Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beetje bang
Moderator: moderatorteam
-
Yentle
- geregistreerd lid
Beetje bang
Zoals vele van jullie wel weten is mijn hondje allergisch.. voor dr eigen huid, gaat redelijk goed nu... Maar nu alles weer bloeit enz. heeft ze weer meer jeuk e.d. ...
Binnenkort moet ze weer naar de dierenarts.. ik ben ergens bang dat ze zeggen dat t niet goed met haar gaat, terwijl ze thuis een heel leuk druk speels hondje is, alleen net een beetje meer jeuk dan een normale hond.. Kunnen ze haar hierom in laten slapen?
Ik heb niet het gevoel dat ze lijdt... Ja ze heeft beetje meer jeuk dan een andere hond, maar ik ontdekte weer een plekje in haar oor...
Misshien kom ik wanhopig over ofzo, maar ik ben er soms zo bang voor, ik kan niet zonder dit hondje, ze betekend alles voor me!
Binnenkort moet ze weer naar de dierenarts.. ik ben ergens bang dat ze zeggen dat t niet goed met haar gaat, terwijl ze thuis een heel leuk druk speels hondje is, alleen net een beetje meer jeuk dan een normale hond.. Kunnen ze haar hierom in laten slapen?
Ik heb niet het gevoel dat ze lijdt... Ja ze heeft beetje meer jeuk dan een andere hond, maar ik ontdekte weer een plekje in haar oor...
Misshien kom ik wanhopig over ofzo, maar ik ben er soms zo bang voor, ik kan niet zonder dit hondje, ze betekend alles voor me!
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
Als je hondje een leuk en actief leventje heeft, alleen met jeuk, maar daar ik toch wel iets voor te krijgen?? , zou ik me helemaal geen zorgen maken hoor, en bovendien ALS een hond moet inslapen, omdat het ECHT niet meer gaat en hij heel erg lijdt, ben JIJ altijd nog degene die de beslissing neemt ,en niet de dierenarts 

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
-
Yentle
- geregistreerd lid
- kawa2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckels
- Aantal honden: 2
ik kan me wel voorstellen dat je je eigen druk maakt over je hondje
maar dat is alleen maar goed
het zou pas faudt zijn als je er nix om gaf
maar je kunt zelf toch wel zien of hij pijn heeft of niet
en als hij helemaal geen pijn heeft
dan is het toch goed
dan zal de dierenarts ook niet zeggen dat het er niet goed mee gaat
iid geval suc6 bij de DA
maar dat is alleen maar goed
het zou pas faudt zijn als je er nix om gaf
maar je kunt zelf toch wel zien of hij pijn heeft of niet
en als hij helemaal geen pijn heeft
dan is het toch goed
dan zal de dierenarts ook niet zeggen dat het er niet goed mee gaat
iid geval suc6 bij de DA

-
Yentle
- geregistreerd lid
Dankjewel, misschien draaf ik ook wel weer een beetje door hoor..
Ik kan zelf natuurlijk altijd de beslissing maken, ze heeft er ook al medicijnen voor hoor, prednison... ook heel zwaar maar daar spelen we zelf een beetje mee alst ware.. als t slecht gaat krijgt ze 1 om de dag en als het goed gaat 1 om de 2 dagen.. dit gaat goed...
ik draaf een beetje door hahaha maar echt ze betekend zoveel voor me, wil trouwens een foto posten, maar dat wil niet...
Ik kan zelf natuurlijk altijd de beslissing maken, ze heeft er ook al medicijnen voor hoor, prednison... ook heel zwaar maar daar spelen we zelf een beetje mee alst ware.. als t slecht gaat krijgt ze 1 om de dag en als het goed gaat 1 om de 2 dagen.. dit gaat goed...
ik draaf een beetje door hahaha maar echt ze betekend zoveel voor me, wil trouwens een foto posten, maar dat wil niet...
- Zenda
- Zeer actief
Ik denk, omdat je zoveel van je hondje houd dat je denkt dat jij je egoistisch gaat opstellen. Dat je dus om het even bot te zeggen dat jij je hondje evt. niet wil laten inslapen, omdat jij zoveel van het hondje houd.Yentle schreef:Dankjewel, misschien draaf ik ook wel weer een beetje door hoor..![]()
Maar geloof me, je doet echt wat het beste is voor je hondje, juist omdat je zoveel van haar houd.
Vertrouw op je eigen gevoel, en dan zal je juist handelen.
Jij kent je hondje het beste.
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
-
Yentle
- geregistreerd lid
Zenda, misschien is dat ook zo. Maar buitenstaanders die haar niet kennen zeggen ook dat ze zo'n vrolijk hondje is en als ik dan zeg dat ze ziek is kijken me zo aan van huh... Dus voor mijn gevoel lijdt ze niet, ik ken mijn hondje ook het beste , maar toch in je gedachten ben je ook een beetje bang ..
P.s hoe doe je dat zo'n foto van je hond onderin? Ik krijg dat maar niet voor elkaar
of zal dat komen omdat ik een beginner ben?
P.s hoe doe je dat zo'n foto van je hond onderin? Ik krijg dat maar niet voor elkaar
- Zenda
- Zeer actief
Doe wat jij denkt wat het beste is voor je hond. Geloof me dan is het ook het beste voor je hond.Yentle schreef:Zenda, misschien is dat ook zo. Maar buitenstaanders die haar niet kennen zeggen ook dat ze zo'n vrolijk hondje is en als ik dan zeg dat ze ziek is kijken me zo aan van huh... Dus voor mijn gevoel lijdt ze niet, ik ken mijn hondje ook het beste , maar toch in je gedachten ben je ook een beetje bang ..
P.s hoe doe je dat zo'n foto van je hond onderin? Ik krijg dat maar niet voor elkaarof zal dat komen omdat ik een beginner ben?
En de foto, Ik heb het laten doen, want ik kan het ook niet
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
-
boutcha
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
Ze zegt dat de hond bij slechte dagen om de dag 1 pil krijgt en bij goede dagen om de 2 dagen 1 pilboutcha schreef:Je zei dat je zelf een beetje met de prednisolone speelt.
Dit zou ik echt niet doen, geef hem/haar de dosis dat de da zegt.
Je kan er nog altijd extra vit bijgeven en anti oxidanten.
Maar een dag 1 pil en de andere dag 2 IS HEEL SLECHT.
Veel sterkte .
Ik weet niet hoe er het is maar sowieso zal een dierenarts nooit zonder goedkeuring/overleg een hond laten inslapen.
Groetjes Michaëla en Knoeppie

-
S@ndr@
- Zeer actief
-
Yentle
- geregistreerd lid
-
boutcha
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Nu snap ik hem beterYentle schreef:De DA heeft gezegd als het goed gaat mogen jullie zelf expirimenteren met het medicijn, niet natuurlijk er in 1 x mee stoppen, maar gewoon zoals knoeppie al zei:D om de dag 1 pil of om de 2 dagen 1 pil..
Heel veel sterkte en beterschap voor de 4 voeter.