Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vacht

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Silvia
Zeer actief
Contacteer:

vacht

Ongelezen bericht door Silvia »

Diesel heeft een hele bewerkelijke vacht.
om de dag goed doorkammen en regelmatig wassen etc.

Nu is dat voormij geen probleem maar als ik bezoek krijg aaien (meer wrijven) die zo veel op hem dat hij helemaal in de klit raakt.
ik zelf aai meer met platte hand en ik blijf het herhalen tegen vistite en die passen zich wel aan.

Nu is diesel een weekiendje bij een oppas geweest en ben ik al 3 dagen knuppen aan het uitkammen en weg knippen.
Wat vinden jullie kan ik dat gewoon zeggen tegen die oppas?
ik heb haar wel gevraagd hem te borstelen maar dat heeft ze niet gedaan zei ze ( druk geweest)

diesel heeft het echt wel goed daar maar het doet hem echt zeer als ik na een logeerpartijtje een paar dagen moet pijnigen met al die kopen.
Groetjes Silvia en Diesel
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Nou ik zou het gewoon nog eens vragen, en dan uitleggen dat het beest veel pijn heb met het weg halen van die klitten
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Doe eens een borstelsessie sámen met de oppas? Misschien raakt ze dan wat meer betrokken en zal er eerder tijd voor vrij maken? Verder is goed kammen en borstelen niet iets wat je even doet dus als jij het eens voordoet en haar laat kammen onder jouw begeleiding lijkt me dat ook beter.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”