Hallo!
Misschien een beetje domme vraag.. maar ik wil mijn maltezer (is nog een klein puppy) Prins gaan voeren..
Maar als hij nou volwassen wordt moet ik hem dan ProCare puppy & junior blijven geven?
Bij beschrijving staat daar namelijk : "ProCare Puppy & Junior is speciaal voor de jonge hond vanaf 4 weken. En voor de kleine tot middelgrote rassen tot 10 kg."
Want bij de rest van de brokken staat dat het alleen voor Volwassenen rassen is enz.
* Dit staat er trouwens ook: "Kleine brokjes.
Wat betreft samenstelling is de ProCare Puppy & Junior gelijk aan de ProCare Super brokken, waardoor de overstap later geen problemen geeft. De ProCare Super brokken zijn alleen groter en daardoor geschikt voor honden van grote rassen, en honden die de brokjes heel doorslikken
Bijvoeren is af te raden."
Wat moet ik nou geven als mijn maltezer ongeveer 1 jaar is?
(http://www.prinspetfoods.nl)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje voor m'n maltezer
Moderator: moderatorteam
- Farina
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
yvonne1961
- Actief
Bij Prins is het zo dat de pupbrok nauwelijks verschilt van de volwassenbrok. Alleen het formaat van het brokje is kleiner. Je kunt dus inderdaad de pupbrok ook aan volwassen kleine hondjes geven als het formaat van de volwassenbrok te groot is.
Prins heeft nl. de filosofie (evenals bv. farmfood) dat een pup geen ander soort voedsel nodig heeft dan volwassen honden.
Prins heeft nl. de filosofie (evenals bv. farmfood) dat een pup geen ander soort voedsel nodig heeft dan volwassen honden.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
-
Mauyak
Re: Vraagje voor m'n maltezer
Je kunt nog beter TotalCare diepvriesvoeding van Prins gaan voeren!Farina schreef:Hallo!
Misschien een beetje domme vraag.. maar ik wil mijn maltezer (is nog een klein puppy) Prins gaan voeren..
Maar als hij nou volwassen wordt moet ik hem dan ProCare puppy & junior blijven geven?
Bij beschrijving staat daar namelijk : "ProCare Puppy & Junior is speciaal voor de jonge hond vanaf 4 weken. En voor de kleine tot middelgrote rassen tot 10 kg."
Want bij de rest van de brokken staat dat het alleen voor Volwassenen rassen is enz.
* Dit staat er trouwens ook: "Kleine brokjes.
Wat betreft samenstelling is de ProCare Puppy & Junior gelijk aan de ProCare Super brokken, waardoor de overstap later geen problemen geeft. De ProCare Super brokken zijn alleen groter en daardoor geschikt voor honden van grote rassen, en honden die de brokjes heel doorslikken
Bijvoeren is af te raden."
Wat moet ik nou geven als mijn maltezer ongeveer 1 jaar is?
(http://www.prinspetfoods.nl)
- Farina
- Vaste gebruiker
- Contacteer: