Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vraagje voor m'n maltezer

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Farina
Vaste gebruiker
Contacteer:

Vraagje voor m'n maltezer

Ongelezen bericht door Farina »

Hallo!

Misschien een beetje domme vraag.. maar ik wil mijn maltezer (is nog een klein puppy) Prins gaan voeren..
Maar als hij nou volwassen wordt moet ik hem dan ProCare puppy & junior blijven geven?

Bij beschrijving staat daar namelijk : "ProCare Puppy & Junior is speciaal voor de jonge hond vanaf 4 weken. En voor de kleine tot middelgrote rassen tot 10 kg."

Want bij de rest van de brokken staat dat het alleen voor Volwassenen rassen is enz.

* Dit staat er trouwens ook: "Kleine brokjes.
Wat betreft samenstelling is de ProCare Puppy & Junior gelijk aan de ProCare Super brokken, waardoor de overstap later geen problemen geeft. De ProCare Super brokken zijn alleen groter en daardoor geschikt voor honden van grote rassen, en honden die de brokjes heel doorslikken
Bijvoeren is af te raden."

Wat moet ik nou geven als mijn maltezer ongeveer 1 jaar is?

(http://www.prinspetfoods.nl)
yvonne1961
Actief

Ongelezen bericht door yvonne1961 »

Bij Prins is het zo dat de pupbrok nauwelijks verschilt van de volwassenbrok. Alleen het formaat van het brokje is kleiner. Je kunt dus inderdaad de pupbrok ook aan volwassen kleine hondjes geven als het formaat van de volwassenbrok te groot is.
Prins heeft nl. de filosofie (evenals bv. farmfood) dat een pup geen ander soort voedsel nodig heeft dan volwassen honden.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Mijn hond krijgt al bijna haar hele leven (ruim 13 jaar) Prins Krokant brokjes. Die zijn ook niet groot en ze vindt ze nog steeds heerlijk :denken: :mrgreen:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Mauyak

Re: Vraagje voor m'n maltezer

Ongelezen bericht door Mauyak »

Farina schreef:Hallo!

Misschien een beetje domme vraag.. maar ik wil mijn maltezer (is nog een klein puppy) Prins gaan voeren..
Maar als hij nou volwassen wordt moet ik hem dan ProCare puppy & junior blijven geven?

Bij beschrijving staat daar namelijk : "ProCare Puppy & Junior is speciaal voor de jonge hond vanaf 4 weken. En voor de kleine tot middelgrote rassen tot 10 kg."

Want bij de rest van de brokken staat dat het alleen voor Volwassenen rassen is enz.

* Dit staat er trouwens ook: "Kleine brokjes.
Wat betreft samenstelling is de ProCare Puppy & Junior gelijk aan de ProCare Super brokken, waardoor de overstap later geen problemen geeft. De ProCare Super brokken zijn alleen groter en daardoor geschikt voor honden van grote rassen, en honden die de brokjes heel doorslikken
Bijvoeren is af te raden."

Wat moet ik nou geven als mijn maltezer ongeveer 1 jaar is?

(http://www.prinspetfoods.nl)
Je kunt nog beter TotalCare diepvriesvoeding van Prins gaan voeren! :ok:
Farina
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Farina »

Oke bedankt :)
Whiskey
Actief

Ongelezen bericht door Whiskey »

Neem aan dat je die brokken gewoon in de dierenwinkel kan halen.
Wat kosten deze brokken?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”