Heb het een weekje aangekeken en ben toen naar de dierenarts gegaan .
Daar aangekomen kreeg ik bij de deur al te horen .. "ik zie het al , artrose "
"zie het gelijk al "
Ik schrok me kapot omdat artrose blijvend is en dus niet weer overgaat
Heb van schrik zelfs niet gedacht dat het raar is dat hij zijn dagnose al bij de deur stelde ..
Een paar weken geleden las ik op een andere forum het verhaal van iemand die met haar hond bij de da was geweest en die dacht aan artrose , maar moest om het zeker te weten wel foto's laten maken ..
Dus , zit ik me mijn situatie nog eens te bedenken
En het is helemaal niet zo dat ik graag geld wil uitgeven aan foto's of wat dan ook
maar het zat me dus al helemaal niet meer lekker
Kreeg van een collega een adres van een andere da , die erg goed en lief moest zijn voor dieren.
Ik daar dus heen , en zij begon dus met een onderzoek vanaf Sacha d'r teentjes tot aan de heup.
Het zit dus in haar knie en ze dacht eerder aan de kruisbanden dan aan artrose ..
Maar ze moest dan wel foto's maken , goed natuurlijk
Gisterenmorgen om 11 uur moest ik er zijn
Had voor de zekerheid maar een snipperdag genomen , voor als het uit zou lopen of als de hond erg overstuur zou zijn
De uitslag kreeg ik gelijk ..... en het was dus niet iets wat ik had verwacht , totaal niet
Zelfs de da niet ..
Sacha heeft dus een tumor in haar poot ..
Ze konden dus nog een botpunctie/biopt doen , dus onder narcose een stuk uit haar bot halen en longfoto's maken om te zien of er uitzaaiingen zijn .
dan kon er een amputatie volgen met eventueel chemo
Ik moest nog niets beslissen maar zo snel moegelijk bellen
Nou die snipperdag was ik dus gisteren echt nodig , maar dan voor mij zelf ..
Heb de da later gebeld en moet dus morgen om 10 uur Sacha brengen voor die botpunctie
En van daar uit ga ik beslissingen nemen .. moet ik een beslissing nemen
Maar er komen nu weer stukken van het gesprek bij mij boven , volgens mij vertelde ze dat het niet te genezen was , alleen uitstellen ...
tja hoever moet je gaan ..
Amputatie klinkt erger dan dat het voor een hondje is , heb contact met iemand gehad en die haar hond liep en rende met 3 dagen alweer op 3 poten
Chemo gaan we niet aan beginnen , dat staat voor mij alvast
Bah zo erg allemaal
Wie heeft hier ervaring mee of kan me er meer over vertellen ??