Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Titel zegt het al. Ik gebruik voor Buffy een goedkope nylon klikhalsband, maar heb tegenwoordig een leren riem (lekker soepel ook dankzij de tips in een eerder topic . Ik zou graag een leren klikhalsband willen, maar kan die nergens vinden. Weet misschien iemand hier of die überhaupt bestaan en zo ja waar zou ik die dan moeten zoeken. In de dierenwinkels waar ik geweest ben kunnen ze me niet verder helpen en ook op internet vind ik het niet. Het is of halfcheck of gesp wat ik tegenkom.
Eukalipta schreef:Waarom zou je niet een halfcheck nemen? Ik vind ze kwa band en dragen geweldig.
Prettiger als een band die alleen maar strak om de nek zit. Als ze los gaan hangt die halfcheck ook losser om de nek.
Buffy heeft een enorme kraag, een halfcheck is niet zo geschikt omdat daar haren tussen gaan zitten. Bij gladharige honden zoals die van jou vind ik ze prima, maar daarbij wil ik ook liever geen band die over de kop aanmoet.
Eukalipta schreef:Waarom zou je niet een halfcheck nemen? Ik vind ze kwa band en dragen geweldig.
Prettiger als een band die alleen maar strak om de nek zit. Als ze los gaan hangt die halfcheck ook losser om de nek.
Buffy heeft een enorme kraag, een halfcheck is niet zo geschikt omdat daar haren tussen gaan zitten. Bij gladharige honden zoals die van jou vind ik ze prima, maar daarbij wil ik ook liever geen band die over de kop aanmoet.
Anne
Valt best mee hoor. Tagor heeft (en Jari had) ook een halfcheck. Weliswaar een nylon met een kettinkje, maar met hun kraag hadden we nooit last. Verder kan je ook kijken naar een halfcheck waarbij het stukje dat bij de meeste halfchecks een kettinkje is, van leer is.
Of je hebt een goede reden om een May-halsband te kopen
Anne
Mijn honden dragen ook halfcheck's. Geen enkele probleem met de haren in de nek! Wel heb ik halfcheck's waar geen kettinkje aan zit, maar de ketting is zeg maar vervangen door leer.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
KARLIE heeft vele kwaliteitsprodukten. Zo ook deze halsband
vijf jaar garantie
leder
verschillende KARLIE-kleuren met patroon.
Deze halsband is uitgevoerd met een zeer
gebruikersvriendelijk click-systeem. Locken en
Unlocken in een handomdraai.
Small 15 mm 30-45 cm € 12,50
Medium 20 mm 40-55 cm € 15,-
Large 25 mm 45-65 cm € 17,50
Kleuren: blauw, lime, roze, oranje & zwart