Ik heb Jamey woensdagmiddag voor het eerst een kippennekje gegeven... Ze heeft m naar mijn idee ok gekraakt enzo (iig het kraakte goed en ze kauwde er echt op)...
Net kwam ik alleen wel ineens een stuk bot tegen in haar ontlasting... Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling... Of kan dat niet meer van woensdagmiddag zijn (dat ze gister iets naar binnen heeft gewerkt). Het was overigens een langwerpig stukje (soort van klein kippenpootje ofzo zeg maar)... Leek niet op een stuk nek, maar ik heb nek niet ontleed, dus weet niet zeker of het daar geen stukkie van kon zijn...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kippennekje - toch niet helemaal goed gegaan?
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Kippennekje - toch niet helemaal goed gegaan?

You'll be in my heart... Always...
-
Marion.
Re: Kippennekje - toch niet helemaal goed gegaan?
De botjes in de nek zijn van die kleine kubusjes (1x1x1 cm) met een ribbel erin, zeg maar (dat weet ik omdat mijn vader altijd kippenek in de soep heeft, en die botjes uiteraard niet op eet).Jacksel schreef:Ik heb Jamey woensdagmiddag voor het eerst een kippennekje gegeven... Ze heeft m naar mijn idee ok gekraakt enzo (iig het kraakte goed en ze kauwde er echt op)...
Net kwam ik alleen wel ineens een stuk bot tegen in haar ontlasting... Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling... Of kan dat niet meer van woensdagmiddag zijn (dat ze gister iets naar binnen heeft gewerkt). Het was overigens een langwerpig stukje (soort van klein kippenpootje ofzo zeg maar)... Leek niet op een stuk nek, maar ik heb nek niet ontleed, dus weet niet zeker of het daar geen stukkie van kon zijn...
Langwerpig kan absoluut niet van de nek zijn. Hoe lang was het?
Hoe dan ook, ik zou me er absoluut geen zorgen om maken hoor. Weet je zeker dat het bot was?
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Re: Kippennekje - toch niet helemaal goed gegaan?
Op het eerste gezicht moest ik gelijk aan bot denken (maarja, na dat kippennekje is dat misschien ook logisch)... Misschien kan het ook wel stokje zijn, maar deed mij meer aan botje denken...Marion. schreef:De botjes in de nek zijn van die kleine kubusjes (1x1x1 cm) met een ribbel erin, zeg maar (dat weet ik omdat mijn vader altijd kippenek in de soep heeft, en die botjes uiteraard niet op eet).Jacksel schreef:Ik heb Jamey woensdagmiddag voor het eerst een kippennekje gegeven... Ze heeft m naar mijn idee ok gekraakt enzo (iig het kraakte goed en ze kauwde er echt op)...
Langwerpig kan absoluut niet van de nek zijn. Hoe lang was het?
Hoe dan ook, ik zou me er absoluut geen zorgen om maken hoor. Weet je zeker dat het bot was?

You'll be in my heart... Always...