Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dier en polis failliet
Moderator: moderatorteam
-
Esther11
Dier en polis failliet
Dier en Polis Failliet
--------------------------------------------------------------------------------
Zolas reeds al op onze website www.huisdierenverzekeringen.nl staat vermeld is de verzekeringsmaatschappij Dier en Polis failliet.
Dier en Polis richtte zich op het verzekeren van huisdieren.
Het voordeel was bij deze maatschappij de eenmalig premie termijn van 1 jaar en vervolgens was je huisdier levenslang verzekerd.
Gedupeerde verzekerder kunnen terecht bij de curator mevr. Riezenboss.
Zij is bereikbaar op telefoonnummer 0318 687878 of per email D.vanheerde@vanveen.com.
Iedereen die claims heeft lopen kunnen het beste deze melden bij de curator.
--------------------------------------------------------------------------------
Zolas reeds al op onze website www.huisdierenverzekeringen.nl staat vermeld is de verzekeringsmaatschappij Dier en Polis failliet.
Dier en Polis richtte zich op het verzekeren van huisdieren.
Het voordeel was bij deze maatschappij de eenmalig premie termijn van 1 jaar en vervolgens was je huisdier levenslang verzekerd.
Gedupeerde verzekerder kunnen terecht bij de curator mevr. Riezenboss.
Zij is bereikbaar op telefoonnummer 0318 687878 of per email D.vanheerde@vanveen.com.
Iedereen die claims heeft lopen kunnen het beste deze melden bij de curator.
- Moos
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
- Daantje*
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
En ik ben dus wel verzekerd bij Dier en POLIS
Ach, die klootzakken hebben toch nooit wat vergoed..ik heb nooit 1 cent gezien maar heb wel een dikke 500 euro aan premie betaald voor een ongevallen EN ziektekosten polis. PLUS daarnaast genoeg dierenarts kosten die ik dus niet vergoed kreeg.
Ik betaal net sinds mei vorig jaar geen premie meer en nu zou Rimpel dus levenslang verzekerd zijn...
Ik koos destijds voor hun idd om die premie en omdat ze geen eigen risico hadden....ik dacht dat dat wel handig was.
Maar ze hadden allerlei kinderachtige uitsluitingen DUS ook al betaalde je geen eigen risico, dekkend was het ook niet.
want bij diaree met bloed zou het gelegen hebben aan iets wat hij gegeten had terwijl de DA duidelijk aangaf dat het een infectie was die dus in principe wel vergoed werd.
Maar uitsluitings regeletje zoveel pleitte ze weer vrij.
Ik was er al helemaal klaar mee, want ik heb dus honderden, zo niet meer dan 1000 euro aan DA kosten gehad de laatste jaren en nooit wat vergoed gehad.
Dus laat ze maar verrekken...
centen kreeg ik toch al niet...
Alleen baal ik wel...want mocht hij nu een poot breken of wat dan ook dan zou dat wel in de polis vallen.
Gebeurt er nu iets dat NIET uitgesloten wordt dan heb ik dus mooi een probleem....
Rimpel is dus gewoon niet meer verzekerd op dit moment.
TOch maar eens kijken hoe dier en zorg geregeld is en of het iets voor ons is..
Ach, Rimpel heeft me al klauwen met geld gekost...twee keer eenzelfde soort verzekering omdat ze failliet zijn kan er ook nog wel bij
Ach, die klootzakken hebben toch nooit wat vergoed..ik heb nooit 1 cent gezien maar heb wel een dikke 500 euro aan premie betaald voor een ongevallen EN ziektekosten polis. PLUS daarnaast genoeg dierenarts kosten die ik dus niet vergoed kreeg.
Ik betaal net sinds mei vorig jaar geen premie meer en nu zou Rimpel dus levenslang verzekerd zijn...
Ik koos destijds voor hun idd om die premie en omdat ze geen eigen risico hadden....ik dacht dat dat wel handig was.
Maar ze hadden allerlei kinderachtige uitsluitingen DUS ook al betaalde je geen eigen risico, dekkend was het ook niet.
want bij diaree met bloed zou het gelegen hebben aan iets wat hij gegeten had terwijl de DA duidelijk aangaf dat het een infectie was die dus in principe wel vergoed werd.
Ik was er al helemaal klaar mee, want ik heb dus honderden, zo niet meer dan 1000 euro aan DA kosten gehad de laatste jaren en nooit wat vergoed gehad.
Alleen baal ik wel...want mocht hij nu een poot breken of wat dan ook dan zou dat wel in de polis vallen.
Gebeurt er nu iets dat NIET uitgesloten wordt dan heb ik dus mooi een probleem....
Ach, Rimpel heeft me al klauwen met geld gekost...twee keer eenzelfde soort verzekering omdat ze failliet zijn kan er ook nog wel bij
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben echt tevreden over Dier & Zorgmercedes2803 schreef:En ik ben dus wel verzekerd bij Dier en POLIS![]()
Ik betaal net sinds mei vorig jaar geen premie meer en nu zou Rimpel dus levenslang verzekerd zijn...![]()
Nog nooit heb ik last met ze gehad of hebben ze moeilijk gedaan over uitbetalingen.
Ook bij Moritz, waarbij ze zich eventueel hadden kunnen beroepen op het feit dat hij deze ziekte al had opgelopen voordat hij verzekerd was, hebben ze keurig uitgekeerd (en dat ging ook om flinke bedragen).
Natuurlijk kan ik ook niks garanderen, maar Kaya is er bv al 5 jaar verzekerd en ook nooit problemen met de verzekering.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ik ben ook zeer tevreden over Dier & Zorg, tegenwoordig Proteq...
Alhoewel we eind Nov. Dec. honderden euro's kwijt waren, en in deze dure maanden hoop je op een snelle afhandeling, maar helaas kwam de declaratie pas in midden Februari.
Met onze vorige hond, waren we binnen 7 maanden bijna 4000 Euro kwijt, en hebben alles keurig teruggekrgen.
( daarom hebben we ook voor zo'n grote verzekering gekozen.)
Alhoewel we eind Nov. Dec. honderden euro's kwijt waren, en in deze dure maanden hoop je op een snelle afhandeling, maar helaas kwam de declaratie pas in midden Februari.
Met onze vorige hond, waren we binnen 7 maanden bijna 4000 Euro kwijt, en hebben alles keurig teruggekrgen.
( daarom hebben we ook voor zo'n grote verzekering gekozen.)

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Er worden in dit topic echt twee verzekeraars door elkaar gehaald:
- Dier&Polis, die is nu inderdaad failliet
en
- Dier&Zorg, die heet nu Proteq, een betrouwbare verzekeraar, volgens mij en bestaat nog wel degelijk!
- Dier&Polis, die is nu inderdaad failliet
en
- Dier&Zorg, die heet nu Proteq, een betrouwbare verzekeraar, volgens mij en bestaat nog wel degelijk!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'