Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
1 jaar en nu al een tumortje
Moderator: moderatorteam
- Domie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
1 jaar en nu al een tumortje
Ben net terug met Paco bij de direnarts vandaan. Hij had uitwendig een bult wat zo groot was als een rozijn en leek op een wrat. Het blijkt een huid tumor te zijn. (hystiotoom of zoiets
) De dierenarts zei dat hij nog te klein was om kwaadaardig te zijn. Hij was ook nog niet naar binnen gegroeid. Ik mag de tumor wel op kweek laten zetten als ik dat wil. Ik weet het nog niet
Ze zei dat als hij wordt weg gehaald de kans zeer klein is dat hij er weer 1 krijgt en al helemaal niet op dezelfde plek. Ik hoop het
Paco is net een jaar en is 3 maanden geleden al onder narcose geweest voor de castratie en nu moet ie volgende week donderdag 21 februari weer...........
Ik vind het niet leuk. Maar ja het enge ding zal toch weg gehaald moeten worden.........
Groetjes Domie en een lebberkus van Paco
Joepie 27-12-2002 - 03-08-2015
Joepie 27-12-2002 - 03-08-2015
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Riboet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
- Aantal honden: 13
- Contacteer:
Histiocytoom?
Beau had er ook eentje op zijn kop. De da deed een weefselonderzoekje om vast te stellen of het kwaadaardig was. Dit was niet zo. Beautjes eerste bultje is weggesneden (hij maakte het steeds open doordat ie in zijn gekke buien over de tegels buiten moest rollen). Hij kreeg later weer een bultje en deze verdween uit zichzelf (wat volgens de da ook vaak met dit soort 'jonge honden tumortjes' gebeurt (ze komen voor bij honden tot 2 jaar heb ik begrepen).
Ik zou dus een weefselonderzoekje laten doen op kwaadaardigheid en als het dat niet is, gewoon even afwachten. Ze kunnen uit zichzelf verdwijnen.
Beau had er ook eentje op zijn kop. De da deed een weefselonderzoekje om vast te stellen of het kwaadaardig was. Dit was niet zo. Beautjes eerste bultje is weggesneden (hij maakte het steeds open doordat ie in zijn gekke buien over de tegels buiten moest rollen). Hij kreeg later weer een bultje en deze verdween uit zichzelf (wat volgens de da ook vaak met dit soort 'jonge honden tumortjes' gebeurt (ze komen voor bij honden tot 2 jaar heb ik begrepen).
Ik zou dus een weefselonderzoekje laten doen op kwaadaardigheid en als het dat niet is, gewoon even afwachten. Ze kunnen uit zichzelf verdwijnen.
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
mecheltjes
- Zeer actief