Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schraal

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Schraal

Ongelezen bericht door Carmen »

Toen we Basco twee jaar geleden kregen was hij echt broodmager
Afbeelding
nu heeft hij bijna een normaal gewicht maar het blijft moeilijk om hem op gewicht te houden. Hij is energiek en ook druk van karakter. Hij krijgt nu cavom en veel meer dan op het pak staat voor zijn gewicht. Als hij eens niet eet lijkt hij meteen af te vallen. Hij blijft dus ook schraal.
Is er voer dat nog meer aanzet dan cavom of is dit dan het beste?
Hij heeft geen wormen, bloed is goed. Hij heeft "gewoon"een snelle spijsvertering passend bij een drukke hond.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ik heb dat hier ook, beter wat schraal dan te dik... ik voer overigens Barca, schijnt nog net iets vetter te zijn dan Cavom maar zeker weet ik dat ook niet.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Je zou ook eens naar een high-energie voer kunnen kijken.
Dat is voor honden die veel sporten of moeten werken waarbij ze veel energie gebruiken.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Carmen
Zeer actief

malinois schreef:ik heb dat hier ook, beter wat schraal dan te dik... ik voer overigens Barca, schijnt nog net iets vetter te zijn dan Cavom maar zeker weet ik dat ook niet.
Kun je dat gewoon kopen in de winkel?
En ik heb liefer ook schraal dan dik maar we moeten wel erg veel moeite doen om hem geen gratenpakhuis te laten worden en dat gaat me te gek zo
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Carmen schreef:
malinois schreef:ik heb dat hier ook, beter wat schraal dan te dik... ik voer overigens Barca, schijnt nog net iets vetter te zijn dan Cavom maar zeker weet ik dat ook niet.
En ik heb liefer ook schraal dan dik maar we moeten wel erg veel moeite doen om hem geen gratenpakhuis te laten worden en dat gaat me te gek zo
ja dat kun je bij mijn weten ook gewoon in de winkel kopen. Ze kunnen het sowieso bestellen. Het komt hier vandaan dus je zou ze ook even kunnen bellen waar het te koop is:

Wielink Diervoeder VOF
Kraton 4
8271 RR IJSSELMUIDEN
Tel. 038-3327686

Ik koop het bij een fokker.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Carmen
Zeer actief

malinois schreef:
Carmen schreef:
ja dat kun je bij mijn weten ook gewoon in de winkel kopen. Ze kunnen het sowieso bestellen. Het komt hier vandaan dus je zou ze ook even kunnen bellen waar het te koop is:

Wielink Diervoeder VOF
Kraton 4
8271 RR IJSSELMUIDEN
Tel. 038-3327686

Ik koop het bij een fokker.
Okee dankjewel ik ga eens kijken :ok:
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door fabienne s »

canyon is ook altijd heel schraal geweest,moest dat echt goed in de gaten houden.een paar dagen wat minder brok(als iemand anders eten gaf)en hoppa je kon alles weer zien zitten en overduidelijk voelen.nu ze een aantal dagen vers ernaast krijgen is ze sindsdien ook wat voller geworden en niet in de zin van dik maar net even meer 'body'.voor de rest eet ze prins super en die combi lijkt goed te werken.
Afbeelding

jemble 5 maanden
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

op een gegeven moment kun je niet meer voeren want dat poepen ze gewoon uit
zou dan rauw schapen of rundervet erbij geven :wink: ik heb hetzelfde probleem met Tyson
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”