Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat denken jullie hier van?(gaat al weer beter)
Moderator: moderatorteam
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat denken jullie hier van?(gaat al weer beter)
Harrie heeft gisteravond zijn eten niet opgegeten en om 2 uur vannacht gekotst (eten). Vanmorgen had hij diarree (1 x) en een temp van 38.94.
Latere metingen gaven 38.72 en 38.5 aan.
Hij heeft niet meer gepoept, wil geen hap eten en drinken en zelfs een stukje gekookte kip pakt hij niet aan.
Hij is nog redelijk allert maar toch wat slomer dan anders.
Latere metingen gaven 38.72 en 38.5 aan.
Hij heeft niet meer gepoept, wil geen hap eten en drinken en zelfs een stukje gekookte kip pakt hij niet aan.
Hij is nog redelijk allert maar toch wat slomer dan anders.
Laatst gewijzigd door Femia op 10 jan 2007 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk zelf ook een griepje of iets verkeerds gegeten.
Het stomme is dat Harrie eigenlijk nooit zo iets heeft, dus dit is voor ons vreemd.
Het punt is dat onze DA op woensdagavond niet werkt en me afvroeg of ik er vanmiddag nog een spoedje van moest maken.
Anders kunnen we altijd nog uitwijken naar de spoedkliniek.
Ik zal zo als de DA terug is van lunchen nog even bellen en dit vertellen, horen wat zij er van zeggen. (lijkt wel of ik daar woon, was er gisteravond nog met de kat , vind je het gek dat ik moet werken
)
Het stomme is dat Harrie eigenlijk nooit zo iets heeft, dus dit is voor ons vreemd.
Het punt is dat onze DA op woensdagavond niet werkt en me afvroeg of ik er vanmiddag nog een spoedje van moest maken.
Anders kunnen we altijd nog uitwijken naar de spoedkliniek.
Ik zal zo als de DA terug is van lunchen nog even bellen en dit vertellen, horen wat zij er van zeggen. (lijkt wel of ik daar woon, was er gisteravond nog met de kat , vind je het gek dat ik moet werken

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb net de Dierenkliniek gebeld en dit hele verhaal verteld.
Ze zegt dat ik me niet al te veel zorgen moet maken en een dag niet eten en drinken is niet zo heel erg aangezien Harrie een jonge gezonde hond is. Het zal een beetje grieperigheid zijn.
Morgenochtend even weer wat kip met rijst proberen en volgens haar zal het dan wel weer beter gaan.
Dus morgenochtend kijk ik nog even en anders bel ik mijn baas weer op dat ik niet kom en dan naar de DA.
Ze zegt dat ik me niet al te veel zorgen moet maken en een dag niet eten en drinken is niet zo heel erg aangezien Harrie een jonge gezonde hond is. Het zal een beetje grieperigheid zijn.
Morgenochtend even weer wat kip met rijst proberen en volgens haar zal het dan wel weer beter gaan.
Dus morgenochtend kijk ik nog even en anders bel ik mijn baas weer op dat ik niet kom en dan naar de DA.

- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Vanavond hadden wij zuurkool met een rookworst. Tot op dat moment wilde Harrie niets aanpakken maar toen wij gingen eten vond hij de worst toch wel erg lekker ruiken. Hij kwam gewoontetrouw naast de tafel zitten en ik heb hem getest met een ieniemienie stukje rookworst.
Hij at het op
Direkt na het eten heb ik hem wat rijst gegeven met stukje gekookte kipfilet en veel kookvocht van de kip.
Hij slobberde alles op
Daarna ging hij zijn deken pakken om zoals gewoonlijk na het eten te sjorren, een goed teken dus.
Volgens mij hebben we het ergste gehad!
Hij at het op
Hij slobberde alles op
Volgens mij hebben we het ergste gehad!

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer: