Ik denk dat ik de rollen maar mee geef...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pension en carnibest
Moderator: moderatorteam
-
Eva
- Actief
pension en carnibest
Ik heb voor van de zomer net het pension geboekt. Velemans in Oeffelt. Hoe doen jullie dat met voeren? Ze voeren daar geen kvv en Isis eet geen brokken, ze haalt haar neus ervoor op. (zou ik ook doen
)
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
Ik vind het niet zo handig dat je dan een pension uitgekozen hebt waar ze geen kvv voeren eerlijk gezegd.
Dalijk zit je hond daar en eet ie 2 weken zowat niets, ik zou dan niet met een gerust hart weggaan.
Wellicht vooraf afspreken dat ze toch kvv krijgt en anders een andere oplossing zoeken, nu heb je wellicht nog wat zoektijd.
Dalijk zit je hond daar en eet ie 2 weken zowat niets, ik zou dan niet met een gerust hart weggaan.
Wellicht vooraf afspreken dat ze toch kvv krijgt en anders een andere oplossing zoeken, nu heb je wellicht nog wat zoektijd.

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
-
Eva
- Actief
Dat heb ik natuurlijk vooraf gevraagd en het is geen probleem. Ik ken trouwens geen pension dat KVV voert wat ook nog zit inbegrepen in de prijs. Dit pension staat landelijk erg goed bekend, wilde hier vorig jaar boeken toen zaten ze helaas al vol. Het is voor mij een flink stuk rijden maar dat heb ik er zeker voor over. En ach als ze de rollen daar in de vriezer doen vind ik dat geen probleem.
Ben benieuwd wel pension jullie kennen dat KVV voert?
Ben benieuwd wel pension jullie kennen dat KVV voert?
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
Eva
- Actief
Je denkt toch niet dat ik dan op vakantie ga?pooh schreef:Ik vind het niet zo handig dat je dan een pension uitgekozen hebt waar ze geen kvv voeren eerlijk gezegd.
Beide honden eten in het pension gewoon hun CB.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Mijn honden krijgen ook hun eigen eten mee naar pension. Dit is inderdaad één van de criteria waaraan een pension moet voldoen bij mij. Vriesruimte en de bereidheid om dagelijks te ontdooien en aan mijn honden te geven. Gelukkig is dat de laatste keer bij dierenpension de Betuwse Weide (www.betuwseweide.nl) goed gelukt.
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Contacteer:
-
Eva
- Actief
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Contacteer:
-
*wendy*
- Actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
- Contacteer:
-
Brigitte
- Zeer actief
- Voorn
- geregistreerd lid
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
bij laura kan je toch ook kiezen voor Carnibest zover mij bekend is. ze verkoopt het zelf.Rosita Compagner schreef:Mijn honden krijgen ook hun eigen eten mee naar pension. Dit is inderdaad één van de criteria waaraan een pension moet voldoen bij mij. Vriesruimte en de bereidheid om dagelijks te ontdooien en aan mijn honden te geven. Gelukkig is dat de laatste keer bij dierenpension de Betuwse Weide (www.betuwseweide.nl) goed gelukt.
www.sierrade.nl
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Jij denkt toch niet dat ik 2.5 uur ga rijden om 2 hondjes in pension te stoppen?amiwoods schreef:bij laura kan je toch ook kiezen voor Carnibest zover mij bekend is. ze verkoopt het zelf.Rosita Compagner schreef:Mijn honden krijgen ook hun eigen eten mee naar pension. Dit is inderdaad één van de criteria waaraan een pension moet voldoen bij mij. Vriesruimte en de bereidheid om dagelijks te ontdooien en aan mijn honden te geven. Gelukkig is dat de laatste keer bij dierenpension de Betuwse Weide (www.betuwseweide.nl) goed gelukt.
www.sierrade.nl
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
was ook niet perse voor jou bedoelt hoor, misschien zijn er anderen die van haar diensten gebruik willen makenRosita Compagner schreef:Jij denkt toch niet dat ik 2.5 uur ga rijden om 2 hondjes in pension te stoppen?amiwoods schreef:bij laura kan je toch ook kiezen voor Carnibest zover mij bekend is. ze verkoopt het zelf.Rosita Compagner schreef:Mijn honden krijgen ook hun eigen eten mee naar pension. Dit is inderdaad één van de criteria waaraan een pension moet voldoen bij mij. Vriesruimte en de bereidheid om dagelijks te ontdooien en aan mijn honden te geven. Gelukkig is dat de laatste keer bij dierenpension de Betuwse Weide (www.betuwseweide.nl) goed gelukt.
www.sierrade.nl
-
Ester&Lara