Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

pension en carnibest

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Eva
Actief

pension en carnibest

Ongelezen bericht door Eva »

Ik heb voor van de zomer net het pension geboekt. Velemans in Oeffelt. Hoe doen jullie dat met voeren? Ze voeren daar geen kvv en Isis eet geen brokken, ze haalt haar neus ervoor op. (zou ik ook doen :wink: )
Ik denk dat ik de rollen maar mee geef...
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Ik vind het niet zo handig dat je dan een pension uitgekozen hebt waar ze geen kvv voeren eerlijk gezegd.
Dalijk zit je hond daar en eet ie 2 weken zowat niets, ik zou dan niet met een gerust hart weggaan.

Wellicht vooraf afspreken dat ze toch kvv krijgt en anders een andere oplossing zoeken, nu heb je wellicht nog wat zoektijd.
:pop:
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Zou het meegeven (genoeg voor de hele periode) met instructie hoeveel ze moet hebben.
Zou wel van te voren vragen of het goed is dat je meegeeft, zo niet dan zou ik een ander pension zoeken.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik zou inderdaad eerst vragen of ze dat willen voeren. Ze moeten wel een vriezer hebben bijvoorbeeld......
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Eva
Actief

Dat heb ik natuurlijk vooraf gevraagd en het is geen probleem. Ik ken trouwens geen pension dat KVV voert wat ook nog zit inbegrepen in de prijs. Dit pension staat landelijk erg goed bekend, wilde hier vorig jaar boeken toen zaten ze helaas al vol. Het is voor mij een flink stuk rijden maar dat heb ik er zeker voor over. En ach als ze de rollen daar in de vriezer doen vind ik dat geen probleem.

Ben benieuwd wel pension jullie kennen dat KVV voert?
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Ik ken een pension dat wel kvv heeft voor honden die dit gewend zijn.
Alle honden kvv geven in een pension vind ik niet handig, omdat de meeste honden toch brok gewend zijn.

In ieder geval fijn dat ze Isis wel carnibest willen geven als je het meegeeft :ok:
Afbeelding
Eva
Actief

pooh schreef:Ik vind het niet zo handig dat je dan een pension uitgekozen hebt waar ze geen kvv voeren eerlijk gezegd.
Dalijk zit je hond daar en eet ie 2 weken zowat niets, ik zou dan niet met een gerust hart weggaan.

Wellicht vooraf afspreken dat ze toch kvv krijgt en anders een andere oplossing zoeken, nu heb je wellicht nog wat zoektijd.
Je denkt toch niet dat ik dan op vakantie ga?
Beide honden eten in het pension gewoon hun CB.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Mijn honden krijgen ook hun eigen eten mee naar pension. Dit is inderdaad één van de criteria waaraan een pension moet voldoen bij mij. Vriesruimte en de bereidheid om dagelijks te ontdooien en aan mijn honden te geven. Gelukkig is dat de laatste keer bij dierenpension de Betuwse Weide (www.betuwseweide.nl) goed gelukt.
Hutch
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hutch »

In het pension waar ik werk krijgen alle honden (behalve dieethonden uitgezonderd) vuile pens te eten met een diner.
Gaat super goed en zijn bijna geen honden die reageren op de overstap van brok naar pens en terug
Eva
Actief

welk pension is dat als ik mag vragen...
Hutch
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hutch »

Eva schreef:welk pension is dat als ik mag vragen...
Dierenpension Naarden, in Naarden :)
*wendy*
Actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
Contacteer:

Ongelezen bericht door *wendy* »

Hier krijgen ze KVV mee in hun rugzak.
Pension heeft er geen enkel probleem mee om te geven ook al krijgt het gros brok :ok:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Wij voeren ook grotendeels brok aan de pensionhonden maar als mensen hun eigen voer mee willen nemen is dat prima, We hebben een hele grote vriezer.
Voorn
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Voorn »

Wij geven Kira Carnibest.
Maar FarmFood (brokken) vindt zij ook lekker.
Groeten van Eddy
(Lagotto Romagnolo (Italiaanse Waterhond)) 1 1/2 jaar oud
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

Rosita Compagner schreef:Mijn honden krijgen ook hun eigen eten mee naar pension. Dit is inderdaad één van de criteria waaraan een pension moet voldoen bij mij. Vriesruimte en de bereidheid om dagelijks te ontdooien en aan mijn honden te geven. Gelukkig is dat de laatste keer bij dierenpension de Betuwse Weide (www.betuwseweide.nl) goed gelukt.
bij laura kan je toch ook kiezen voor Carnibest zover mij bekend is. ze verkoopt het zelf.
www.sierrade.nl
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

hier komen ook weleens 2 schnautzers logeren die nemen ook hun kvv mee in hun tasje haha.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

amiwoods schreef:
Rosita Compagner schreef:Mijn honden krijgen ook hun eigen eten mee naar pension. Dit is inderdaad één van de criteria waaraan een pension moet voldoen bij mij. Vriesruimte en de bereidheid om dagelijks te ontdooien en aan mijn honden te geven. Gelukkig is dat de laatste keer bij dierenpension de Betuwse Weide (www.betuwseweide.nl) goed gelukt.
bij laura kan je toch ook kiezen voor Carnibest zover mij bekend is. ze verkoopt het zelf.
www.sierrade.nl
Jij denkt toch niet dat ik 2.5 uur ga rijden om 2 hondjes in pension te stoppen?
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

Rosita Compagner schreef:
amiwoods schreef:
www.sierrade.nl
Jij denkt toch niet dat ik 2.5 uur ga rijden om 2 hondjes in pension te stoppen?
was ook niet perse voor jou bedoelt hoor, misschien zijn er anderen die van haar diensten gebruik willen maken :wink:
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
Ester&Lara

Ongelezen bericht door Ester&Lara »

Op barfplaats.nl en op voernatuurlijk.nl staan adressen van pensions die wél rauwe voeding willen geven ( in de bieb )
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”