Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een hond minimaal binnen moet krijgen...
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Wat een hond minimaal binnen moet krijgen...
Ik kreeg een opmerking dat het niet uitmaakt dat Jamey zo slecht/weinig eet, omdat ze toch niet dun is... En dat klopt ook, ondanks haar slechte eten is ze echt niet dun te noemen, ze begint zelfs van het schrale af te komen waarop ik haar graag wil houden...
Maar moet een hond niet een bepaalde hoeveelheid voedingsstoffen binnenkrijgen? Vitamines, en eiwitten en weet ik veel?
Ze heeft trouwens Farmfood, ik denk dat ze ongeveer op een grote hand vol per dag zit... (geen idee hoe zwaar dat is)... Jamey weegt 5,3 kilo
Maar moet een hond niet een bepaalde hoeveelheid voedingsstoffen binnenkrijgen? Vitamines, en eiwitten en weet ik veel?
Ze heeft trouwens Farmfood, ik denk dat ze ongeveer op een grote hand vol per dag zit... (geen idee hoe zwaar dat is)... Jamey weegt 5,3 kilo

You'll be in my heart... Always...
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
een vuistregel (we passend nu
) ) is 10 tot 15 gram brok per kilo gewénst lichaamsgewicht. Dus dit is helemaal passend bij haar gewicht en voedingstoestand?
Voeren doe je vooral met je ogen en aangezien je een compleet voer geeft hoef je niet zo bang te zijn voor tekorten van een of ander. Het wordt een ander probleem als ze alleen maar hart wilde eten of alleen pens ofzo.
Voeren doe je vooral met je ogen en aangezien je een compleet voer geeft hoef je niet zo bang te zijn voor tekorten van een of ander. Het wordt een ander probleem als ze alleen maar hart wilde eten of alleen pens ofzo.
- M@ri@nne
- Zeer actief
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
- Paxi
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): een Mac
- Aantal honden: 1
Pax is 12 kilo en eet nog geen 100 gram Farmfood per dag, vaak zelfs minder. Ze geeft zelf aan dat ze niet meer nodig heeft en ziet er prima uit, een bundel energie op pootjes!
Op haar KVV dagen eet ze ongeveer het dubbele plus een stukje Pemmican 's morgens.
Ik dacht eerst ook dat ze te weinig at, maar volgens de DA maak ik me zorgen om niks
Op haar KVV dagen eet ze ongeveer het dubbele plus een stukje Pemmican 's morgens.
Ik dacht eerst ook dat ze te weinig at, maar volgens de DA maak ik me zorgen om niks