Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie heeft ook de Wibbly Wobbly (dog pyramid)

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

rosco fauve
Vaste gebruiker

Wie heeft ook de Wibbly Wobbly (dog pyramid)

Ongelezen bericht door rosco fauve »

Vorig weekend op de Winner heb ik de Wibbly Wobbly gekocht. Het is een soort tuimelaar (zoals baby's ook weleens hebben) van rood hard kunststof met bovenin een gat waar je dus brokjes of iets dergelijks in kan doen. De bedoeling is natuurlijk dat je hond er mee gaat spelen en dat de brokjes er dan uitvallen. Het leuke ervan is dat hij altijd weer rechtop komt dus de hond moet echt z'n best doen.
Rosco had al wel zo'n bal waar je brokjes in kan doen maar dit is een veel grotere uitdaging. Rosco werd echt onwijs fanatiek van dat ding en hij ging als een gek met dat ding door de kamer. Was heel leuk om te zien.
Ik vind het een echte aanrader en ben benieuwd of andere honden er ook zoveel plezier mee hebben.

Groetjes Marja
Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Ongelezen bericht door Moon »

Ja, die hebben wij ook! Is ook een heel groot succes, hier :ok: Alleen is mijn hond aan het revalideren en mag hij van mij niet de hele kamer door :wink: Ook heeft hij erg de neiging om het hele geval maar in zijn bek te nemen, maar dat mag niet van mij :neenee: :mrgreen: . Ik vind het heel erg leuk speelgoed!

Gr. Marijke
Gr. Marijke
Afbeelding
tutjehola
Actief

Ongelezen bericht door tutjehola »

Hier hebben we hem ook, ik word er knettergek van!
Willem denkt dat als ie maar hard genoeg blaft, het brokje er wel uit komt. Ze maken een takkeherrie met dat ding! :eek:
Geen succes dus. Frommel is zo`n doos dat ie zonder brokje er wel mee speelt, dus hier niet teckel- proof, wel Labradoodle-proof
Willem, Nixs, Noppes.
Eva
Actief

Ongelezen bericht door Eva »

Ik wil hem ook maar ben bang dat Tyson hem kapot bijt. Is het een beetje een sterk speeltje?
tutjehola
Actief

Ongelezen bericht door tutjehola »

Eva schreef:Ik wil hem ook maar ben bang dat Tyson hem kapot bijt. Is het een beetje een sterk speeltje?
Het is een supersterk speeltje, ik heb echte slopers maar dit is nog steeds heel, en heb hem toch al een hele poos.
Willem, Nixs, Noppes.
Hamilton
Zeer actief

Re: Wie heeft ook de Wibbly Wobbly (dog pyramid)

Ongelezen bericht door Hamilton »

rosco fauve schreef:Vorig weekend op de Winner heb ik de Wibbly Wobbly gekocht. Het is een soort tuimelaar (zoals baby's ook weleens hebben) van rood hard kunststof met bovenin een gat waar je dus brokjes of iets dergelijks in kan doen. De bedoeling is natuurlijk dat je hond er mee gaat spelen en dat de brokjes er dan uitvallen. Het leuke ervan is dat hij altijd weer rechtop komt dus de hond moet echt z'n best doen.
Rosco had al wel zo'n bal waar je brokjes in kan doen maar dit is een veel grotere uitdaging. Rosco werd echt onwijs fanatiek van dat ding en hij ging als een gek met dat ding door de kamer. Was heel leuk om te zien.
Ik vind het een echte aanrader en ben benieuwd of andere honden er ook zoveel plezier mee hebben.

Groetjes Marja
ik heb er hier ook een (alleen is deze van Nina O) leuk speelgoed en ik vind hem beter dan de voerbal, vanwege het feit dat deze telkens rechtop komt en er dus maar 1 brokje tegelijk uitvalt.
Maar Svear heeft al wel z'n tand afdrukken erin achter gelaten om dat hij te ongeduldig was om de laatste brokjes eruit te "tuimelen"en er toen maar in ging bijten :evil:

( wat heb jij ervoor betaald?)
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Ongelezen bericht door Moon »

Eva schreef:Ik wil hem ook maar ben bang dat Tyson hem kapot bijt. Is het een beetje een sterk speeltje?
Dante heeft zelfs een zwarte 'king' Kong kapot gekregen :roll: dus hij mag nooit alleen spelen met dit speeltje :neenee:
Ben ook bezig hem af te leren dat hij hem in zijn bek neemt (wil hij geregeld doen uit frustratie als de brokjes er niet snel genoeg uit komen). Zolang hij met zijn poot of neus er tegenaan stoot spelen we verder, wil hij er in bijten neem ik hem even af. Hij heeft al aardig door hoe het werkt :wink:
Als het leeg is leg ik het weg.

Gr. Marijke
Gr. Marijke
Afbeelding
pia zz
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
boxer
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door pia zz »

Yorick heeft ook zo'n ding. Doe het alleen buiten, want binnen vliegt hij dan of onder de bank of onder een kast, met als gevolg dat je constant op je knieen ligt om hem weer tevoorschijn te toveren. Maar het houdt ze wel een tijdje zoet.
Afbeelding

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

ja ik wil er ook een :cheer: heb al zitten kijken bij die van nina ottosson. wil nog ander speelgoed van haar ook. (zie mijn topic bij verzorging en toebehoren)
waar hebben jullie hem gekocht?? zou die hier in de buurt ergens te koop zijn?? (west zeeuws vlaanderen)
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
rosco fauve
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door rosco fauve »

ik heb er hier ook een (alleen is deze van Nina O) leuk speelgoed en ik vind hem beter dan de voerbal, vanwege het feit dat deze telkens rechtop komt en er dus maar 1 brokje tegelijk uitvalt.
Maar Svear heeft al wel z'n tand afdrukken erin achter gelaten om dat hij te ongeduldig was om de laatste brokjes eruit te "tuimelen"en er toen maar in ging bijten :evil:

( wat heb jij ervoor betaald?)
[/quote]
De Wibbly Wobbly ( wat een naam trouwens) is van Nina O. ik heb er op de Winner 17.50 voor betaald.

Marja
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

rosco fauve schreef:
De Wibbly Wobbly ( wat een naam trouwens) is van Nina O. ik heb er op de Winner 17.50 voor betaald.

Marja[/quote]

:eek: ik noem hem gewoon tuimelaar, wist niet dat het z'n chique naam heeft.
en dat heb ik er ook voor betaald :ok:
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”