Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bloedende nageltjes

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Daantje*
Zeer actief

Bloedende nageltjes

Ongelezen bericht door Daantje* »

Toen straks was ik met Mulan en Simba op de plaats met de bal aan het spelen. Zie ik 10 minuten later allemaal bloedspoortjes op de grond. Kijk ik bij allebei onder de pootjes, heeft Mulan van allevier de pootjes een bloedend nageltje en Simba bij twee pootjes :N:
Nu heb ik het schoongemaakt en ik heb het idee dat het komt doordat de nageltjes tot het levende afgeschaafd zijn. Dit hebben ze nog nooit eerder gehad, maar we hebben sinds gister nieuwe tegels dus misschien dat die te erg schaven.

Ik heb het nu dus schoongemaakt. Bij Mulan beetje jodiumzalf erop, een gaasje en kousjes eroverheen. Bij Simba heb ik verder er niks aan kunnen doen want hij wil niet dat ik aan zijn pootjes kom, dat wil ie zowieso niet zo graag. Ik vroeg me af of dit goed is, of wat ik beter had kunnen doen. :19: Ze hebben er geen van beide pijn aan zover ik kan zien.
Afbeelding
plenty
Zeer actief

Ongelezen bericht door plenty »

Als je met je BC met de bal gaat spelen , kun je dat beter op het gras doen , of op een zandbodem .

Even goed opletten dat de nagels niet gaan ontsteken .
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”