Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Handige Snufjes!

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Handige Snufjes!

Ongelezen bericht door Minhie »

http://www.dogsincluded.nl/Visiglo_banden/index.html

Voor mensen die misschien nog een oplossing moeten hebben voor in de winter
Funky halsbanden etc.. (op foto (gif) ziet het er leuk uit)
Afbeelding
Dobermannlover
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dobermannlover »

:ok: Ik heb net op de site gekeken en ik denk dat ik een halsband en riem daar wel ga halen.Nu loop ik op het moment met een extra fluobandje met rode knipperlichtjes erin en nog een ledlampje als hangertje erbij.Net een kerstversiering dus :mrgreen: ,maar deze zien er fatsoenlijker uit.
Ik loop op hele donkere stukken en achteraf wegen>weilanden en langs bossen,en daar is amper verlichting.Voor mij is zoiets echt ideaal.
Net als vanmorgen was het harstikke mistig en ik was keiblij dat mijn honden goed zichtbaar waren voor de auto's die voorbij kwamen.
Afbeelding
Natas
Actief

Ongelezen bericht door Natas »

Ik heb zo'n visiglo band met botjes. Klein nadeel vind ik dat als hij aan is, hij een heel zacht soort piepje maakt. Mijn hond heeft daar geen last van, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het vervelend zullen vinden.
Afbeelding
Dobermannlover
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dobermannlover »

Natas schreef:Ik heb zo'n visiglo band met botjes. Klein nadeel vind ik dat als hij aan is, hij een heel zacht soort piepje maakt. Mijn hond heeft daar geen last van, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het vervelend zullen vinden.
Goed dat je het zegt.Ik denk niet dat mijn honden het piepje erg zullen vinden.Ik zit nu te dubben over welke band ik ga nemen,ik denk de glowtronix.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”