Het scheelde wel E 20 euro op een zak van 15 kg.( Bonzo was veel goedkoper). Ik ben toch maar weer terug gegaan naar zijn oude brokken van P.P. Waar zit het verschil nou in??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bonzo
Moderator: moderatorteam
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
bonzo
Een tijdje geleden heb ik meegedaan met een brokkenproef van Bonzo. Het waren van die brokken waar van alles in zat, ook gedroogde groentenbrokken. Yorick vond het erg lekker, hij krijgt anders Pro Plan van mij. Heb alles eens vergeleken en kon qua inhoud niet veel verschil ontdekken. Het enige verschil volgens mij was de prijs
Het scheelde wel E 20 euro op een zak van 15 kg.( Bonzo was veel goedkoper). Ik ben toch maar weer terug gegaan naar zijn oude brokken van P.P. Waar zit het verschil nou in??

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Pro Plan:
Ingrediënten
Kip (20%), Rijst (15%), Maïs, Kippenmeel, Maïsgluten, Tarwe, Dierlijk vet (geconserveerd met een mix van tocoferolen), Digest, Bietenpulp, Eipoeder, Gist, Visolie, Calciumfosfaat, Kaliumchloride, Natriumchloride, Calciumcarbonaat, Mineralen. Toevoegingsmiddelen: Kopersulfaat (koper = 12 mg/kg), Vitamine A 21000 IE/kg, Vitamine D3 1600 IE/kg, Vitamine E (α-tocoferol) 155mg/kg, Vitamine C (ascorbinezuur) 70 mg/kg. Antioxidant: Tocoferol-rijk extract van natuurlijke oorsprong.
Gemiddelde analyse
Ruw Eiwit 27.0%,
Ruw Vet 17.0%,
Ruwe As 7.0%,
Ruwe Celstof 2.0%,
Calcium 1.3%,
Fosfor 1.0%,
Vocht 8.0%.
Over de analyses van Bonzo kan ik op hun website niets vinden. Dit staat wel op de zak. Als het exact overeenkomt met bovenstaande (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen), zou het inderdaad hetzelfde zijn.
Ingrediënten
Kip (20%), Rijst (15%), Maïs, Kippenmeel, Maïsgluten, Tarwe, Dierlijk vet (geconserveerd met een mix van tocoferolen), Digest, Bietenpulp, Eipoeder, Gist, Visolie, Calciumfosfaat, Kaliumchloride, Natriumchloride, Calciumcarbonaat, Mineralen. Toevoegingsmiddelen: Kopersulfaat (koper = 12 mg/kg), Vitamine A 21000 IE/kg, Vitamine D3 1600 IE/kg, Vitamine E (α-tocoferol) 155mg/kg, Vitamine C (ascorbinezuur) 70 mg/kg. Antioxidant: Tocoferol-rijk extract van natuurlijke oorsprong.
Gemiddelde analyse
Ruw Eiwit 27.0%,
Ruw Vet 17.0%,
Ruwe As 7.0%,
Ruwe Celstof 2.0%,
Calcium 1.3%,
Fosfor 1.0%,
Vocht 8.0%.
Over de analyses van Bonzo kan ik op hun website niets vinden. Dit staat wel op de zak. Als het exact overeenkomt met bovenstaande (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen), zou het inderdaad hetzelfde zijn.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
pia zz
- Zeer actief
De bonzo brokken waren praktisch hetzelfde en beide voeren zijn van Purina dus ik snap er niets van! Toch durf ik het niet goed te gebruiken voor altijd, mijn buurvrouw heeft ook goedkoop voer voor haar golden en die is zo dof en warrig in de vacht, ben dus bang dat het van dat goedkope voer komt??

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
pia zz schreef:De bonzo brokken waren praktisch hetzelfde en beide voeren zijn van Purina dus ik snap er niets van! Toch durf ik het niet goed te gebruiken voor altijd, mijn buurvrouw heeft ook goedkoop voer voor haar golden en die is zo dof en warrig in de vacht, ben dus bang dat het van dat goedkope voer komt??

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
pia zz
- Zeer actief
-
Mauyak