Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja! BARF-slager gevonden!!
Moderator: moderatorteam
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ja! BARF-slager gevonden!!
Eindelijk is het dan toch gelukt, ik heb een islamietische slager gevonden die me vlees/botten afval wil afgeven!
En nog gratis ook!
Kan morgen gelijk al 10 kilo ophalen (vanwege een 40 kilo bestelling)
Het gaat vooral om kip en lam. Ik ga het morgen ophalen en rustig uitzoeken, want hij zal er ook zeker wel draagbotten bijdoen, en die moet ik er uithalen, want daar is Dazzle nog niet aan toe.
Dus behalve de poten en evt vleugels, kan ik alles geven toch?
Ik wil het voorlopig als erbij doen, dus nog zonder groenteprutjes als vervanging voor de brokken. Eerst maar even kijken wat hij ervan vind.
Hij zei dat ik gewoon moest binnenstappen als ik iets nodig had, en hij zou het regelen. Geweldig gewoon!
Gelukkig is Dazzle een erg rustige kauwerd, dus huiverig hoef ik verder niet te zijn.
Kep er echt zin in!
En nog gratis ook!
Kan morgen gelijk al 10 kilo ophalen (vanwege een 40 kilo bestelling)
Het gaat vooral om kip en lam. Ik ga het morgen ophalen en rustig uitzoeken, want hij zal er ook zeker wel draagbotten bijdoen, en die moet ik er uithalen, want daar is Dazzle nog niet aan toe.
Dus behalve de poten en evt vleugels, kan ik alles geven toch?
Ik wil het voorlopig als erbij doen, dus nog zonder groenteprutjes als vervanging voor de brokken. Eerst maar even kijken wat hij ervan vind.
Hij zei dat ik gewoon moest binnenstappen als ik iets nodig had, en hij zou het regelen. Geweldig gewoon!
Gelukkig is Dazzle een erg rustige kauwerd, dus huiverig hoef ik verder niet te zijn.
Kep er echt zin in!
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Ja! BARF-slager gevonden!!
Gefelictieerd!
Maakt niet uit of je kippenbotten combineert met schapenvlees of rundvlees of omgekeerd. Het beste kun je beginnen met kippennekken.
Succes!
Ignit
www.barf-natuurlijk.nl
Als je botten met vlees naast de brokken wilt voeren, moet je wel een beetje in de gaten houden dat je ongeveer net zoveel bot als vlees voert.Jaimy* schreef: Dus behalve de poten en evt vleugels, kan ik alles geven toch?
Maakt niet uit of je kippenbotten combineert met schapenvlees of rundvlees of omgekeerd. Het beste kun je beginnen met kippennekken.
Succes!
Ignit
www.barf-natuurlijk.nl
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik geef nu brokken sochtend's en s'avonds barf. Deze keer was het alleen kip, vooral borstbeen, ribjes en vel, de verhouding 50/50 idd.ignit schreef:Gefelictieerd!
Als je botten met vlees naast de brokken wilt voeren, moet je wel een beetje in de gaten houden dat je ongeveer net zoveel bot als vlees voert.Jaimy* schreef: Dus behalve de poten en evt vleugels, kan ik alles geven toch?
Succes!
Ignit
www.barf-natuurlijk.nl
Kippennekken ging al een tijdje goed als snackje dus de overgang is niet zo groot.
Heb aandachtig zitten kijken, maar hij schokt totaal niet, kauwt alles rustig en goed.
Alleen dat hoofd van hem... "Is dat echt voor mij?????"
Hij genoot er zichtbaar van.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- stefanie
- Zeer actief
- ceciel
- Zeer actief
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Gewoon doorgaan met rauw bijvoeren en langzaam uitbreiden. Omdat je ook brokken voert, alleen licht verteerbare botten bijvoeren. Geen dragende botten zoals vleugels en poten.Jaimy* schreef:Ik geef nu brokken sochtend's en s'avonds barf. Deze keer was het alleen kip, vooral borstbeen, ribjes en vel, de verhouding 50/50 idd.
Kippennekken ging al een tijdje goed als snackje dus de overgang is niet zo groot.
Heb aandachtig zitten kijken, maar hij schokt totaal niet, kauwt alles rustig en goed.
Alleen dat hoofd van hem... "Is dat echt voor mij?????"![]()
Hij genoot er zichtbaar van.
Mooi he, als je hond zichtbaar geniet van al het lekkere, echte eten.
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl