Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Namens de hondjes: dank jullie wel !

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Namens de hondjes: dank jullie wel !

Ongelezen bericht door MJ »

...Vorig jaar schreef ik dit wat betreft brok en kvv en barf....
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... 570692#top

En nu ....al mijn hondjes zitten al weer een tijdje volledig op de KVV...en ze krijgen iets van 2 à 3 keer in de week wat van de barftoestanden....en zelfs herkenbare dingen zoals een makreelkop is er al door heen gegaan. :smile:

Ik heb pas sinds vorig jaar mei mijn pc en er is werkelijk een wereld voor me open gegaan aan informatie, dankzij jullie hoorde ik voor het eerst van Barf en ben ik toch gaan zoeken,lezen en adviezen gaan vragen, ondanks dat ik in het begin zoiets had van : Whaaahaaaaaa... :N: :mrgreen:

De foto van de geitenkop staat me nog steeds héél helder voor ogen..en nee...die komt er hier écht niet in :mrgreen:
Maar ik wilde jullie toch heel erg bedanken voor alle info die hier op het forum staat ....daarmee hebben jullie me de aanzet gegeven. :flower:
En vooral de hondjes zijn erg blij met jullie! :wink:
Baily

Ongelezen bericht door Baily »

Leuk is dat he, dat je zoveel info hier kunt vinden. Ik herken dat goed, want met Buck was het anders ook heel anders uitgepakt als ik hier niet zo vaak een topic had geopend bij gedrag enzo. :mrgreen:

En inderdaad, als je niet op internet zoekt zul je zo snel niet weten dat je honden ook rauw vlees enzo kunt geven.
Ester&Lara

Ongelezen bericht door Ester&Lara »

Geweldig dat je de stap gemaakt hebt! :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”