Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rodi Diepvriesvoer mager zijn.
Moderator: moderatorteam
-
Debby Speerstra
- Zeer actief
- Contacteer:
Rodi Diepvriesvoer mager zijn.
Zoals jullie inmiddels wel zullen weten heeft Kelby een voedelallergie. Deze had ik tot het minimale teruggedrongen (na vele voeren te proberen) met een goede brok. Sinds kort schijnt de allergie toch weer door te komen dus ben ik aan het overwegen om op vlees over te stappen. Nu heb ik haar een hele tijd geleden ook op diepvriesvlees van Rodi gehad en aan de aanbevolen hoeveelheid gehouden. Ze kreeg genoeg binnen maar toch vond ik haar buikje te mager, het leek als het ware niet gevuld. Vandaar dat ik daar weer mee gestopt ben. Weten jullie wat ik het beste kan doen? 
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
niet iedere hond is hetzelfde, als je denkt dat ze te weinig kreeg om haar gewicht op peil te houden zul je meer moeten gaan geven.
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Moos
- Zeer actief
Toen ik Moos toen hij net een jaar was Rodi ging geven viel hij ook af. Volgens mij gebeurt dat wel vaker i.v.m de samestelling van vers die anders is dan die van brokken. Zoiets
Hoe het precies zat weet ik niet meer.
In ieder geval, na een tijdje komt het vanzelf goed. Ik ben Moos meer gaan geven omdat hij afviel, maar het gevolg was na een jaar dat hij uiteindelijk een kilo was aangekomen. Ik had dus beter op moeten letten toen wanneer hij stopte met afvallen en begon met aankomen.
In ieder geval, na een tijdje komt het vanzelf goed. Ik ben Moos meer gaan geven omdat hij afviel, maar het gevolg was na een jaar dat hij uiteindelijk een kilo was aangekomen. Ik had dus beter op moeten letten toen wanneer hij stopte met afvallen en begon met aankomen.

-
Debby Speerstra
- Zeer actief
- Contacteer:
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: Rodi Diepvriesvoer mager zijn.
Dat buikje is wel gevuld, alleen zet dit voer na een slok water niet meer uit en lijkt het alsof ze "niks" gegeten heeft, maar dat valt allemaal wel mee hoor.Debby Speerstra schreef:Zoals jullie inmiddels wel zullen weten heeft Kelby een voedelallergie. Deze had ik tot het minimale teruggedrongen (na vele voeren te proberen) met een goede brok. Sinds kort schijnt de allergie toch weer door te komen dus ben ik aan het overwegen om op vlees over te stappen. Nu heb ik haar een hele tijd geleden ook op diepvriesvlees van Rodi gehad en aan de aanbevolen hoeveelheid gehouden. Ze kreeg genoeg binnen maar toch vond ik haar buikje te mager, het leek als het ware niet gevuld. Vandaar dat ik daar weer mee gestopt ben. Weten jullie wat ik het beste kan doen?
-
Anna*
-
Debby Speerstra
- Zeer actief
- Contacteer: