Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voor het eerst barf besteld

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Dazwa84

Voor het eerst barf besteld

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Zo, net mijn eerste barfbestelling gedaan! Het volgende heb ik besteld (een menu heb ik nog niet, maar ik dacht, dan heb ik in ieder geval al iets in huis)

Kippenkarkas
Runderstrot
Runderlever
Lamsrib
Kippennek
Eendenvleugel
Eendennek
Groentenmix

Lijstje is nog niet compleet want ik zou ook nog graag vis en geit erop willen. Via Barfplaats.nl ga ik kijken of ik een goed menu samen kan stellen. Belle staat nu fulltime op KVV en kreeg af en toe al een bot (kippenvleugel, lamsrib, knieschijf) en het is een feest om haar te zien genieten!
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Geit kan je bij Tromp Purmerland kopen!
vlees met bot!
Vis op de markt! :ok:
Afbeelding
Dazwa84

ien schreef:Geit kan je bij Tromp Purmerland kopen!
vlees met bot!
Vis op de markt! :ok:
Hoi ien!

Zit er in het rijtje nog geen vlees met bot? Ik heb nu besteld via www.versvoeding.nl omdat ik voorlopig zelf de deur niet uit kan en ook niet kan autorijden. Bij versvoeding.nl hebben ze ook kalfsbot, dat is neem ik aan dan wel vlees met bot? Hopelijk kan ik dat nog aan mijn rijtje toevoegen.
Eva
Actief

Ongelezen bericht door Eva »

Hi,

Versvoeding.nl is mij ook goed bevallen. Alleen denk ik dat je het zelf nog goedkoper kunt halen. Leuk he om je hond zo te zien smullen!!
Dazwa84

Zo, ik heb nu wat meer, namelijk:

- Fruitmix
- Groentemix
- Geitenvlees
- Geitenrib
- Runderhart
- Runderpens
- Runderstrot
- Runderlever
- Kippenkarkas
- Kippennek
- Lamsrib
- Eendenvleugel
- Eendennek
- Zalmkop
Eva
Actief

Zalmkoppen kun je gratis op de markt in Wormerveer halen! Die van mij zijn er helaas niet zo dol op....
Dazwa84

Eva schreef:Zalmkoppen kun je gratis op de markt in Wormerveer halen! Die van mij zijn er helaas niet zo dol op....
Ooh, goed dat je het zegt. Heb aan Hugo gevraagd maar die weigert het om ze op te halen of aan te raken of om er naar te kijken :mrgreen: Ik vind ze eigenlijk ook erg eng maar heb er toch maar 2 besteld. Ik zie wel hoe ik ze ga geven hihihi
Eva
Actief

Ik heb er met pijn en moeite 1 door de midden gehakt en lekker in de tuin gegeven. Tyson rook flink naar vis uit zijn giecheltje :mrgreen:
Dazwa84

Eva schreef:Ik heb er met pijn en moeite 1 door de midden gehakt en lekker in de tuin gegeven. Tyson rook flink naar vis uit zijn giecheltje :mrgreen:
Haha eeew door de midden hakken lijkt mij echt ranzig, maarja, moet wel he met formaatje Belle :mrgreen:
Eva
Actief

Zo'n zalm heeft nog een flinke zeer glibberige kop! Koste mij echt veel moeite om dat ding door de midden te hakken, hihi Sterkte! :wink:
Dazwa84

Eva schreef:Zo'n zalm heeft nog een flinke zeer glibberige kop! Koste mij echt veel moeite om dat ding door de midden te hakken, hihi Sterkte! :wink:
ohh bahh ik weet echt niet of ik dat ga trekken hahaa, herkenbaar vlees vind ik *denk ik* niet zo erg, maar ik ben eerlijk gezegd een beetje bang voor vis :mrgreen:
Eva
Actief

ik kreeg echt een beetje kokhals neigingen dat ik in die kop stond te hakken. tis voor mij zowiezo wennen al dat verse vlees, wat soms toch wel erg herkenbaar is :N:
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Caja krijgt morgen voor het eerst lamsrib, ben benieuwd.
Zalmkop gaat me op het moment nog een beetje te ver, eerst maar eens andere vis proberen :mrgreen:
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Eva schreef:Zo'n zalm heeft nog een flinke zeer glibberige kop! Koste mij echt veel moeite om dat ding door de midden te hakken, hihi Sterkte! :wink:
Toen ik mijn zalmkop stond te hakken glibberde hij uit mijn vingers en beet hij zo in mijn duim. Auuuuw!
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Klinkt als een erg duur lijstje. Dat je voor je gemak daar botten en vlees besteld kan ik me voorstellen.... maar groente- en fruitmix :N:

Dat kun je juist zo mooi zelf maken. Ik neem aan dat jullie met z'n tweeën ook niet een hele bloemkool opeten, of een heel krop sla. Juist die eigen restjes kun je daar zo mooi in verwerken. Hoef je zelf niets weg te gooien, en je weet precies welke vitamientjes je hond binnenkrijgt :wink:
Dazwa84

Marion. schreef:Klinkt als een erg duur lijstje. Dat je voor je gemak daar botten en vlees besteld kan ik me voorstellen.... maar groente- en fruitmix :N:

Dat kun je juist zo mooi zelf maken. Ik neem aan dat jullie met z'n tweeën ook niet een hele bloemkool opeten, of een heel krop sla. Juist die eigen restjes kun je daar zo mooi in verwerken. Hoef je zelf niets weg te gooien, en je weet precies welke vitamientjes je hond binnenkrijgt :wink:
Heb je gelijk in hoor, het is relatief gezien ook wel duur. Maar nu ik zelf niet in de keuken kan staan en ik het Hugo ook niet aan wil doen, heb ik het voor het gemak maar besteld :wink:
Eva
Actief

Zo'n zalm heeft inderdaad nog flink scherpe tanden!!
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”