Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Teckel dood gebeten in Oirschot ('t Laar)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: Teckel dood gebeten in Oirschot ('t Laar)

Ongelezen bericht door smoekie »

Maryanne schreef:
Aangezien jouw kinderen die leeftijd gepasseerd zijn denk ik niet dat jij daar realistisch antwoord op kan geven
Nee, natuurlijk niet, die zijn ook nooit klein geweest, gewoon volwassen geboren hè :roll:

nee hoor, maar als ik voor me probeer te zien hoe levy een schop onder zijn poepappels krijgt met zijn 11 jaar of demi met haar 8 jaar maakt dat voor mij wel degelijk verschil. Daarmee kwalificeer ik ze niet tot volwassen of vergeten gebeuren maar bij levy zou ik het (inmiddels) beter kunnen verdragen denk ik dan wanneer het die meid zou overkomen (schop in haar flikker omdat ze mijn "lessen" even vergeten is)
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

smoekie schreef:
pepim schreef:Ik heb mijn kinderen altijd geleerd, dat ze nooit zomaar op een hond mogen afstormen en ook uitgelegd waarom. Zij hebben dit ook nooit gedaan. Ik vind, dat je daar als ouder ook je verantwoordelijkheid voor moet nemen, want het is wel makkelijk om alles op de hondenbaas af te schuiven of niet dan?
Heb je ook gelijk in, en tot nog toe is dat ook nooit gebeurt en heb ik het nog steeds goed gedaan, maar op het moment dat zij dat "even" zouden vergeten moeten ZIJ dat dan met een trap bekopen? :scratch: wil jou tegen die tijd dan nog wel eens zien of je dan nog steeds zo zou reageren. Aangezien jouw kinderen die leeftijd gepasseerd zijn denk ik niet dat jij daar realistisch antwoord op kan geven, maar ik als ik het op mezelf en kids betrek wel aangezien zij daar die leeftijd wel voor hebben (niet altijd luisteren naar wat ze verteld -geleerd is) :19:
Jezus wat snap je nu niet? Je kunt niet alle verantwoordelijkheid op de hondenbaas afschuiven. En natuurlijk luisteren kleine kinderen niet altijd, maar het is wel aan de ouder, want die heeft de verantwoordelijkheid.

En geef mij dan maar Fenella, die nog nooit een trap heeft uitgedeeld naar een kind, maar dat wel zou doen als ze in het nauw werd gedrongen. Ja dan zou ze mijn kids met alle liefde een schop mogen geven, alles liever dan gebeten te worden.

Maar ja ik ben vast raar. :ok:
pepim
Zeer actief

smoekie schreef:
Maryanne schreef:
Aangezien jouw kinderen die leeftijd gepasseerd zijn denk ik niet dat jij daar realistisch antwoord op kan geven
Nee, natuurlijk niet, die zijn ook nooit klein geweest, gewoon volwassen geboren hè :roll:

nee hoor, maar als ik voor me probeer te zien hoe levy een schop onder zijn poepappels krijgt met zijn 11 jaar of demi met haar 8 jaar maakt dat voor mij wel degelijk verschil. Daarmee kwalificeer ik ze niet tot volwassen of vergeten gebeuren maar bij levy zou ik het (inmiddels) beter kunnen verdragen denk ik dan wanneer het die meid zou overkomen (schop in haar flikker omdat ze mijn "lessen" even vergeten is)
Ja dat was wel makkelijk :cheer: :wink:
smoekie
Zeer actief

Maryanne schreef:
pepim schreef:
smoekie schreef:
Ja dat was wel makkelijk :cheer: :wink:

wat is (was) makkelijk?
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
pepim
Zeer actief

smoekie schreef:wat is (was) makkelijk?
dat ze volwassen geboren zijn ...
lees voor één keer aub terug in plaats van te trollen ... :ok:
smoekie
Zeer actief

pepim schreef:
smoekie schreef:wat is (was) makkelijk?
dat ze volwassen geboren zijn ...
lees voor één keer aub terug in plaats van te trollen ... :ok:

Nee hoor waarom? Ik vraag gewoon aan jou wat makkelijk is/was omdat ik jou reactie niet zo goed begreep. De rest van je opmerking slaat mijn inziens dan ook kant noch wal. Over trollen gesproken. :19:

Edit: Dan had je niet mij moeten quoten, maar dan had je Maryanne moeten quoten dan had het wat duidelijker zijn geweest dan zoals nu het geval was, en had ik je die vraag niet gesteld.
pepim
Zeer actief

*zucht*
smoekie
Zeer actief

pepim schreef:*zucht*

aaah wat ben jij ook een lieverd he pepim :roos: :J:
pepim
Zeer actief

ik vind je de moeite niet waard eerlijk gezegd smoekie, je kunt zoveel provoceren als je wilt, maar nope , sorry.
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

smoekie schreef:
malinois schreef:
smoekie schreef:
kan me vergissen, maar ehm, mijn kind hoeft niet thuis te komen dat ie geschopt is door 1 of andere rand debiel die hem of haar 2-3x gewaarschuwd heeft zijn of haar hond niet te aaien en hij / zij zoals het menig kind eigen is toch eigenwijs is en de hond alsnog zou willen aaien en daarbij door betreffende eigenaar "geschopt" zou zijn. :19:

hoe je het doet doe je het, maar jij moet toch echt maar zorgen dat jij bij die debiele onnozele kinderen dan vandaan gaat als ze niet willen luisteren, maar je maatje weet ik veel er tegen aan gooien levert je denk ik veel meer problemen op als je de verkeerde "schopt" :19:
da's dan jammer voor jou en je kind, moet je er voor zorgen dat ie leert te luisteren naar mensen die diverse malen waarschuwen iets niet te doen.
Altijd beter dan een hap van een hond lijkt me toch? Hoe ik dat doe, precies 2 x waarschuwen en dan maatje 43.
Nee, da’s dan jammer voor jou. Ik ben er op dat moment hard aan het werken dat mijn kinderen luisteren, zoals jij probeert dat je “pup” naar je luistert en dat niet altijd doet (zo ook mijn kinderen bijvoorbeeld) Zou 1 van mijn kinderen dan eigenwijs zijn (zoals het een pup betaamt ) nooit never niet dat zij ooit thuis hoeven te komen dat ze een maatje 43 in de rug of waar dan ook hebben gehad hoor geloof mij nou maar, dan had jij je honden al veel eerder mee de andere kant op moeten nemen zoals ik gedaan zou hebben als iets dergelijks mij zou overkomen.
nou beste smoekie
ik heb hier een hond die bang is voor kinderen, en ze mag niet overal los omdat ze niet even vriendelijk is voor andere honden
dus als kinderen haar dan wel benaderen dan zal ik ze netjes maar toch duidelijk vertellen dat niet te doen
zolang ze weg kan is het goed, en ze zal alle kinderen straal voorbij lopen
en ze zal niet meteen happen naar kinderen
maar een omhelzing of door gaan met dwingend aaien zal ze verschrikkelijk vinden
dan denk ik niet dat ik drie keer afwacht
beter ik dan een boete voor dat kind schoppen dan dat mn hondje de ellende krijgt dat ze van de angst gehapt heeft en dan in beslag genomen wordt
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
smoekie
Zeer actief

pepim schreef:ik vind je de moeite niet waard eerlijk gezegd smoekie, je kunt zoveel provoceren als je wilt, maar nope , sorry.

:smile: je bent ook zo'n schattekind he :J:
smoekie
Zeer actief

smoekie schreef:
kan me vergissen, maar ehm, mijn kind hoeft niet thuis te komen dat ie geschopt is door 1 of andere rand debiel die hem of haar 2-3x gewaarschuwd heeft zijn of haar hond niet te aaien en hij / zij zoals het menig kind eigen is toch eigenwijs is en de hond alsnog zou willen aaien en daarbij door betreffende eigenaar "geschopt" zou zijn. :19:

hoe je het doet doe je het, maar jij moet toch echt maar zorgen dat jij bij die debiele onnozele kinderen dan vandaan gaat als ze niet willen luisteren, maar je maatje weet ik veel er tegen aan gooien levert je denk ik veel meer problemen op als je de verkeerde "schopt" :19:
pammetje schreef:
smoekie schreef:
malinois schreef:
da's dan jammer voor jou en je kind, moet je er voor zorgen dat ie leert te luisteren naar mensen die diverse malen waarschuwen iets niet te doen.
Altijd beter dan een hap van een hond lijkt me toch? Hoe ik dat doe, precies 2 x waarschuwen en dan maatje 43.
Nee, da’s dan jammer voor jou. Ik ben er op dat moment hard aan het werken dat mijn kinderen luisteren, zoals jij probeert dat je “pup” naar je luistert en dat niet altijd doet (zo ook mijn kinderen bijvoorbeeld) Zou 1 van mijn kinderen dan eigenwijs zijn (zoals het een pup betaamt ) nooit never niet dat zij ooit thuis hoeven te komen dat ze een maatje 43 in de rug of waar dan ook hebben gehad hoor geloof mij nou maar, dan had jij je honden al veel eerder mee de andere kant op moeten nemen zoals ik gedaan zou hebben als iets dergelijks mij zou overkomen.
nou beste smoekie
ik heb hier een hond die bang is voor kinderen, en ze mag niet overal los omdat ze niet even vriendelijk is voor andere honden
dus als kinderen haar dan wel benaderen dan zal ik ze netjes maar toch duidelijk vertellen dat niet te doen
zolang ze weg kan is het goed, en ze zal alle kinderen straal voorbij lopen
en ze zal niet meteen happen naar kinderen
maar een omhelzing of door gaan met dwingend aaien zal ze verschrikkelijk vinden
dan denk ik niet dat ik drie keer afwacht
beter ik dan een boete voor dat kind schoppen dan dat mn hondje de ellende krijgt dat ze van de angst gehapt heeft en dan in beslag genomen wordt

tja, en ik trap liever mijn hond voor zijn kanis dan andermans kind. Iedereen is nou eenmaal verschillend.
pammetje
Zeer actief

nou en als die van mij thuis komt dat ie een schop heeft gehad onder zn reet
omdat ie niet wilde luisteren
omdat iemand al 3 keer gevraagd had zn hond niet te aaien omdat ie zo bang was
had ze van mij een schop onder dr reet bij gehad
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
pepim
Zeer actief

je zou een standbeeld moeten hebben smoekie, verdorie zo wijs, inzicht en wat al niet meer en dan krijg je van sommigen nog tegengas ook. Het moet niet erger worden :ok:
smoekie
Zeer actief

mag jij blij zijn dat die van jou van mij die trap niet heeft gehad omdat ik die al aan mijn hond heb gegeven, dat scheelt weer een maatje 43 :ugh:

gebeurt zoiets thuis als Nell een bot heeft of wat dan ook vind ik het anders, maar jij als vreemde zijnde hoeft mijn kind toch echt geen trap te verkopen hoor, dan zorg je maar dat je je hond bij het kind weg haalt ipv de verantwoording bij het kind neer te leggen :scratch:

en verder vind ik het wel best, trap ze lekker in de nieren weet ik veel wat zal mij een worst zijn zolang het mijn kind niet is :ok:
smoekie
Zeer actief

pepim schreef:je zou een standbeeld moeten hebben smoekie, verdorie zo wijs, inzicht en wat al niet meer en dan krijg je van sommigen nog tegengas ook. Het moet niet erger worden :ok:
:I: pepimetje blijft ook lief hoor :mrgreen:
pammetje
Zeer actief

smoekie schreef:
en verder vind ik het wel best, trap ze lekker in de nieren weet ik veel wat zal mij een worst zijn zolang het mijn kind niet is :ok:
ooooooo jij bent dus zo 1
jouw kinderen zijn veel belangrijker dan alle andere kinderen op de wereld
:neenee: :neenee:
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
pammetje
Zeer actief

o en bij mij hebben ze geluk
ik heb maar maatje 37
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

pammetje schreef:o en bij mij hebben ze geluk
ik heb maar maatje 37
Da's toevallig :D
Zoveel pagina's zijn er inmiddels ook al volgekalkt met de meest fantastische en buitengewone scenario's alsof die dagelijks de reveu passeren.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
pepim
Zeer actief

smoekie schreef:
pepim schreef:je zou een standbeeld moeten hebben smoekie, verdorie zo wijs, inzicht en wat al niet meer en dan krijg je van sommigen nog tegengas ook. Het moet niet erger worden :ok:
Ook weer zo raar en denigrerend. :8):
smoekie
Zeer actief

pammetje schreef:
smoekie schreef:

ja inderdaad dat heb je zomaar goed, en voor de goede orde bepaalde dingen horen gewoon niet.zou je een dergelijk iets uithalen bij het buurjongetje van even verderop lig ik er denk ik niet echt wakker van, maar zou die van mij thuiskomen dat hij of zij een trap in de nieren of wat dan ook heeft gehad van jou of wie dan ook wordt het een heel ander verhaal.

En doe je nu niet roomser als de paus voor want dat geld voor iedereen. Iemand die het kind van de buren aanrand of wat dan ook is een smeerpijp, tot diegene je eigen kind beetpakt dus kom zeg. Kom aub niet met die dood doeners aan. Siert je namelijk niet.
smoekie
Zeer actief

pepim schreef:
smoekie schreef:
Ook weer zo raar en denigrerend. :8):
Tja, je kunt natuurlijk ook alles negatief blijven opvatten he. Ik vindt jou gewoon een lief ding :smile:
smoekie
Zeer actief

pammetje schreef:o en bij mij hebben ze geluk
ik heb maar maatje 37

Ik maatje 38 en denk dat die zijn hele schedel beslaat dus kun je nagaan :ugh: maar nogmaals doe je best hoor, doe wat je niet laten kunt omdat je je honden niet bij je kunt houden :ok: wees trots op jezelf dat je het kind nog ergens "red" ook :piew:
pammetje
Zeer actief

smoekie schreef:
pammetje schreef:
smoekie schreef:

ja inderdaad dat heb je zomaar goed, en voor de goede orde bepaalde dingen horen gewoon niet.zou je een dergelijk iets uithalen bij het buurjongetje van even verderop lig ik er denk ik niet echt wakker van, maar zou die van mij thuiskomen dat hij of zij een trap in de nieren of wat dan ook heeft gehad van jou of wie dan ook wordt het een heel ander verhaal.

En doe je nu niet roomser als de paus voor want dat geld voor iedereen. Iemand die het kind van de buren aanrand of wat dan ook is een smeerpijp, tot diegene je eigen kind beetpakt dus kom zeg. Kom aub niet met die dood doeners aan. Siert je namelijk niet.
ik roomser dan de paus hhahahahahahahahahahahahah
die is echt lachwekkend

en wie heeft het over de nieren
de meeste kinderen hebben volgens mij ook een kont
en als jouw kind na 3 keer waarschuwen dat ze het niet moet doen toch mijn hond belaagd
moet ik idd het kind niet schoppen
maar jouw een schop onder je hol geven
want dan heb jij het verkeerd gedaan met de opvoeding
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
pepim
Zeer actief

en het blijft maar respectloos ... gatver smoekie
smoekie
Zeer actief

pepim schreef:en het blijft maar respectloos ... gatver smoekie

schattekindtie :love:
pepim
Zeer actief

je bent een forumtroll smoekie, niets meer niets minder en nu ga ik slapen ...
smoekie
Zeer actief

smoekie schreef:
pammetje schreef:
smoekie schreef:
pammetje schreef: ooooooo jij bent dus zo 1

ik roomser dan de paus hhahahahahahahahahahahahah
die is echt lachwekkend

en wie heeft het over de nieren
de meeste kinderen hebben volgens mij ook een kont
en als jouw kind na 3 keer waarschuwen dat ze het niet moet doen toch mijn hond belaagd
moet ik idd het kind niet schoppen
maar jouw een schop onder je hol geven
want dan heb jij het verkeerd gedaan met de opvoeding

roomser dan de paus sloeg op de opmerking die je maakte dat ik mijn kind belangrijker zou vinden dan de andere kinderen op de wereld, en mijn antwoord daarop was ja. Niks meer niks minder.

JIj hebt het nu over de kont, ik kan me zo voorstellen dat mocht er zoiets gebeuren en je kan nog zo goed nadenken dat je kunt bepalen dat je het kind voor zijn billen wil schoppen je allang en breed de tijd hebt om je hond weg te trekken en dat een schop tegen de billen (zoals jij zegt) of de nieren (ongecontroleerd zoals ik zeg) overbodig zou zijn.
smoekie
Zeer actief

pepim schreef:je bent een forumtroll smoekie, niets meer niets minder en nu ga ik slapen ...
trust lief dingegie :smile: :I:
pepim
Zeer actief

je kunt goed treiteren, maar ik ben daar helaas niet gevoelig voor ... jammer hè
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”