smoekie schreef:malinois schreef:smoekie schreef:
kan me vergissen, maar ehm, mijn kind hoeft niet thuis te komen dat ie geschopt is door 1 of andere rand debiel die hem of haar 2-3x gewaarschuwd heeft zijn of haar hond niet te aaien en hij / zij zoals het menig kind eigen is toch eigenwijs is en de hond alsnog zou willen aaien en daarbij door betreffende eigenaar "geschopt" zou zijn.
hoe je het doet doe je het, maar jij moet toch echt maar zorgen dat jij bij die debiele onnozele kinderen dan vandaan gaat als ze niet willen luisteren, maar je maatje weet ik veel er tegen aan gooien levert je denk ik veel meer problemen op als je de verkeerde "schopt"

da's dan jammer voor jou en je kind, moet je er voor zorgen dat ie leert te luisteren naar mensen die diverse malen waarschuwen iets niet te doen.
Altijd beter dan een hap van een hond lijkt me toch? Hoe ik dat doe, precies 2 x waarschuwen en dan maatje 43.
Nee, da’s dan jammer voor jou. Ik ben er op dat moment hard aan het werken dat mijn kinderen luisteren, zoals jij probeert dat je “pup” naar je luistert en dat niet altijd doet (zo ook mijn kinderen bijvoorbeeld) Zou 1 van mijn kinderen dan eigenwijs zijn (zoals het een pup betaamt ) nooit never niet dat zij ooit thuis hoeven te komen dat ze een maatje 43 in de rug of waar dan ook hebben gehad hoor geloof mij nou maar, dan had jij je honden al veel eerder mee de andere kant op moeten nemen zoals ik gedaan zou hebben als iets dergelijks mij zou overkomen.
nou beste smoekie
ik heb hier een hond die bang is voor kinderen, en ze mag niet overal los omdat ze niet even vriendelijk is voor andere honden
dus als kinderen haar dan wel benaderen dan zal ik ze netjes maar toch duidelijk vertellen dat niet te doen
zolang ze weg kan is het goed, en ze zal alle kinderen straal voorbij lopen
en ze zal niet meteen happen naar kinderen
maar een omhelzing of door gaan met dwingend aaien zal ze verschrikkelijk vinden
dan denk ik niet dat ik drie keer afwacht
beter ik dan een boete voor dat kind schoppen dan dat mn hondje de ellende krijgt dat ze van de angst gehapt heeft en dan in beslag genomen wordt