Terre schreef:Hoe vind je deze?
Wat een leuke lieve
Dank je wel
Moderators: moderatorteam, twinkeltje
Terre schreef:Hoe vind je deze?

Excusee, deze beter?Irisz schreef:Klopt het dat hij nu kleiner is geworden in formaat?Terre schreef:Irisz schreef:Zou iemand kunnen proberen bij deze foto de vrachtwagen weg te photoshoppen? Of is dat te groot?
Ik kan hem namelijk niet meer op FB gebruiken zonder blokjes te krijgen.

Graag gedaanfenneke schreef:Terre schreef:Hoe vind je deze?
Wat een leuke lieve![]()
Dank je wel
Ja, die werkt weer prima!!Terre schreef: Excusee, deze beter?
Komt door stomme photobucket, onding ist!

Had je het tegen mij?samira-lady schreef:ik zou zeggen leef je lekker uit met de foto`s van mijn hond lacy
jahoor leef je maar uit maak er maar iets moois vanTerre schreef:Had je het tegen mij?samira-lady schreef:ik zou zeggen leef je lekker uit met de foto`s van mijn hond lacy
![]()

Bedankt voor het complement!Irisz schreef:Ja, die werkt weer prima!!Terre schreef: Excusee, deze beter?
Komt door stomme photobucket, onding ist!![]()
Jij bent goed!!Dankjewel.

Niemand?Caat* schreef:Wie zou voor mij een onderschrift willen maken met deze twee foto's? De eerste foto (natuurlijk) het liefst zonder de achtergrond. Bij de tweede maakt het me niks uit, mits het maar bij de rest pastAlvast bedankt!

Persoon op de foto heeft met kerst van z'n werkgever het koffertjeSanner schreef:Hoezo staat er een reisje naar Barcelona op het spel dan?

Dreetje schreef:
Super !!!!!!!!!
Dank je wel, op naar Barcelona
Caat* schreef:Wie zou voor mij een onderschrift willen maken met deze twee foto's? De eerste foto (natuurlijk) het liefst zonder de achtergrond. Bij de tweede maakt het me niks uit, mits het maar bij de rest pastAlvast bedankt!

Oh, die is leuk! Dank je wel!Achi schreef:Caat* schreef:Wie zou voor mij een onderschrift willen maken met deze twee foto's? De eerste foto (natuurlijk) het liefst zonder de achtergrond. Bij de tweede maakt het me niks uit, mits het maar bij de rest pastAlvast bedankt!

Wat vind je van deze?Veronique & Kyra schreef:Heeft een van jullie crea Bea's weer zin om een nieuw osje voor mij te maken?![]()
Ik zou graag iets lichters voor het voorjaar willen, iets met mooie lichte zachte kleuren.
Hier een berg foto's, hoop dat er iets tussen zit wat geschikt is.
Alvast weer heel erg bedankt

Graag gedaanVeronique & Kyra schreef:Ohhhhh die is gaaf Terre![]()
Heel erg bedankt![]()
Bedankt&nicole schreef:Heel mooi Terre!
Oh super. Ik hoop dat de kwaliteit goed genoeg is. Ik ga ff kijken of ik hem via PB bij je kan krijgen.Sanner schreef:Je mag me de foto wel sturen Lin-C. Ligt wel aan de kwaliteit van de foto of het gaat lukken.
Ik wil je evt. wel helpen. Stuur je wensen maar door via pbKells schreef:Wie o wie zou mij willen helpen met het maken van een header voor mijn blog op wordpress. Afmetingen moeten 960 × 180 pixels zijn. Kennelnaam (of) Ceanannas moet er natuurlijk in + 1 foto van Kells.