Dat wordt vanzelf meer.
Het klinkt me helemaal niet verkeerd in de oren!
Moderator: moderatorteam

Pups zien er mooi uit PattyPattyB schreef:Het lijkt een stuk beter te gaan met Senna.
We nemen haar nu regelmatig wat langer mee op een rondje variërend van 10 minuten tot 30 minuten. Dat lijkt haar goed te doen. Ze is nu rustiger.
Ze hijgt nog wel, maar ze is normaal gewend dat het kouder is hier binnen en ze ligt normaal veel op de koude vloer. Nu ligt ze hele dagen in de werpkist met een vetbed. Warm voor haar natuurlijk, maar ze wil toch bij de pups liggen (gelukkig maar
).
De pups groeien erg goed.De lichtste is nu 350 gram en de zwaarste 415.

Knappe mama en baby's! Ben zo benieuwdPattyB schreef:Het mamaatje![]()
De gewichten zijn; Geboorte gewicht & gewicht nu:
Streep: 335 ; 375
Kip: 305 ; 375
Zwartje: 295 ; 375
Pegel: 335 ; 370
Clown: 340 ; 370
Appel: 315 ; 380
Koetje: 345 ; 435
Witje: 305 ; 370
Hartje: 315 ; 365
Laars: 330 ; 365
Ze zijn nu 3,5 dag oud. Ze doen het super.

Ze krijgen allemaal wel schimmel natuurlijk op hun poten bijvoorbeeld en over hun vacht.Pets_Passion schreef:Wat fijn dat ze het zo goed doen!
Ik kan uuuuren naar de webcam kijken, geen tv meer nodig. LOL
Wat ik me afvroeg, ze zijn nu allemaal mooi egaal zwart/wit.
Blijft dat wit ook zo egaal wit? Of kunnen ze later nog vlekjes ontwikkelen?
Groetjes Karen

Mijn mening is juist dat ze door haar jonge leeftijd alles zo vlot kon doorlopen. Je weet het niet natuurlijk, maar ze is tot het einde actief en fit geweest. Wandelen deed ze nog mákkelijk een uur en dat met 10 pups in haar buik en met die warmte.Inge O schreef:niet normaal zeg, súpergeboorte
. tot daar dan de scepsis van sommigen aangaande de jonge leeftijd van een teef bij het eerste nest
.
Wat een verschil qua schimmel inderdaad tussen een jaar geleden en nu.PattyB schreef: Ze krijgen allemaal wel schimmel natuurlijk op hun poten bijvoorbeeld en over hun vacht.
De mate waarin ze schimmel krijgen, kun je nu nog niet echt zien.
Vaak zie je het aan de snelheid waarin de voetzooltjes zwart kleuren (die zijn nu nog rose). Sommigen beginnen nu verschillende zwarte vlekken op de voetzolen te krijgen.
Als ze jonger zijn, hebben ze minder schimmel, dat ontwikkelt zich nog in de komende jaren.
Dit was Senna ongeveer 1 jaar geleden:
Dit is Senna nu: