ik ben niet goed in foto's bewerken en mijn ogen willen vandaag ook niet zo erg, maar als niemand anders iets voor je maakt, zal ik vanavond wel wat proberen** Angela ** schreef:Is er echt niemand die er een voor mij wil maken ??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Crea-Bea met onderschrift topic,en andere psp wensen
Moderators: moderatorteam, twinkeltje
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Crea-Bea met onderschrift topic,en andere psp wensen

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Ik ga wel wat proberen maar ik ben niet zo goed als de rest, zeg ik er meteen bij, hahaha.** Angela ** schreef:Is er echt niemand die er een voor mij wil maken ??
-
Sanner
- Zeer actief
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Sanner schreef:
Ah geweldig, dank je wel
- Fizgig
- Zeer actief
Ik ben met Angela's foto's aan het vogelen maar ben nog niet zo ervaren met knippen, merk ik. Dus heb ik de achtergrond weggegumd, maar dat is heel lelijk geworden bij de poten. En toen wist ik het ff niet meer, dit is het resultaat:

- Fizgig
- Zeer actief
Lelijk he, de koppen zijn wel goed. Misschien een 'prettige kerst' banner eroverheen? Of kan iemand anders wat frobelen?
-
Sanner
- Zeer actief
Dat ligt niet aan jou hoor Figzig, dat ligt aan de foto. Niemand krijg dat netjes uitgeknipt.
- renee-uk
- Zeer actief
is inderdaad moeilijk, maar die zwarte spikkels kunnen wel weg natuurlijkSanner schreef:Dat ligt niet aan jou hoor Figzig, dat ligt aan de foto. Niemand krijg dat netjes uitgeknipt.
doe je ook 'laag maken van achtergrondlaag' fizgig?
dat zal al wel schelen en verder is het een kwestie van heel nauwkeurig gummen, soms met een gummetje dat maar 1 pixel groot is.
als je je werkje vergroot terwijl je er mee bezig bent (dat kan met scrollen) zie je het ook een stuk beter.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Fizgig
- Zeer actief
Eh..laag maken van achtergrondlaag had ik nog niet gevonden nee. Ben nog alle functies een beetje aan het uitproberen. Maar dat gummen gaat inderdaad beter als ik de gum kleiner maak, dus ik moet gewoon tot 1 pixel kleiner maken, dank u. Dat snapte ik al niet. Ik had het uitzoomen wel al gevonden. Het werkt een stuk prettiger dan de gratis programma's iig dus ik gebruik deze voortaan wel, haha. Die randenzoeker met de lasso is ook geweldig zeg. Ik moest echt puntje voor puntje lassoën en dat is een werk! Zo gaat het veel sneller. Maar bij de poten was het toch een beetje frummelen en werd het rommelig. Ik dacht dat gummen het zachter zou maken.renee-uk schreef:is inderdaad moeilijk, maar die zwarte spikkels kunnen wel weg natuurlijkSanner schreef:Dat ligt niet aan jou hoor Figzig, dat ligt aan de foto. Niemand krijg dat netjes uitgeknipt.
dat zal al wel schelen en verder is het een kwestie van heel nauwkeurig gummen, soms met een gummetje dat maar 1 pixel groot is.
als je je werkje vergroot terwijl je er mee bezig bent (dat kan met scrollen) zie je het ook een stuk beter.
Maar wat zal ik nou doen met de foto? Angela, heb je anders een andere foto waarbij er geen takken op de grond liggen bij de poten? Want je ziet dan nog wel wat takjes over de poten liggen, ook al knip je het mooi uit. Ik plak er wel een banner op, kijken of je dat mooi vind. Bedankt voor je hulp trouwens Renee, ben een beginner he dus het is nog even uitproberen.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Nee , een andere groepsfoto heb ik helaas niet .
Maar het hoeft niet perse uitgeknipt en op een andere achtergrond geplakt worden hoor.
Mss iets van de takjes wit maken of zo ??? Zeg ook maar wat hoor
Maar het hoeft niet perse uitgeknipt en op een andere achtergrond geplakt worden hoor.
Mss iets van de takjes wit maken of zo ??? Zeg ook maar wat hoor
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Snelle selectie (photoshop dan he) en dan slimme straal. Ik heb honden met haar dat van het lichaam af staat. Doe je daarbij de achtergrond weggummen dan zijn ze ineens kortharigFizgig schreef:
Hoe knippen jullie trouwens plaatjes uit met psp? Met de toverstaf, of handmatig selecteren? Of de achtergrond weggummen? Die vond ik nog het handigst werken eigenlijk.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
hihi, uit dit plaatje heb ik vorig jaar een kerstkaart gemaaktFizgig schreef:Ik ben met Angela's foto's aan het vogelen maar ben nog niet zo ervaren met knippen, merk ik. Dus heb ik de achtergrond weggegumd, maar dat is heel lelijk geworden bij de poten. En toen wist ik het ff niet meer, dit is het resultaat:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6189_o.jpg
(url, ivm formaat plaatje)
Laatst gewijzigd door Machie op 06 dec 2012 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sanner
- Zeer actief
Ja het kan inderdaad wel netter.renee-uk schreef:is inderdaad moeilijk, maar die zwarte spikkels kunnen wel weg natuurlijkSanner schreef:Dat ligt niet aan jou hoor Figzig, dat ligt aan de foto. Niemand krijg dat netjes uitgeknipt.

- Fizgig
- Zeer actief
Nou heb er een banner overheen geplakt. En toen pas kwam ik erachter dat je met het makeover makeup sponsje ook vlekjes weg kunt halen. Nou ja, ik weet niet of het wel mooi is zo:

Nou en nou doet mijn photobucket ook raar want heb het plaatje op 400 bij 300 opgeslagen.

Nou en nou doet mijn photobucket ook raar want heb het plaatje op 400 bij 300 opgeslagen.
- renee-uk
- Zeer actief
daarom raad ik ook altijd mensen aan wat beginnerslesjes te volgen, dan weet je in elk geval al wat meer van je gereedschappenFizgig schreef:Eh..laag maken van achtergrondlaag had ik nog niet gevonden nee. Ben nog alle functies een beetje aan het uitproberen. Maar dat gummen gaat inderdaad beter als ik de gum kleiner maak, dus ik moet gewoon tot 1 pixel kleiner maken, dank u. Dat snapte ik al niet. Ik had het uitzoomen wel al gevonden. Het werkt een stuk prettiger dan de gratis programma's iig dus ik gebruik deze voortaan wel, haha. Die randenzoeker met de lasso is ook geweldig zeg. Ik moest echt puntje voor puntje lassoën en dat is een werk! Zo gaat het veel sneller. Maar bij de poten was het toch een beetje frummelen en werd het rommelig. Ik dacht dat gummen het zachter zou maken.renee-uk schreef:is inderdaad moeilijk, maar die zwarte spikkels kunnen wel weg natuurlijkSanner schreef:Dat ligt niet aan jou hoor Figzig, dat ligt aan de foto. Niemand krijg dat netjes uitgeknipt.
Maar wat zal ik nou doen met de foto? Angela, heb je anders een andere foto waarbij er geen takken op de grond liggen bij de poten? Want je ziet dan nog wel wat takjes over de poten liggen, ook al knip je het mooi uit. Ik plak er wel een banner op, kijken of je dat mooi vind. Bedankt voor je hulp trouwens Renee, ben een beginner he dus het is nog even uitproberen.
maar doe maar eens rechtsklikken op je plaatje in je materialenpalet aan de rechterkant (waar je ook je lagen ziet), dan zie je al een aantal dingen die je op die manier makkelijker kunt doen
en rechtsklikken in de balk van het plaatje op je werkblad, geeft ook al een aantal mogelijkheden om sneller te werken.
gummetje kun je het beste aanpassen aan dat wat je gummen wil, als je de hele achtergrond met een 1 pixelgummetje doet ben je wel een avond bezig

- renee-uk
- Zeer actief
met dezelfde naam?Fizgig schreef: Nou en nou doet mijn photobucket ook raar want heb het plaatje op 400 bij 300 opgeslagen.
als je dezelfde naam gebruikt neemt ie de oude maat, of de oude foto
Laatst gewijzigd door renee-uk op 06 dec 2012 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.

- Fizgig
- Zeer actief
Aha, ik ga ermee aan de slag. Eerst nog ff eten.renee-uk schreef:daarom raad ik ook altijd mensen aan wat beginnerslesjes te volgen, dan weet je in elk geval al wat meer van je gereedschappen
maar doe maar eens rechtsklikken op je plaatje in je materialenpalet aan de rechterkant (waar je ook je lagen ziet), dan zie je al een aantal dingen die je op die manier makkelijker kunt doen
en rechtsklikken in de balk van het plaatje op je werkblad, geeft ook al een aantal mogelijkheden om sneller te werken.
gummetje kun je het beste aanpassen aan dat wat je gummen wil, als je de hele achtergrond met een 1 pixelgummetje doet ben je wel een avond bezig
- Fizgig
- Zeer actief
O ja, ik zie dat ik steeds zelf de naam aan moet passen met opslaan. Ik dacht eigenlijk dat ik dat al had gedaan, maar toch niet, denk ik. Maar goed, de shoarma met friet staat zo voor de deur, haha, dus ik ga later weer verder.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ik was heel handig in het wegwerken van touwtjes enzovoorts, nu heb ik geen programma meer. Ik gebruikte vaak de kloon/stempeltool, maar het blijft een rotwerk.
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland

Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
- renee-uk
- Zeer actief
die is supermooirakker2000 schreef:

- Fizgig
- Zeer actief
O mooi rakker, Angela zei al dat het niet uitgeknipt hoefde te worden maar toen was ik al bezig. Maar deze is erg mooi. Ik laat het knutselen wel over aan de wat meer ervaren mensen tot ik er wat beter in word, haha.
- Roompie
- Zeer actief
Zou iemand een mooie kerst os en avatar willen maken van Romy? Wel graag in de juiste maten voor dit forum want ik kan nog niet eens een foto goed verkleinen
Edit: foto's eraf gehaald om te verkleinen..
Edit: foto's eraf gehaald om te verkleinen..
Laatst gewijzigd door Roompie op 07 dec 2012 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
rakker2000 schreef:
Oooowww die is gaaf !!!
Tnx
Zou er dan nog iemand van de originele grote foto de riemen weg kunnen poetsen ?
Wil die nl op canvas laten drukken , maar vriendlief was niet zo slim om de riemen een beetje te verstoppen
Ik ben er zelf mee bezig geweest maar met t progje wat ik heb kan ik alleen klonen en dan krijg je bijv een bek op een poot.
Vraag me niet hoe ik t voor elkaar krijg, maar tis echt zo
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
@fizgig en renee-uk dank jullie.
en fizgig gewoon doorknutselen, en vanzelf krijg je de handigheid erin en word het steeds
mooier. en zelfs nu nog gooi ik nog dingen weg dat ik het niet mooi vind.
@angela graag gedaan, riemen wegwerken dat kan ik niet, dus mss dat iemand anders het kan.
en fizgig gewoon doorknutselen, en vanzelf krijg je de handigheid erin en word het steeds
mooier. en zelfs nu nog gooi ik nog dingen weg dat ik het niet mooi vind.
@angela graag gedaan, riemen wegwerken dat kan ik niet, dus mss dat iemand anders het kan.
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Contacteer:
Zou er iemand een vrolijke, rustige kerstbanner voor mij willen maken?
Liefst formaat op 400x200 dan kan ik hem ook op een ander forum gebruiken.
Rustige sneeuwvlokjes is leuk!

Alvast heel erg bedankt!
Liefst formaat op 400x200 dan kan ik hem ook op een ander forum gebruiken.
Rustige sneeuwvlokjes is leuk!

Alvast heel erg bedankt!

- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Oh die is heel erg leuk! Dankjewel!Sanner schreef:Ja het kan inderdaad wel netter.renee-uk schreef:is inderdaad moeilijk, maar die zwarte spikkels kunnen wel weg natuurlijkSanner schreef:Dat ligt niet aan jou hoor Figzig, dat ligt aan de foto. Niemand krijg dat netjes uitgeknipt.
- Roompie
- Zeer actief
Niemand die voor mij een banner en matching avatar wil maken?

-
Sanner
- Zeer actief
Beetje ongeduldig?Roompie schreef:Niemand die voor mij een banner en matching avatar wil maken?
- renee-uk
- Zeer actief
dat is elk jaar hetzelfde.Sanner schreef:Beetje ongeduldig?Roompie schreef:Niemand die voor mij een banner en matching avatar wil maken?
als jullie zo'n haast hebben met die onderschriften moeten jullie er eerder om vragen en niet alles op het laatste nippertje laten aankomen.
er zijn maar een paar mensen die ze maken op het moment en het is nou ook weer niet zo dat zij binnen 10 minuten een onderschrift gefabriceerd hebben.
en daar komt bij -ongelofelijk maar waar- dat ook crea beas wel eens wat anders te doen of gewoon even geen zin hebben