Hier een paar foto's van Sari:

En een paar foto's van Kyra:

Weet niet of jullie hier iets mee kunnen?
Bedankt alvast
Moderators: moderatorteam, twinkeltje

Oh leuk, vind hem juist erg tof!Sanner schreef:Ik heb er ook nog een gemaakt. Vrij saai, maar ik vond 'm wel leuk.![]()
O wauw, top! DankjewelsTefaniA schreef:

Oh geweldig!Sanner schreef:

Sorry, ik had de griep,Punzel schreef:Niemand?

Geeft toch helemaal niet! En beterschap alsnog. Maar het is voor de poster van de open dag van het asiel dus het heeft een ietsiepietsie haast. En deze hond zit al een jaar in het asiel dus die wilde ik er heel graag voor gebruiken. Ik hoop niet dat ik nu heel vervelend overkom, maar zou de achtergrond in één kleur kunnen? Dat is wat handiger met de letterkleur. Als het niet teveel moeite is, natuurlijk.sTefaniA schreef:Sorry, ik had de griep,Punzel schreef:Niemand?
vind je deze wat?
Punzel schreef:Geeft toch helemaal niet! En beterschap alsnog. Maar het is voor de poster van de open dag van het asiel dus het heeft een ietsiepietsie haast. En deze hond zit al een jaar in het asiel dus die wilde ik er heel graag voor gebruiken. Ik hoop niet dat ik nu heel vervelend overkom, maar zou de achtergrond in één kleur kunnen? Dat is wat handiger met de letterkleur. Als het niet teveel moeite is, natuurlijk.sTefaniA schreef:Sorry, ik had de griep,Punzel schreef:Niemand?
vind je deze wat?
Zoiets dan?Punzel schreef:Uhm, welke het mooist staat? Ik denk dat donkerbruin heel mooi zal staan, maar dat weet ik niet zeker. Of anders donkergroen

Hoe vindt je dit?MariskaB schreef:Ik zou graag een nieuw leuk onderschrift willen, gecombineerd uit deze 2 foto's:
Kan er iemand er wat van maken?

Fijn dat je hem leuk vindtMariskaB schreef:Ik vind 'm top!