Hutsje schreef:Ik had al automatisch een lijst gemaakt maar bedacht me dat het veel te veel wasMarion. schreef:Dikke prop in mijn keel nu weer.Hutsje schreef:Marion mag ik van jou 2 pakjes kalkoennek? De rest volgt nog. Moet even wennen aan de hoeveelheden nu.
2 pakjes voor jou worden geregeld![]()
(Eline, vorige keer waren er ongeveer 6 pakken in 10 kilo; dus tussen de 1.5 en 2 kilo per 3 stuks. Het verschilt per keer)
. Ik ga er later wel mee verder. Daar zit ik dan ook nu met mijn 5 vriezers
. "Gelukkig" heeft een het bijna begeven.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Barf bestelling voor 21 oktober
Moderator: moderatorteam
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
nance
- Erelid
Als t kan wil ik ook nog graag bestellen, Natas neemt t mee voor mij.Natas. schreef:Ai, ben ik te laat met bestellen?
Zit me net te bedenken dat ik weer wat dingetjes wil proberen met Rais, nu ik haar weken alleen Rodi en Energique heb gegeven en dat goed gaat.
Van Bas Rouge (als het dus nog kan, las dat jij bestelling al had doorgeven)
- 3 kilo kalfsstaart
Van Tineke
- 2 kilo pens (liefst lam/schaap)
- 2 kilo kopvlees
- 2 kilo kipkarkas
Van Jessica
- 1 luchtpijp
Van Roelfien
- 1 kilo kippenmaagjes
Van Tineke
10 kg orgaanvlees
en 4 goed bevleesde botten (heb geen flauw idee hoe zwaar)
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
JessicaHutsje schreef:[
Ik kan de pens op maandag halen en de rest op woensdag. Kan zijn dat het gevroren is, ik weet niet hoe ik dan met mijn ruimte zit. Wil je hele pensen met inhoud? Rundernekken in stukken (zijn groot) of heel? Ik laat ze altijd zagen in 3 of 4 stukken.
ik had mijn vraag naar pensen gewijzigd.
ik wil van Tineke..de schapenpens.
voor mij hoef je dus geen pens mee te nemen.

-
Eva
- Actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Ik heb jouw kalfsstaarten en de wijzigingen van Eline en Mercedes later nog doorgegeven aan de slager, ik denk dat het wel gaat lukken maar dat zal ik zaterdag pas zeker weten als ik 's ochtends de bestelling ga ophalen. We zullen zienNatas. schreef:Ai, ben ik te laat met bestellen?
Zit me net te bedenken dat ik weer wat dingetjes wil proberen met Rais, nu ik haar weken alleen Rodi en Energique heb gegeven en dat goed gaat.
- 3 kilo kalfsstaart
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Okido, alvast bedankt voor de moeite!Bas Rouge schreef:Ik heb jouw kalfsstaarten en de wijzigingen van Eline en Mercedes later nog doorgegeven aan de slager, ik denk dat het wel gaat lukken maar dat zal ik zaterdag pas zeker weten als ik 's ochtends de bestelling ga ophalen. We zullen zienNatas. schreef:Ai, ben ik te laat met bestellen?
- 3 kilo kalfsstaart

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
bedankt voor het vlees m'n hondjes zijn er superblij mee en Charlotte natuurlijk voor het brengen... (hè rijdende Islamiet! je krijgt de klanten al aan de automalinois schreef:Mijn bestelling:
Voor Bas Rouge:
5 kg geitensnippers
Voor Tineke:
5 kg schapen-/geitenrib (beetje verdeeld de exacte verdeling maakt niet zoveel uit)
2 kg runderbot

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mijn honden zijn vandaag ook erg blij met memalinois schreef:bedankt voor het vlees m'n hondjes zijn er superblij mee en Charlotte natuurlijk voor het brengen... (hè rijdende Islamiet! je krijgt de klanten al aan de automalinois schreef:Mijn bestelling:
Voor Bas Rouge:
5 kg geitensnippers
Voor Tineke:
5 kg schapen-/geitenrib (beetje verdeeld de exacte verdeling maakt niet zoveel uit)
2 kg runderbot)

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Marion.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
Marion.
Even opgezocht, 454 gram. Dan heeft hij dus niet de hele tijd verkeerd gestaan. Toen ik mijn spullen afwoog, dacht ik ergens "dit is wel 3 kilo" en dat was het ook. Dat was zeker geen 1500 gram.Roelfien schreef:Dat ga je niet menen? Stond dat ding verkeerd? Hoeveel is een pound?Marion. schreef:En qua verdelingen en geld enzo is het vandaag nagenoeg goed gegaan (behalve dan de pounds op de weegschaal van Hilje)
Denk dus dat het in het algemeen wel goed is gegaan
Of heb je ook nog andere pounden dan Engelse? Zou de Amerikaanse nog anders zijn? Ik ga even zoeken...
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Met de kipkarkassen weet ik zeker dat dat ik tegen de 5 kilo zit, want ik heb nu ongeveer 9 zakjes van rond de 500 gram. En met de gehakt ook.Marion. schreef:Even opgezocht, 454 gram. Dan heeft hij dus niet de hele tijd verkeerd gestaan. Toen ik mijn spullen afwoog, dacht ik ergens "dit is wel 3 kilo" en dat was het ook. Dat was zeker geen 1500 gram.Roelfien schreef:Dat ga je niet menen? Stond dat ding verkeerd? Hoeveel is een pound?Marion. schreef:En qua verdelingen en geld enzo is het vandaag nagenoeg goed gegaan (behalve dan de pounds op de weegschaal van Hilje)
Denk dus dat het in het algemeen wel goed is gegaan![]()
Of heb je ook nog andere pounden dan Engelse? Zou de Amerikaanse nog anders zijn? Ik ga even zoeken...
Dus dan zal het wel kloppen, denk ik.
Jessica, als blijkt dat je toch te weinig hebt gekregen, wil ik het even weten hoor, dat zou ik vervelend vinden.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
Marion.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
nance
- Erelid
-
Charlotte*
- Zeer actief
-
bea leyba
- Zeer actief
Echt waar?????Sandro schreef:Gut ja, hahahahah die turkse man op de fietsmalinois schreef: bedankt voor het vlees m'n hondjes zijn er superblij mee en Charlotte natuurlijk voor het brengen... (hè rijdende Islamiet! je krijgt de klanten al aan de auto)
![]()
Hij wilde volgens mij serieus vlees kopen![]()
Meiden allemaal bedankt Duchi heeft al heerlijk gesmuld vanavond.
Kipkarkasje botje stukje luchtpijp

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Sandro schreef:Gut ja, hahahahah die turkse man op de fietsmalinois schreef: bedankt voor het vlees m'n hondjes zijn er superblij mee en Charlotte natuurlijk voor het brengen... (hè rijdende Islamiet! je krijgt de klanten al aan de auto)
![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
was erg lachwekkend hoor kan ik je vertellen.. het bloed liep letterlijk uit de auto :N:bea leyba schreef:Echt waar?????Sandro schreef:Gut ja, hahahahah die turkse man op de fietsmalinois schreef: bedankt voor het vlees m'n hondjes zijn er superblij mee en Charlotte natuurlijk voor het brengen... (hè rijdende Islamiet! je krijgt de klanten al aan de auto)
![]()

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Ook hier zijn we eindelijk klaar en echt erg tevreden. Het paste allemaal echt erg ruim in de vriezer en die zit nu pas tot de helft vol!
Leveranciers, jullie krijgen een dikke lebber van Kiki en Nelson en ook ik ben iedereen weer reuze dankbaar voor al het leuke afwisselende eten!
O..Marion?

ben jij de jouwe nog tegengekomen?
Leveranciers, jullie krijgen een dikke lebber van Kiki en Nelson en ook ik ben iedereen weer reuze dankbaar voor al het leuke afwisselende eten!
O..Marion?

ben jij de jouwe nog tegengekomen?
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Marion.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
- MJ
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
-
Marion.
- MJ
- Zeer actief
Volgens mij zie ik de ellende in Eline's hand toch? Ik dacht toch echt een snavel te zien en dat kammetje op kippies koppie.... :N: Of heb ik nu echt zo'n fantasie?Marion. schreef:Zit jij nu op links te kijken ofzo? Ik zie in de quote van Eline iets van toktok, maar ik ga verder niet zoeken. Heb de ellende vanmiddag al life door een autoraam gezien :N:Marie-José schreef:Gatverdegatverdegatver, Eline! :N:
-
Marion.
- Hutsje
- Zeer actief