LunaLover schreef:denk JIJ dat ik bewust minder geld heb uitgegeven voor me hond??
wie denk je wel niet dat je bent he.....
maakt me zeer pissed dit.als je wist wat ze al gekost heeft zou je je smoel houden.sorry maar moet me ei kwijt
dat geld intreseert me geen ene fuck................................................................................................................................................................................................................anders had ik dr al inlaten slapen.maar ik heb gevoel in me donder jullie niet.luna is een heerlijke pup andanks alles en ga haar nou niet afkraken
Sjezus, hoe oud ben jij wel niet?

Krijg koppijn van je kattengejank. :N:
Leer lezen man. Ik kraak jouw hondje helemaal niet af en heb nergens geschreven dat
jij niet wilde wachten of geen geld wilde uitgeven aan een pupje bij een verantwoorde fokker. Ik schreef de
meesten 
Je hebt wel in een van je eerste berichtjes geschreven dat je de volgende keer wel meer geld wilt gaan uitgeven aan een gezonde pup bij een betrouwbare fokker....dus misschien toch omdat ze goedkoper was dan een pupje bij een verantwoorde fokker?
Waar ik mij ook zo aan irriteer is, dat het lijkt alsof alle schuld bij de fokker ligt en niet bij de onschuldige kopers die er ingetuimeld zijn.
Zelfs al heeft een mens geen internet, dan nog kun genoeg informatie vinden over hoe je een broodfokker kunt herkennen. Ik hoef maar de bieb binnen te wandelen voor een boekje over de aanschaf van een pup.

Zelfs in mijn engelstalige boekje over de Boston Terrier staat een hoofdstuk over hoe je een goede Boston Terrier fokker herkend.