Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bloed spugen!
Moderator: moderatorteam
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
sjaantje
- Zeer actief
- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Abischa
- Zeer actief
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
ja hij heeft struviet.
En verder weet ik het even niet meer hoor
Hij heeft sinds gisteren de kipfilet binnen gehouden, maar wil niet dinken. Nou drinkt hij altijd al heel slecht. Hij kan bv na een lange wandeling thuiskomen en niks drinken, dus dat is bij hem dan weer niet echt vreemd. Hij krijgt nu zoveel vocht binnen dat hij echt heel veel moet plassen (is op zich niet verkeerd ivm de struviet natuurlijk) Hij is wel elke nacht rond een uur of 5 misselijk. Dan ligt hij zn bekkie af te likken en heel erg te gapen. Ik geef hem dan iets tegen de misselijkheid, laat hem even plassen en dan valt hij gelukkig weer in slaap.
Maar hij is zo sloom en zo ontzettend moe. Hij kwam vanochtend van het bed af boven en liep rechtstreeks naar zijn mand beneden en normaal staat hij echt te stuiteren bij de voordeur dat hij wil wandelen. Het lijkt wel of echt alle energie er uit is
Michael zei net dat hij ook weinig energie kan hebben, omdat hij al dagen amper iets gegeten heeft, maar dat doet hij wel vaker niet
Maak me gewoon zorgen, zalook wel gedeeltelijk komen doordat ik zelf nu al een aantal nachten niet geslapen heb, ik schrik elke keer wakker als ik hem hoor..
En verder weet ik het even niet meer hoor
Maar hij is zo sloom en zo ontzettend moe. Hij kwam vanochtend van het bed af boven en liep rechtstreeks naar zijn mand beneden en normaal staat hij echt te stuiteren bij de voordeur dat hij wil wandelen. Het lijkt wel of echt alle energie er uit is
Maak me gewoon zorgen, zalook wel gedeeltelijk komen doordat ik zelf nu al een aantal nachten niet geslapen heb, ik schrik elke keer wakker als ik hem hoor..
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik doe veel vocht vd kipfilet wat ik gekookt heb bij zijn eten en gisteren en eergisteren heeft hij alleen maar bouilon gegeten. Maar hij wil niet zelf drinken uit zijn waterbak, dan draait hij zn kop de andere kant op.Inge O schreef:hoe bedoel je dit, allison?Demi schreef: maar wil niet drinken....
.... Hij krijgt nu zoveel vocht binnen dat hij echt heel veel moet plassen (is op zich niet verkeerd ivm de struviet natuurlijk)
Hij heeft net een paar brokjes FF met wat kipfilet op, ik hoop echt dat het erin blijft zitten..
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja dat is eigenlijk wel zo. Als hij nou helemaal niet meer spuugt ga ik dat wel afbouwen, want anders wil hij straks helemaal geen water meerInge O schreef:dan verwacht je eigenlijk (qua drinken dan) iets wat niet echt kan : als hij al zoveel (lekker smakelijk) vocht binnenkrijgt via zijn kippennat en bouillon dat hij vaak moet plassen, dan hééft hij ruim voldoende vocht binnen. logisch dat hij dan geen dorst heeft, en geen extra (smaakloos) water wil drinken. het zou, zoals je het beschrijft, bijna verontrustender zijn als hij daarnaast ook nog eens serieuze hoeveelheden uit zijn drinkbak zou opnemen
.
-
Reini
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Het gaat wel beter met het eten binnen houden, hij heeft niet meer gespuugd gelukkig! Maar hij is wel nog geregeld erg misselijk, dan kwijlt hij heel erg en maakt een soort van smakkend geluid erbij. Ik durf dus nog niet te minderen met de pillen tegen de misselijkheid. Verder is hij nog steeds heel erg moe, slaapt alleen maar en heeft nergens zin in. Hij is ook giga afgevallen, maar dat is niet zo gek natuurlijk, hij heeft de afgelopen dagen niks binnen gekregen zowat.Reini schreef:Gaat het inmiddels al beter?
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer: