cloris schreef:Baris schreef:
Ik zeg niet dat jullie het moeten geloven. Het is een vrijland.
Maar het is wel irritant als mensen een paar topics lezen en zich komen instortten op topic. En hets nog irritanter als mensen praten over dingen waar ze geen verstand van hebben.
Jij vindt dat mensen geen verstand ervan hebben, dat is een verschil met; ze hebben er geen verstand van
Je hoeft nix te geloven. Ik geloof ook niet meer in de sinterklaas.
Het blijkt dat je niet alles hebt gelezen door te zeggen dat ik gelijk in verdeding zit. Deze topic is iets van 10 pagina's lang dus niet 2
Hmm heb ik ergens gezegd dat ik maar 2 blz heb gelezen?
Ik herhaal je hoeft nix te geloven wat ik schrijf, maar als je het zo bekijkt hoef je nix op deze forum te geloven? En zou je alleen honden boeken moeten kopen? Of vertrouw je die ook niet?
Ik heb wederom niet gezegd dat ik niets vertrouw ik vroeg aan jou waarom JIJ wel HET verstand hierover had en een ander in jouw ogen niet.
Ik melde daarbij mijn twijfel, en dat betekend in het Nederlands NIET dat ik het niet vertrouw (even voor de goede orde)
Meeste mensen hier hebben ook geen verstand van deze hond..
Daarom komen ze ook met vragen.. duh?
En daarom antwoorden ze ook verkeerd. Met opmerkingen zoals anatolian sheperd is zelfde als een kangal.
Net als dat ik geen verstand heb van labradors en poedels
Dan heb je hele topic gelezen, maar verkeerd misschien wel te snel, want ik ga alleen over in verdediging als ik word aangevallen
Internet staat vol met leugens over deze ras.
Wie weet misschien lieg ik ook wel? Misschien ook niet? Nix is offieceel over deze ras en zeker niet op Nederlandse En Engelse sites, maar ik hoop dat je uit deze hele topic begrepen heeft dat er 2 verschillende honden zijn.
Dan ben ik tevreden
Verderest is een bijzaakje