Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Angel-eyes schreef:maar een hond die uit een mastiff en oude bull is ontstaan kan niet zo iel zijn als wat Marcje laat zien.....oh oh, soms snap ik die bioloog niet hoor
Nee, dat kost jaren colleges volgen dus ik ben blij dat het jou niet in een keer lukt
Maarre, jij denkt toch niet dat ze de huidige Engelse bull met de huidige mastiff hebben gerkuist om dit ras te maken?
Kijk eens naar een oorspronkelijke bulldog en een oorspronkelijke mastiff en dan naar de hond die ik heb geplaatst
Ja kijk naar de oude boxer en de nieuwe boxer, wat wil je daar nou mee zeggen dan?
MARC_S schreef:
Massa? De oude foto is een uitgezakte teef van een jaar of wat, haar broers zagen er zeker zo uit als de hond die ik heb geplaatst in hun jonge jaren. Kijk ook eens naar de andere foto want daar staat een reu in het midden die nogal overeenkomt met wat ik heb geplaatst
Die rechter valt me wel op, is wel heel smal
Ik vind dat de molosser kracht moet uitstralen, op de foto die jij geplaatst hebt is het enige wat in mijn ogen kracht uitstraalt de nek en kop. Het lijf vind ik te rank, wel gespierd maar te rank.
Inge schreef:Ik vind dat de molosser kracht moet uitstralen, op de foto die jij geplaatst hebt is het enige wat in mijn ogen kracht uitstraalt de nek en kop. Het lijf vind ik te rank, wel gespierd maar te rank.
Kracht uitstralen is niet hetzelfde als kracht hebben. De hond die ik heb geplaatst is wel degelijk krachtig met zijn totale correcte bewegingsapparaat Misvormingen en overdrijvingen leiden altijd tot verminderde kracht in het totaal.
Inge schreef:Ik vind dat de molosser kracht moet uitstralen, op de foto die jij geplaatst hebt is het enige wat in mijn ogen kracht uitstraalt de nek en kop. Het lijf vind ik te rank, wel gespierd maar te rank.
Kracht uitstralen is niet hetzelfde als kracht hebben. De hond die ik heb geplaatst is wel degelijk krachtig met zijn totale correcte bewegingsapparaat Misvormingen en overdrijvingen leiden altijd tot verminderde kracht in het totaal.
dus honden die buiten jou geplaatste foto vallen zijn misvormd? nee toch? jij hebt een mooie hond geplaatst, maar geen bm... en het is niet zo dat een bm die er anders uitziet als die hond niet goed, krachtig, harmonieus is...
Angel-eyes schreef:Als je over oude honden praat Marc, deze boxer is veel grover dan wat jij laat zien, dat klopt gewoon niet.Je slaat nu ech compleet de plank mis hoor.
Angel-eyes schreef:Als je over oude honden praat Marc, deze boxer is veel grover dan wat jij laat zien, dat klopt gewoon niet.Je slaat nu ech compleet de plank mis hoor.
PROEST! haal er dan wel een echte boxer bij
Oke, leer maar ees de echte geschiedenis en geen showboxertjes die feestneuzen kregen.
Bosko ....een en al power en niet te overtreffen door die bm die jij laat zien Marc, alsjeblieft ga slapen, en ga morgen heel de dag zoeken en lezen en dan praten we in de avond verder.
Tussen deze 2 boxers zit wel 40 jaar verschil.
Flock (de bovenste) is van 1894, Utz is van 1936
Flock was 1 van de eerste "boxers", 1 van de honden die aan het begin van het ras hebben gestaan
Tussen deze 2 boxers zit wel 40 jaar verschil.
Flock (de bovenste) is van 1894, Utz is van 1936
Flock was 1 van de eerste "boxers", 1 van de honden die aan het begin van het ras hebben gestaan
Jammer dat Marc dat verschil niet zag
Fock is een boxer die geschiedenis heeft geschreven...die kop is gewoon heel mooi, jammer dat er daarna een groep kwam met feestneuzen en iele lijfjes, net als de amerikaan, karakter was nog idem, trouw aan zijn gezien en onverwoestbaar, maar wel minder qua werkeigenschappen.
Utz is wel gefokt door mw. Stockman en is naar Amerika geëxporteerd. Wellicht dat hij een van de grondleggers van het Amerikaanse type (wat ik dus echt niet mooi vind) is
yamie schreef:zullen we het even over de bm houden...
Hebben dezelfde voorouder.
robje... open dan gewoon ff een topic over de boxer....
Ga nou niet bijdehand doen......je hebt niet veel gelezen blijkbaar anders lul; je niet zo stom, alsjeblieft ga wat doen, de gang dweilen maar nu niet zeiken.
yamie schreef:zullen we het even over de bm houden...
Hebben dezelfde voorouder.
Ga nou niet bijdehand doen......je hebt niet veel gelezen blijkbaar anders lul; je niet zo stom, alsjeblieft ga wat doen, de gang dweilen maar nu niet zeiken.
tuurlijk rob, ga jij ff bijdehand doen,... doe even normaal zeg.... wat zeg ik nou? hou het even bij de bm? en daar ging het topic ook over... dus zo raar was dat niet.. doe even bijdehand bij een ander, ga met jezelf spelen of hou gewoon je smoel, jij hebt geen reden om mij bijdehand te noemen...
tuurlijk rob, ga jij ff bijdehand doen,... doe even normaal zeg.... wat zeg ik nou? hou het even bij de bm? en daar ging het topic ook over... dus zo raar was dat niet.. doe even bijdehand bij een ander, ga met jezelf spelen of hou gewoon je smoel, jij hebt geen reden om mij bijdehand te noemen...
Ik heb alle reden, het ging erom wat Marc liet zien, mag ik daar dan geen antwoord opgeven als diegene er ook nog ga antwoorden??Wie heeft jou de nachtmoderator benoemd, alsjeblieft hou het bij je beftekkels en bemoei je er niet mee.
Als je intieme problemen heb bespreek die met je psych en reageer ze niet hier ergens op.
yamie schreef:
Ik heb alle reden, het ging erom wat Marc liet zien, mag ik daar dan geen antwoord opgeven als diegene er ook nog ga antwoorden??Wie heeft jou de nachtmoderator benoemd, alsjeblieft hou het bij je beftekkels en bemoei je er niet mee.
Als je intieme problemen heb bespreek die met je psych en reageer ze niet hier ergens op.
het enige wat ik zei is hou het even bij de bm...
dat jij nu direct naar en grof moest worden zegt dat meer over jou...
Joy C schreef:Mol, vraagje uit nieuwsgierigheid: waarom heb je voor paco gekozen in combinatie met Chevy? Welke punten zowel uiterlijk als innerlijk wil jij hiermee proberen te verbeteren? Nogmaals, ik ben leek, dus misschien is het wel voor de hand liggens, maar dat weet ik dus niet.
paco kop type is voor mij idiaal hals hoofd verhouding is perfect.
paco zijn oren zijn mooi in groote die punten kan hij bij chevy al verbeteren.
chev is wat klein en paco is wat hoger.
chevy zou iets meer rib werveling mogen hebben vind ik dit kan ook mooi op gevangen worden.
bijde honden hebben goede hoeking in de achterhand dus dit wordt weer bevestigt, ook zo in de voor hand
bijde honden hebben een mooie borst breedte en voldoende voorborst dit wordt dus ook weer bevestigt.
plus dat ze kwa bloedlijn perfect op elkaar passen paco zijn vader is een nest broer van chevy haar vader.
plus dat als en ik zeg ALS er een mooie reu uit komt deze weer mooi zou kunnen combineren met Ebony dit omdat Ebony van gomez met Chevy is en Paco een half broer van Gomez is dus de bloedlijn mooi gesloten blijft.
mol
Bedankt voor de heldere uitleg. Oren ben ik met je eens, hals hoofd ook. Ribwerveling kan ik bij paco niet zien. Leuk zeg om dat eens na te lopen.
Groetjes Joyce † Nick 16.08.1999 - 22.01.2009 † Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Opzich een prachthond maar in mijn ogen absoluut geen BM
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik vind die hond op Marc zijn foto dus echt schitterend, veel mooier als de honden op die andere foto's.
Vind ook dat die hond juist enorm veel kracht uitstraalt ondanks dat hij misschien iel is, het is allemaal niet zo 'gemaakt' bij die hond.
estelle schreef:Ik vind die hond op Marc zijn foto dus echt schitterend, veel mooier als de honden op die andere foto's.
Vind ook dat die hond juist enorm veel kracht uitstraalt ondanks dat hij misschien iel is, het is allemaal niet zo 'gemaakt' bij die hond.
je bent nu dan ook appels met peren aan het vergelijken.
de hond van marc heeft 2 over eenkomsten met een BM en dat is dat het hoofd type redelijk is en de keur het zelfde is.