Extra gewicht aan je schoenen hangen ?

Moderator: moderatorteam
Nou Cloris kun je nou ook niet echt dik noemen wat ik wel eens op een foto gezien hebmassam schreef:uhm..... dat weet ik ook niet..M@ri@nne schreef:Maar je hebt gelijk hoor.massam schreef:sorryik ben een beetje een flapuit geloof ik, maar ik bedoel het goed hoor!!
![]()
maar ik had besloten dat als ik ooit mag van de baas dat ik dan alleen bij jou een bullenpupje wil, maar dan moet je lobbes wel goed opsluiten hoor!!![]()
Patrick is ook een iel ventje. Ben benieuwd wie hij meeneemt om zo'n lobbes uit te laten.![]()
![]()
![]()
![]()
cloris is toch zijn meisje? ik heb nooit een foto gezien, maar samen moet dat toch wel lukken??
Het was maar gein joh. Ik snap ook wel dat er geen houden aan is en dat je het beter kunt voorkomen.massam schreef:ik denk dat je die honden zo strak moet trainen dat ze nooit gaan hollen als jij daar geen commando voor geeft!
ik maak een grapje over mol, maar ook mijn vent van 100 kilo gaat zo'n beest niet tegenhouden als beessie echt weg wil.
Precies.. het is een illusie om te denken dat je ze tegen kunt houden als ze echt willenmassam schreef:ik denk dat je die honden zo strak moet trainen dat ze nooit gaan hollen als jij daar geen commando voor geeft!
ik maak een grapje over mol, maar ook mijn vent van 100 kilo gaat zo'n beest niet tegenhouden als beessie echt weg wil.
Een hond kan willen wat ie wil, maar ze krijgen mij toch echt niet om en als ik wil ligt ie 20 meter achter meSenna1 schreef:Precies.. het is een illusie om te denken dat je ze tegen kunt houden als ze echt willenmassam schreef:ik denk dat je die honden zo strak moet trainen dat ze nooit gaan hollen als jij daar geen commando voor geeft!
Hoor je dat piepje rob?Angel-eyes schreef:Een hond kan willen wat ie wil, maar ze krijgen mij toch echt niet om en als ik wil ligt ie 20 meter achter meSenna1 schreef:Precies.. het is een illusie om te denken dat je ze tegen kunt houden als ze echt willenmassam schreef:ik denk dat je die honden zo strak moet trainen dat ze nooit gaan hollen als jij daar geen commando voor geeft!
StoeferAngel-eyes schreef:Een hond kan willen wat ie wil, maar ze krijgen mij toch echt niet om en als ik wil ligt ie 20 meter achter meSenna1 schreef:Precies.. het is een illusie om te denken dat je ze tegen kunt houden als ze echt willenmassam schreef:ik denk dat je die honden zo strak moet trainen dat ze nooit gaan hollen als jij daar geen commando voor geeft!
Een erg mooie hond en vooral deze kleurMol schreef:
mol
Mag je de mijne wel een x proberenAngel-eyes schreef:Een hond kan willen wat ie wil, maar ze krijgen mij toch echt niet om en als ik wil ligt ie 20 meter achter meSenna1 schreef:Precies.. het is een illusie om te denken dat je ze tegen kunt houden als ze echt willenmassam schreef:ik denk dat je die honden zo strak moet trainen dat ze nooit gaan hollen als jij daar geen commando voor geeft!
Precies zolang jij boven je hond staat zal hij het niet snel in zijn kop halen,maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij het niet zou kunnen.Mol schreef:ach als ik een paard van een goeie 500 kg de baas kan en die geen spas bij me hebt, en een gomez in zijn top op 85 kg ook niet met mij er vandoor ging ben ik daar echt niet bunzig voor.
mol
greatdane schreef:Mag je de mijne wel een x proberenAngel-eyes schreef:Een hond kan willen wat ie wil, maar ze krijgen mij toch echt niet om en als ik wil ligt ie 20 meter achter meSenna1 schreef:Precies.. het is een illusie om te denken dat je ze tegen kunt houden als ze echt willenmassam schreef:ik denk dat je die honden zo strak moet trainen dat ze nooit gaan hollen als jij daar geen commando voor geeft!
ik maak een grapje over mol, maar ook mijn vent van 100 kilo gaat zo'n beest niet tegenhouden als beessie echt weg wil.Geloof me als dat wil hou je deze 85 kilo echt niet tegen.(Nee ben geen iel mannetje
)
Senna1 schreef:Hoor je dat piepje rob?Angel-eyes schreef:Een hond kan willen wat ie wil, maar ze krijgen mij toch echt niet om en als ik wil ligt ie 20 meter achter meSenna1 schreef:Precies.. het is een illusie om te denken dat je ze tegen kunt houden als ze echt willenmassam schreef:ik denk dat je die honden zo strak moet trainen dat ze nooit gaan hollen als jij daar geen commando voor geeft!
Das je wekker!![]()
Droom maar verder maar dik 150Kg hond hou jij niet tegen als ze echt willen!![]()
Senna weegt bijna 90Kg en als hij in een onbewaakt ogenblik er inneens vandoor wil houdt het allemaal op! geloof me...
Tuurlijk, ik heb hem ook wel eens een ruk aan de riem gegeven dat hij weer achter me lag.. das niet zo lastig. Maar als ze er vandoor willen voor dat jij het in de gaten hebt ga zelfs jij er achteraan!
greatdane schreef:Precies zolang jij boven je hond staat zal hij het niet snel in zijn kop halen,maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij het niet zou kunnen.Mol schreef:ach als ik een paard van een goeie 500 kg de baas kan en die geen spas bij me hebt, en een gomez in zijn top op 85 kg ook niet met mij er vandoor ging ben ik daar echt niet bunzig voor.
mol
Nee hoor, maar ik kan er niet een pei uithalen, misschien kijk ik wel niet goed, misschien qua vorm hoofd dat ie er iets van weg heeft ofzo, maar qua uitdrukking vind ik ze heel anders...ik ga nog wel effe goed kijken, misschien zit er toch meer in dan ik zo op de eerste gedachte afga.hanneke18 schreef:ehmz jah...iets stoms gezegd?
Ik wil niet een discussie houden wat sterker is of niet,maar ik ken genoeg boxers die bij lange na de kracht niet hebben van wat mijn dog kan zetten.Zou ook wel raar zijn.Angel-eyes schreef:En Blisje op zijn echte gewicht van bijna 50 kilo is echt veel krachtiger en explosiever dan een dog, :
Nee is niet raar, de honden die voor pulling worden gebruikt zijn veel lichter dan een dog.greatdane schreef:Ik wil niet een discussie houden wat sterker is of niet,maar ik ken genoeg boxers die bij lange na de kracht niet hebben van wat mijn dog kan zetten.Zou ook wel raar zijn.Angel-eyes schreef:En Blisje op zijn echte gewicht van bijna 50 kilo is echt veel krachtiger en explosiever dan een dog, :
Nu hebben we het over weight-pulling en apbt.En ik denk dat ik meer heb gezien van honden dan jij denkt blijkbaar.En daarbij moet je niet iedere hond zomaar vergelijken.Ik ken tig honden van hetzelfde ras,maar die alles behalve op elkaar lijken(op uiterlijk na dan)Angel-eyes schreef:Nee is niet raar, de honden die voor pulling worden gebruikt zijn veel lichter dan een dog.greatdane schreef:Ik wil niet een discussie houden wat sterker is of niet,maar ik ken genoeg boxers die bij lange na de kracht niet hebben van wat mijn dog kan zetten.Zou ook wel raar zijn.Angel-eyes schreef:En Blisje op zijn echte gewicht van bijna 50 kilo is echt veel krachtiger en explosiever dan een dog, :
Een amerikaanse bulldog is ook veel lichter maar veel krachtiger dan een dog, een pitje van 20 kilo trekt als het moet een dog plat op zijn smoel de hele straat door.
En verder ga ik er niet over discusieren want blijkbaar weet je niet wat sommige rassen voor explosieve kracht kunnen hebben
greatdane schreef:Nu hebben we het over weight-pulling en apbt.En ik denk dat ik meer heb gezien van honden dan jij denkt blijkbaar.En daarbij moet je niet iedere hond zomaar vergelijken.Ik ken tig honden van hetzelfde ras,maar die alles behalve op elkaar lijken(op uiterlijk na dan)Angel-eyes schreef:Nee is niet raar, de honden die voor pulling worden gebruikt zijn veel lichter dan een dog.greatdane schreef:Ik wil niet een discussie houden wat sterker is of niet,maar ik ken genoeg boxers die bij lange na de kracht niet hebben van wat mijn dog kan zetten.Zou ook wel raar zijn.Angel-eyes schreef:En Blisje op zijn echte gewicht van bijna 50 kilo is echt veel krachtiger en explosiever dan een dog, :
Een amerikaanse bulldog is ook veel lichter maar veel krachtiger dan een dog, een pitje van 20 kilo trekt als het moet een dog plat op zijn smoel de hele straat door.
En verder ga ik er niet over discusieren want blijkbaar weet je niet wat sommige rassen voor explosieve kracht kunnen hebben
M'n doggen wegen bij elkaar dik 150Kg...Angel-eyes schreef:Senna1 schreef:Hoor je dat piepje rob?Angel-eyes schreef:Een hond kan willen wat ie wil, maar ze krijgen mij toch echt niet om en als ik wil ligt ie 20 meter achter meSenna1 schreef: Precies.. het is een illusie om te denken dat je ze tegen kunt houden als ze echt willen
Das je wekker!![]()
Droom maar verder maar dik 150Kg hond hou jij niet tegen als ze echt willen!![]()
Senna weegt bijna 90Kg en als hij in een onbewaakt ogenblik er inneens vandoor wil houdt het allemaal op! geloof me...
Tuurlijk, ik heb hem ook wel eens een ruk aan de riem gegeven dat hij weer achter me lag.. das niet zo lastig. Maar als ze er vandoor willen voor dat jij het in de gaten hebt ga zelfs jij er achteraan!
Welke hond weegt dan 150 kilo??![]()
Ik denk dat mijn rukje iets anders is dan jouw rukje, en zowiezo hoef ik niet altijd een ruk te geven, is gewoon een kwestie van balans en je kracht en gewicht erin gooien