Angel-eyes schreef:MARC_S schreef:Angel-eyes schreef:
Als mensen al gaan omlopen voor een hondje met gecoupte oren zegt dat al genoeg over het soort mensen.
Dat zegt minder dan over de mensen die dat doen, die hebben nl allemaal een ding gemeen, ze snijden in hun honden omdat ze dat mooier vinden

Dat zegt het over dat soort mensen. Mij zegt dat dus genoeg.
Mag toch wel of niet? Dat het jou niks zegt zegt mij juist weer helemaal niks

Weer buikloop Marcje?
Mensen die op uiterlijk van een hondje al gaan omlopen slaat gewoon nergens op, diertje is net zo lief als zijn rasgenootje met oortjes.
Dus diertje wordt totaal niet met andere hondjes en mensen in aanraking gebracht als het aan het soort figuurtjes als jou ligt.
Ik heb liever een pitje met gecoupte oortjes die lief is naar andere mensen en kinderen dan "normale" hondjes die uitvallen naar kinderen.
Wat ben je toch een simpele ziel. Ik loop voor iedere pitbull om, zo beter?

Nooit of te nimmer mag er nog een pitbull of een staff van hetzelfde geslacht met mijn hond spelen, zo nog beter? En ik meen het nog ook. Mijn ervaring, mijn mening. Noem het kortzichtig, noem het dom, maar ik mag zelf weten wat ik doe en ik bepaal zelf waar mijn honden mee omgaan. Ik laat zowiezo honden in mijn beheer niet met vreemde honden spelen die ik niet vertrouw. Als ik met Dapper en Cleo loop dan gaan ze de hele wandeling samen spelen, net zo leuk, wel zo veilig met al die pitbulls en ander gespuis hier op straat.
Mijn honden komen niks tekort als ze niet met pitbulls spelen en wat een ander er van vindt zal me een grote worst zijn
Over uitvallen naar kinderen, wat is daar mis mee? Heb jij daar problemen mee? Ik heb geen hond die uitvalt naar kinderen.
Jij bent een zwaar beroerd kereltje. Je schijnt er lol in te hebben mensen te zieken met hun net ingeslapen honden.
Ik KOTS op zwakkelingen als jij. Pak me op mijn woorden en laat mijn net dode hond eens buiten deze discussie walgelijk figuur! Kan je mij of Eline niet aan komen er weer steken naar Wuilus of Laika, BAH!!!!!!