Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lihramj schreef:Klopt met de fiets ook misschien iets meer maar je kan dan binnen door. Marion heb je iets tegen mij of wat? Vraag alleen maar om je mening en ik geef daar mijn mening op. Dus als jij dan begint met beledeingen vindt je het dan gek dat ik hier op reageer?
Ik beledig je niet. Ik steek de draak met je. Zo stellig gaan roepen dat er maar 3 losloopgebieden zijn, en dat gelijk in combinatie roepen met enge dingen als teken en ziektes. Dan zie ik ineens zo'n foto met een hond met t-shirt en dat roept dan weer bepaalde associaties bij me op.
Als je het niet erg vind ga ik nu even met mijn bijtgrage meiden lopen
(LOS wel te verstaan. Op plekken waar dat officieel niet mag )
Laatst gewijzigd door Marion. op 20 apr 2005 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
lihramj schreef:Natuurlijk heb ik het wel over voor mijn honden maar wij werken ook 40 uur per week. Ik bij het hoofkantoor voor Pet's Place, Dierenland en Vnk. En het zou dan wel handig zijn als ik minder als een half uur zou hoeven te rijden
Ja das veel beter gezien de meitoxine die na een half uur toch wel aardig hoog gaat worden.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
iones schreef:Nou, vroeger woonde ik in Eindhoven aan de noordkant. Ging ik wel eens naar de Lieshoutse bossen. Mochten honden officieel niet los. IEdereen doet he wel (en op een dag liep er ook politie om te bekeuren daarom). Hier heb je natuurgebied het Streu, (ben verhuisd naar overijssel) mogen ook geen honden los officieel. Hier is heel veel natuurgebied waar landschap overijssel zeggenschap over heeft. EIgenlijk over bijna al het natuurgebied. En die lui zijn heel erg tegen dieren. Want koeien moeten maar altijd op stal blijven (ook in de zomer) want ze mogen niet in de wei mesten dat grenst aan een beekje (gaan ze over zeiken tegen de boeren, die er wel hun inkomsten uit moeten halen), en paarden maken het land kapot, die moeten oko maar op stal blijven, en honden jagen het wild op, dus die mogen er ook niet komen. Blijft er echt weinig over.
WAar woon jij ergens als ik vragen mag?
ik woon in het oosten van NL, en ik ken dit dus helemaal niet.
ja dat recreatieplassen alleen 's winters toegankelijk zijn en niet zomers oke, maar bossen etc. in overvloed. Wat ik al zei, ik kom zo goed als overal in NL en bij zo goed als alle hondenverenigingen weet de organiserende vereniging precies te vertellen waar er losloopgebieden in de buurt zijn voor de honden. Niet overal tig hectare bos, maar ook geen grasmatje van 1 bij 1...
Eline* schreef:Ik denk dat die mevrouw het spoor bijster is geraakt met het wandelen in de bossen, want ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord!
Maar ik denk inderdaad dat jouw goldens er last van hebben!
Kut. Heb ik weer. Denk je dat je ze uit zo'n goed nest hebt
lihramj schreef:Natuurlijk heb ik het wel over voor mijn honden maar wij werken ook 40 uur per week. Ik bij het hoofkantoor voor Pet's Place, Dierenland en Vnk. En het zou dan wel handig zijn als ik minder als een half uur zou hoeven te rijden
ja zou handig zijn maar dat zou voor mij geen reden zijn om mijn honden hun vrijheid dusdanig te beperken dat ze niet los zouden kunnen.
dan maar wat vroeger m'n nest uit en/of wat later eten 's avonds....
Nou, ik laat hier in principe mijn honden overal los. En ze lopen ook los om het huis en komen ook op het aangrenzende land. Ik hou ze echter wel in de gaten want ik wil niet dat ze te ver van huis afdwalen. En als ik binnen ben, moeten zijn ook mee naar binnen. Maar officieel moet ik mijn honden overal aanlijnen als ik hier wandel met ze. Ook als is er niemand die er aanstoot van neemt. OVerigens heeft ook echt bijna iedereen wel een hond. Ik geloof dat in onze straat (en die is best lang maar niet dicht bevolkt) maar in 1 huis geen hond aanwezig is.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Mama Sanneke schreef:Jaaaaaaa, wat is meitoxine ?????
hebben poedels dat ook?
Euh nou poedels dat weet ik niet hoor Maar ik zal Sanneke mijn meitoxinemetertje wel geven kan ze eens kijken hoe hoog dat nou bij Luka is.
Als het metertje rood uitslaat dan is het mis hoor dan sta je zo boven in de top tien van bijtincidenten
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
hebben poedels dat ook?
Er is natuurlijk altijd een waterkansje, t'is fifty-fifty.
Bekijk de foto van engelke luka maar in de fotohoek.
Mitoxine bestaat blijkbaar alhoewel ik ook niet weet wat het is.
Laatst gewijzigd door Mama Sanneke op 20 apr 2005 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans Ik ben gewoon mezelf
hebben poedels dat ook?
Euh nou poedels dat weet ik niet hoor Maar ik zal Sanneke mijn meitoxinemetertje wel geven kan ze eens kijken hoe hoog dat nou bij Luka is.
Als het metertje rood uitslaat dan is het mis hoor dan sta je zo boven in de top tien van bijtincidenten
lihramj schreef:
Wist je trouwens dat de meeste bijt incidente zijn door golden retrievers.
en daarom heb jij zeker een lab?
ben ik even twee uur wandelen met mijn honden in een van de 3 losloopgebieden in nederland duikt er een nieuwe malloot op en moet ik 7 pagina's lezen....
Ik heb het fout geschreven maar zoek maar eens bij hormonen. En ja golden retreviers hebben echt de meeste bijt incidenten. Jullie hoeven mijn helemaal niet te geloven. Want daar gaat het hier ook helemaal niet over.
Kijk maar een bij een een of andere Martin Gaus site.
lihramj schreef:Ik heb het fout geschreven maar zoek maar eens bij hormonen. En ja golden retreviers hebben echt de meeste bijt incidenten. Jullie hoeven mijn helemaal niet te geloven. Want daar gaat het hier ook helemaal niet over.
Kijk maar een bij een een of andere Martin Gaus site.
en heb je hier ook enige verklaring voor... misschien dat er zoveel goldens vergeleken met andere rassen zijn?