Als iemand de betekenis weet van haar naam Kyra dus, ik ben benieuwd !

Moderator: moderatorteam
shaolinstar schreef:nee geen betekenis
ik zag em in de winkel en nog voor we hadden besloten om hem mee te nemen dacht ik, Henkie, het is een echte Henkie
ik vond het wel een beetje een gekke naam, toen we hem hadden hebben we nog zo'n week zitte zoeken en twijfelen, maar uiteindelijk is het dus toch Henkie gewordenhet past gewoon bij hem!
iedereen vind het super grappig en lekker gek, net zoals de henkie dus
ja uit de Dierenwinkel !little-wolf schreef:shaolinstar schreef:nee geen betekenis
ik zag em in de winkel en nog voor we hadden besloten om hem mee te nemen dacht ik, Henkie, het is een echte Henkie
ik vond het wel een beetje een gekke naam, toen we hem hadden hebben we nog zo'n week zitte zoeken en twijfelen, maar uiteindelijk is het dus toch Henkie gewordenhet past gewoon bij hem!
komt je hond uit een winkel?
wie koopt er tegenwoordig nog een hond uit de dierenwinkel?shaolinstar schreef:ja uit de Dierenwinkel !little-wolf schreef:shaolinstar schreef:nee geen betekenis
komt je hond uit een winkel?