onzin???malinois schreef:estelle schreef:Echt waar maar hoe verzinnen mensen het zeg....overigens moet je niet kijken hoe die honden erbij lopen (zwaar gedrukt) maar dat maakt niet uit joh als de baas maar zijn lol heeft en zoveel mogelijk punten haalt....cayuse schreef:[oja,met de kpv training liepen er regelmatig overijverige bijtgrage honden bij,die allemaal op stroompakken en stroombanden gecorrigeerd werden.daar is mijn blafbandje niets bij.....wat een onzin zeg...
Het spijt me te moeten zeggen hoor, en ik zit nog wel zelf in de africhting, maar ik zie meer gedrukte/bange honden lopen op examens/wedstrijden dan dat ik blije vrolijke graag werkende honden zie.....en als ik op diverse verenigingen kijk hoe er getrained wordt is dat ook wel logisch ook.....
Honden die bij een zit commando alvast hun kop naar beneden laten schieten want normaal krijgen ze een klap voor de kop als het niet snel genoeg gaat, honden die bij elk commando de oren naar achteren laten schieten, honden die likkend om de bek het appel gedeelte lopen....
Maar natuurlijk zie ik altijd net die uitzonderingen.....heel gek...
Overigens gaat dit topic daar niet over dus ik ga er verder ook niet op reageren maar kom aub niet aan met dat het niet waar is en dat ik spoken zie.....