Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
post dan gewoon en zoek het niet op zoals je nu doet ,wil je respect verdien het daneerst maar eens.
je lult voor een ander niks meer niks minder
Ja doei hè, je kan mijn respect verkrijgen door mij met respect te behandelen, en niet anders.Verdienen hahaha... En leeftijd of kennis van een onderwerp alleen doet het niet voor me, sorry.
Konni/LadyPython en de Simpele kunnen nergens serieus zijn.
Ze zitten ook doorlopend met elkaars wachtwoorden, dus je weet nooit met wie je spreekt/schrijft.
Het is al erg genoeg om ouder te zijn, en als er dan een paar Zutphense dames hier komen sneren omdat Chiwa wel oud maar onbuigzaam is geeft mij dat een trieste gedachte over de mentaliteit van Nederland in het algemeen. Maar hulde voor het moderatorteam, dat u gelijk ontdekte dat ze niet deugen.
Persoonlijk vind ik dit erg zwak Chiwa. Want je verteld er niet bij dat je het meestal er zelf naar maakt.
Wie kaatst kan tenslotte de bal verwachten!
Konni/LadyPython en de Simpele kunnen nergens serieus zijn.
Ze zitten ook doorlopend met elkaars wachtwoorden, dus je weet nooit met wie je spreekt/schrijft.
Het is al erg genoeg om ouder te zijn, en als er dan een paar Zutphense dames hier komen sneren omdat Chiwa wel oud maar onbuigzaam is geeft mij dat een trieste gedachte over de mentaliteit van Nederland in het algemeen. Maar hulde voor het moderatorteam, dat u gelijk ontdekte dat ze niet deugen.
Persoonlijk vind ik dit erg zwak Chiwa. Want je verteld er niet bij dat je het meestal er zelf naar maakt.
Wie kaatst kan tenslotte de bal verwachten!
Jullie zijn allemaal nieuw en kennen elkaar blijkbaar allemaal..krijgen we een invasie hier? 8O
sample schreef:Ik maak je toch niet aan het lachen nu hè?
Jawel, was dat niet je bedoeling?
Denk om je beeldscherm Eline
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
sample schreef:Ik maak je toch niet aan het lachen nu hè?
Jawel, was dat niet je bedoeling?
Denk om je beeldscherm Eline
Nou nou, zo leuk was het niet hoor..een grijns..niet meer en niet minder!
Nee maar je weet het niet he
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Sampeltje daagt graag uit. Ach ik gun ze wel een verzetje.
Ik ben een begrijpende oudere man en draag mensen die een tikje te dik zijn een goed hart toe.