Moderator: moderatorteam
Daar moeten jullie op focussen, ons op de hoogte houden is heel lief, maar allesbehalve een prioriteitlaeken schreef:Even stilte betekent niks anders dan dat we bezig zijn hem te redden.
Ja dit is even niet te bevatten. Zo is het mijn grappige clown en nu vecht hij voor zijn leven. We laten hem niet zomaar gaan hoor. Maar het moet wel eervol naar hem zijn. Ik kan niets anders dan duimen dat hij het redt nu. Hij is in goede handen en ze hebben meteen doorgepakt dus hij wordt in elk geval goed geholpenmetav schreef:Ik weet even niet hoe te reageren
Jullie Guus waar jullie zo blij mee zijn dit mag gewoon niet
Guus komop vecht laat iedereen versteld staan
kereltje je baasjes houden zoveel van je
Hij zei dat dat het laatste redmiddel is en dat hij dan misschien zo'n groot gat heeft dat het niet meer dicht zal gaan....veertje schreef:Oh jee, wat is dat snel gegaan! Krijgt hij nu antibiotica? Het zat achter het oog toch, kunnen ze via die kant nog wat doen? Dan moet hij misschien zonder oogje door het leven, maar dat liever dan dat ze hem niet kunnen redden natuurlijk.
Ik duim mee voor Guus!
Oh gatverdamme, hoe is het toch mogelijk?! Zo ineens pas symptomenlaeken schreef:Helaas is het niet goed. Een massa die ze er niet uit krijgen. Waarschijnlijk ooit een splinter die door zijn kop gemigreerd is en inmiddels ook verdwenen. Maar de dierenarts had nog nooit zoiets gezien. Hij heeft nu zoveel pijn dat hij aan de morfine ligt. De kans is groot dat hij dood zal gaan en dit is erg schokkend allemaal voor mij. Ik hou heel veel van dit hondje.
Hij heeft de pus gedraineerd via een uitgetrokken kies. Daar dus een gat gemaakt en ook geprobeerd de massa weg te krijgen. Dat lukt niet helemaal. Had het ook over opereren via de wang. Voor mij nu ook een beetje een blur aan het worden helaasLothian schreef:Dit is toch niet normaal, wat erg laeken, ik leef erg met jullie mee.
Gaan ze nu dus het oog verwijderen of wachten ze nog even op hoop van verbetering?
Kom op Guus, het is nog lang jouw tijd niet!!
Oh ze proberen er dus bij te komen nu. Eerst via de kies, anders nog via een gaatje door de wang en als dat ook niet lukt dan via het oog... wat ontzettend heftig Marc. Ontzettend veel sterkte met dit lange wachten terwijl je ventje onder het mes ligt!laeken schreef:Hij heeft de pus gedraineerd via een uitgetrokken kies. Daar dus een gat gemaakt en ook geprobeerd de massa weg te krijgen. Dat lukt niet helemaal. Had het ook over opereren via de wang. Voor mij nu ook een beetje een blur aan het worden helaasLothian schreef:Dit is toch niet normaal, wat erg laeken, ik leef erg met jullie mee.
Gaan ze nu dus het oog verwijderen of wachten ze nog even op hoop van verbetering?
Kom op Guus, het is nog lang jouw tijd niet!!
Ik las het net na mijn post. Shit zeg!laeken schreef:Hij zei dat dat het laatste redmiddel is en dat hij dan misschien zo'n groot gat heeft dat het niet meer dicht zal gaan....veertje schreef:Oh jee, wat is dat snel gegaan! Krijgt hij nu antibiotica? Het zat achter het oog toch, kunnen ze via die kant nog wat doen? Dan moet hij misschien zonder oogje door het leven, maar dat liever dan dat ze hem niet kunnen redden natuurlijk.
Ik duim mee voor Guus!