Dat is inderdaad een vorm van gerechtigheidJion schreef:Ik snap dat wel van die anaalklieren, als ik ze had zou ik ze ook leegschieten op zo'n behandeltafel.![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Brokkenpiloot; TTA / MRSP / euthanasie
Moderator: moderatorteam
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Re: Brokkenpiloot

- ceciel
- Zeer actief
Styx deed zijn hoofd niet meer naar beneden en was op alle mogelijke manieren bezig om dat ding af te krijgen waarbij hij zo gespannen als een veer.Lucia schreef:Fijn dat alles goed is!
Hier de comfy cone binnen, maar ook geen succes. Zn hoofd gaat niet meer omhoog en hij gaat heel boos krabben, met je raad het al, de geopereerde poten
Wij gaan door met de opgeblazen band, mocht hij toch veel aan wond gaan zitten dan proberen we het opnieuw.
Lijf gespannen, volop hijgen, opstaan, liggen, opstaan, liggen etc. Onrust tot en met, hengelen met voorpoten. Bij alles volop druk op zijn geopereerde achterpoot.
Dag dikke doei, dat kon ik niet langer aanzien na anderhalf uur.
Hij ligt nu volledig uitgeteld te slapen.
- ceciel
- Zeer actief
Voordat hij gaat bedenken dat bijten/slachten een optie is moet je wel héél ver gaan.bram en thijs schreef:Iedereen leeft nog?ceciel schreef: Je had die blik van Styx moeten zien![]()
Zijn volgende stap was denk ik frommelen als het nog langer geduurd had
- ceciel
- Zeer actief
Jion schreef:Ik snap dat wel van die anaalklieren, als ik ze had zou ik ze ook leegschieten op zo'n behandeltafel.![]()
Fijn dat de genezing voorspoedig verloopt.
Bij een hond als Styx vinden alle onderzoeken plaats op de vloer, desalniettemin vond het stinkdier het gerechtvaardigd zijn anaalklieren te legen
- bram en thijs
- Zeer actief
Was het toch ergens goed voorceciel schreef:Hij ligt nu volledig uitgeteld te slapen.

- bram en thijs
- Zeer actief
Bij de jongens ook altijd, zo raar dat ze dat niet even willen tillenceciel schreef:
Bij een hond als Styx vinden alle onderzoeken plaats op de vloer

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Zelfs mijn herders van 20-35 kilo komen amper op tafelceciel schreef:Jion schreef:Ik snap dat wel van die anaalklieren, als ik ze had zou ik ze ook leegschieten op zo'n behandeltafel.![]()
Fijn dat de genezing voorspoedig verloopt.
Bij een hond als Styx vinden alle onderzoeken plaats op de vloer, desalniettemin vond het stinkdier het gerechtvaardigd zijn anaalklieren te legen
- ceciel
- Zeer actief
Dag 6 inmiddels en we doen braaf onze 10 wandelingetjes.
Tenminste, IK doe braaf wat er verwacht wordt. Styx besloot vanochtend te reageren op de boze buurhond die half door de heg kwam gestoven.
Omdat ik niet aan hem wilde trekken vanwege die rotpoot en hij duidelijk niet dezelfde gedachte had glee ik nog op mijn bek ook
Hij geen centje pijn overigens. Ik een schaaf op mijn hand en een geknakt ego
Tenminste, IK doe braaf wat er verwacht wordt. Styx besloot vanochtend te reageren op de boze buurhond die half door de heg kwam gestoven.
Omdat ik niet aan hem wilde trekken vanwege die rotpoot en hij duidelijk niet dezelfde gedachte had glee ik nog op mijn bek ook
Hij geen centje pijn overigens. Ik een schaaf op mijn hand en een geknakt ego
- bram en thijs
- Zeer actief
Als je maar niet flubberflubberflubber met je pillen doetceciel schreef:Ik een schaaf op mijn hand en een geknakt ego
Laatst gewijzigd door bram en thijs op 16 jan 2020 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.

- ceciel
- Zeer actief
Ik kan ondertussen wel een diazepammetje gebruiken met die hondbram en thijs schreef:Als je maar niet flubberflubberflubber met je pillend doetceciel schreef:Ik een schaaf op mijn hand en een geknakt ego
- bram en thijs
- Zeer actief
Ik zou voor intraveneus gaan. We hebben Thijs een keer van de riem gedaan zodat hij even rustig kon poepen en die kroop gelijk het bosje in, achter de bramen. Nee dokter, volgens mij was ik nooit cardiaal belastceciel schreef: Ik kan ondertussen wel een diazepammetje gebruiken met die hond

- ceciel
- Zeer actief
Zoete wraak. Omdat hij mij heeft laten vallen toon ik jullie Styx in zijn broek.
Dankzij mijn lieve buurvrouw en gebrek aan kant en klare alternatieven buiten plastic kragen, comfy cones of andere bestaande achterpoot bescherming na zo'n ingreep.

Dankzij mijn lieve buurvrouw en gebrek aan kant en klare alternatieven buiten plastic kragen, comfy cones of andere bestaande achterpoot bescherming na zo'n ingreep.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ach prulleke wat hebben ze toch met je gedaan?!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- bram en thijs
- Zeer actief
- ceciel
- Zeer actief
Je denkt niet dat we hier patent op aan moeten vragen of dat jouw jongens blij zouden zijn met hun eigen 'blue jeans'?malinois schreef:Ach prulleke wat hebben ze toch met je gedaan?!
- ceciel
- Zeer actief
Het is een heuse gstar spijkerbroek, op maat gemaakt ook nog eens.bram en thijs schreef:Had je geen andere buuf kunnen vragen, ze heeft niet bepaald smaak
Hoewel hij zich meer ontspannen toont in zijn blootje.

- bram en thijs
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Neuh dat waren nu al mooie reepjes geweest denk ikceciel schreef:Je denkt niet dat we hier patent op aan moeten vragen of dat jouw jongens blij zouden zijn met hun eigen 'blue jeans'?malinois schreef:Ach prulleke wat hebben ze toch met je gedaan?!
Ik zou er wel patent op aanvragen ja... misschien loopt t storm, je weet t niet

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- bram en thijs
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Sssstttttt....bram en thijs schreef:Ik weet zeker van nietmalinois schreef: je weet t niet

- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Knapperd met zn spijkerbroek haha.
Binnen wel rustig te houden?
- ceciel
- Zeer actief
malinois schreef:Sssstttttt....bram en thijs schreef:Ik weet zeker van nietmalinois schreef: je weet t niet
- ceciel
- Zeer actief
Binnen is hij gelukkig prima te hanteren, hij krijgt zijn spijkerbroek alleen aan als ik bijvoorbeeld even wil douchen als ik alleen thuis ben.Lucia schreef:Knapperd met zn spijkerbroek haha.
Hoe gaat het met Zazoe?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik vind het stoerceciel schreef:Zoete wraak. Omdat hij mij heeft laten vallen toon ik jullie Styx in zijn broek.
-
Cendy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel
- Aantal honden: 2
Omg.. Toos is niet meer te houden nu.ceciel schreef:Zoete wraak. Omdat hij mij heeft laten vallen toon ik jullie Styx in zijn broek.
Die vind zijn kont onweerstaanbaar in die strakke jeans
- ceciel
- Zeer actief
Als hij dit vooraf had geweten had hij een ander hoofd getrokken op de fotoCendy schreef:Omg.. Toos is niet meer te houden nu.ceciel schreef:Zoete wraak. Omdat hij mij heeft laten vallen toon ik jullie Styx in zijn broek.
Die vind zijn kont onweerstaanbaar in die strakke jeans![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij dan ook nog de reacties van Jion en Ranetje zou kunnen lezen gaat hij straks nog ster allures krijgen
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- bram en thijs
- Zeer actief
Als ik haar andere geliefde bekijk dan snap ik dat welCendy schreef:Omg.. Toos is niet meer te houden nu.

- Lucia
- Zeer actief
Aah fijn.ceciel schreef:Binnen is hij gelukkig prima te hanteren, hij krijgt zijn spijkerbroek alleen aan als ik bijvoorbeeld even wil douchen als ik alleen thuis ben.Lucia schreef:Knapperd met zn spijkerbroek haha.
Hoe gaat het met Zazoe?
Hier valt het niet tegen, maar hij zit voornamelijk in een grote bench omdat hij anders veel staat/loopt. Kluiven mag hij ook niet echt want daarmee zet hij veel kracht op zn ellebogen.
We wisselen het af met even bij hem zitten, kriebelen, trucje leren, etc.
-
Cendy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel
bram en thijs schreef:Als ik haar andere geliefde bekijk dan snap ik dat welCendy schreef:Omg.. Toos is niet meer te houden nu.