Haha een poedel! Ik snap wat je bedoelt!Miezemuis schreef:Pup 5 heeft een poedel op zijn rug staan!
Gefeliciteerd met dit leuke nestje
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties.
We zijn de nacht goed doorgekomen. De pupjes zijn op een paar na iets afgevallen. Lutèce vloeit niet eens meer. Vorige nest nog best veel. Ik ben echt zo blij met hoe dit is verlopen!
1e pup kwam om 9.28 met 325 gram na al even gedronken te hebben. Een prachtig gekleurd teefje met een donker kopje. Ze deed me denken aan het eerste pupje van het eerste nest dat het niet had gered. Maar zij was levendig!
2e pup kwam 11 minuten later met 330 gram. Een reutje met witte billen en staart. De meeste hebben daar wel een vlek.
3e pup, Teefje, kwam 16 minuten later. Mevrouw stippie weegt 300 gram.
4e pup, weer een teef en weer 300 gram. 31 minuten verstreken en zo hadden we binnen het uur 4 pups!
5e pup was weeer een reutje en werd om 10.54 geboren met 340 gram.
6e pup kwam om 11.32 en deed er wat langer over om bij te trekken. Maar na een wat langzame start. Weer een reu van 300 gram erbij en al snel ligt hij enthousiast aan de melkbar!
7e pup kwam als een malle achter haar broer aan met maar 15 minuten ertussen. Teefje van 340 gram.
8e pup nam zijn tijd en werd om 13.34 geboren. Een reu van 320 gram. Met net 4 uur tussen de eerste en laatste pup.
Prachtige bevalling zonder complicaties! Alle puppen hebben het gered