Rani ettert bij mij ook meer dan bij mijn vriendtycha schreef:Dit is zeker zo. Bij ons op de agility zit o.a. Een border collie. Triss heeft nog nooit naar die hond gekeken. Nu is de eigenaresse op vakantie en traint haar moeder ermee. Die hond laat nu heel ander gedrag zien, staat continue te tetteren. Bij een oefening waar Triss los was, en die border klaar stond om na mij te starten, vloog Triss er op af. Er gebeurde niets meer dan een beetje lucht gehad. Maar Triss heeft dus bij die hond nog nooit gereageerd. Nu staat er een ander mee, en dan is er ineens een hele andere stemming.Gollum schreef:Tja jeetje, met de ene hond gaat het wel en met de andere niet. Een hond kan bij de een heel ander gedrag vertonen dan bij de ander, ik denk dat dat niet ligt aan de kennis van je huidige roedel of persé aan de hond.S@ndr@ schreef:die is een beetje aan het balen dat ik mijn eigen honden niet goed genoeg zou kennen en Mc Gee is volgens hem het slachtoffer van de situatiemy bad, ik had dit niet voorzien, sorry maar hij kan wel terug maandag, ehm ik ging er van uit dat het gewoon goed zou gaan als hij was zoals ze hadden omschreven ..
Behalve als ik Rani alleen mee heb, dan doet ze weer heel anders.