Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Oh jee, Ayla in Zamunda...

Ongelezen bericht door alm@ »

Zamunda schreef:
alm@ schreef: :O: hier moet ik Gandalfje om 8.00 uur wakker maken (slaapt in een mandje naast het bed), dan naar beneden, waar de andere 2 nog in diepe ruste zijn, in de tuin zetten voor een plas waarna het kind braaf blijft wachten tot in zijn eten heb klaargezet en de koffie staat te pruttelen. Na het eten maft hij op z'n rug nog een uurtje door zodat ik rustig kan koffiedrinken en douchen, heerlijk :engel: tussen de wandelingen door is het huis en de tuin één teckelracebaan maar daar kan ik mee leven :mrgreen:
Dat vind ik vervelend voor je. Zullen we ruilen? Pas ik Gandalfje, jij op Ayla. Heb jij tenminste ook eens wat leven in de brouwerij :idea: .
Nee dank je. Ik heb nog blijvende grijze haren van terrorpup Frodo :mrgreen: dus dit brave mannetje heb ik verdiend :pffff:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Zamunda schreef:
Caro. schreef:'s Ochtends om 7.00 uur (klokslag) een hoop geblaf 'joehoee ik ben wakker!'.
Oké, als braaf personeel ga je er dan uit en laat je het kind in de tuin die in alle vroegte enorm veel kabaal gaat schoppen, want: een kat op
de schutting :schrik: Dus binnenroepen, maar uiteraard niet luisteren dus dan ga je met je slaperige kop de Draak maar hálen :hmmm:

Goed, aankleden en dus op pad en hé wat leuk er zijn twee hondenvriendjes. Dan kan ze mooi moe worden zonder teveel inspanning
van mijn kant :mrgreen: Met z'n drietjes spelen en ja hoor, toen lag er een berg stront waar ze gebroederlijk van aten en in gingen
liggen te rollen :roll:
Dus het kind onder de stront en ook ineens met voorpoot omhoog: geblesseerd :jank:

Naar huis, maar ineens wil ze niet verder lopen en ging liggen. Nou hoppa joh, niet zeuren en doorlopen. Dus ik trek aan de lijn en
kijk zo'n meter of 3 later achterom: was ze aan het buikschuiven :LOL:

Eenmaal thuis heb je alleen nog maar behoefte aan een kop koffie, maar nee, ze moet eerst gewassen worden 'want die stront'.

Nou, dat is dan dus de eerste 1.5 uur van de dag nog maar....
Oh hemel :80: :O: :schrik: . Ik mag toch hopen dat Ayla zulks niet doet :80: , dat móet gewoon aan jouw opvoedkwalitieten liggen, kan niet anders :oeps: .
Ik vrees ervoor :jank: :jank:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door HillieS »

Ik ben benieuwd naar hoe het zal zijn als ze er echt is :mrgreen:

Sterkte alvast :J:
Afbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Jules01 schreef: Tipje voor Ayla, graaf gaten! Doe net alsof je een mol wilt vangen en reik tot China... en dan niet op plekken ver van het huis of uit de loop. Neenee, daar waar het zoveel mogelijk overlast geeft.
Daar heeft ze vanochtend al flink op geoefend! Ook verrekte handig als ze haar kop in het zand wil steken in verband met (natuurlijk geheel onterechte!) beschuldigingen aan haar adres :engel:

Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Mooi gat, dit is de aanloop naar je zwembad?
AfbeeldingAfbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

Hahahaha Nomo wat zul jij gerustgesteld op vakantie gaan.
...; We will never surrender Winston Churchill
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Dat beloof leuke fotos , succes :engel:
Afbeelding
Kayltje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeentjes, Laekense Herder en een terror-terriër
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Kayltje »

Het is altijd fijn om het puppyleed van een ander te lezen :mann: Zeker in de kleurrijke bewoordingen van Zamunda :lol1:
Mijn engeltje doet zulks uiteraard niet :engel: dus geniet ik van de ondeugd van een ander.
:I: Maddie :I: Fitz :I: Imp :I: Djinn :I:
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Ik word er een beetje wantrouwig van dat Nomo mijn vraag over de snoeren niet beantwoord heeft :hmmm: . Verder is hier alles wel zo'n beetje gereed, alhoewel ik nu vanaf de bank nog allerlei dingen zie waarvan ik denk ''Oh, dat kan ze ook nog slopen'' (zoals de rol poepzakjes)...

Ze zal trouwens toch geen planten uit de tuin gaan trekken :scratch: ? Ik had namelijk het idee die honden dagelijks uren (hooguit acht) in de tuin te mikken en het ze lekker uit te laten zoeken, ''Kunnen ze niet veel kwaad'' dacht ik nog, maar nu vraag ik me af of dat wel zo'n veilig idee is...

De bench staat in elk geval al helemaal klaar voor ontvangst, kan ik mevrouw Sloopkogel mooi rustig en veilig wegsluiten als ik een beetje rust nodig heb
Afbeelding

alm@ schreef:Nee dank je. Ik heb nog blijvende grijze haren van terrorpup Frodo :mrgreen: dus dit brave mannetje heb ik verdiend :pffff:
Jammer, ik had het wel zien zitten :tongue: .

Caro. schreef:Ik vrees ervoor :jank: :jank:
Dat het aan jou ligt of dat Ayla ook zo is :schrik: ?

HillieS schreef:Ik ben benieuwd naar hoe het zal zijn als ze er echt is :mrgreen:

Sterkte alvast :J:
Ik ook en dankje :F: .

nomo schreef:Daar heeft ze vanochtend al flink op geoefend! Ook verrekte handig als ze haar kop in het zand wil steken in verband met (natuurlijk geheel onterechte!) beschuldigingen aan haar adres :engel:
Nou, lekker dan weer :roll: .

sternentänzerin schreef:Hahahaha Nomo wat zul jij gerustgesteld op vakantie gaan.
Whut? Gaat ze op vakantie :80: ?! Jemig, ik dacht dat ik voor Een Heel Belangrijk Doel die hond ging opvangen, blijkt het om een doodordinaire vakantie te gaan, lekker dan :hmmm: .

twinkeltje schreef:Dat beloof leuke fotos , succes :engel:
Denk je?

Kayltje schreef:Het is altijd fijn om het puppyleed van een ander te lezen :mann: Zeker in de kleurrijke bewoordingen van Zamunda :lol1:
Mijn engeltje doet zulks uiteraard niet :engel: dus geniet ik van de ondeugd van een ander.
Ja dat vind ik dus ook :oeps: . Ik begrijp echt steeds minder van mezelf, ik vrees dat ik het puppengeweld nogal onderschat heb en het iets te rooskleurig ingezien heb :oohja: .
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Zamunda schreef:
petra1 schreef:Het zou dus best jammer zijn als Ayla nu ineens besluit om haar beste pootje voor te zetten :idea:
Dat kind komt hier gewoon helemaal tot rust, die wordt hier zo zen dat ze niet eens meer weet wat kattenkwaad uithalen is :pffff: .
En toen ging de wekker.... :mrgreen:
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
alm@
moderator

Een stoffen bench? :O: dat gaat het niet worden vrees ik slooptechnisch gezien :neenee: dat moet een ijzeren kooi zijn, ijzeren kettingen erom heen én een hangslot :cool2:
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

alm@ schreef:Een stoffen bench? :O: dat gaat het niet worden vrees ik slooptechnisch gezien :neenee: dat moet een ijzeren kooi zijn, ijzeren kettingen erom heen én een hangslot :cool2:
precies :ok:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief

fenneke schreef:
alm@ schreef:Een stoffen bench? :O: dat gaat het niet worden vrees ik slooptechnisch gezien :neenee: dat moet een ijzeren kooi zijn, ijzeren kettingen erom heen én een hangslot :cool2:
precies :ok:
Aaah joh, daar steekt ze die staken doorheen en dan gaat ze aan de wandel. Komt helemaal goed :lol1: :lol1: :lol1:
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

Even om me alvast in te dekken voor als ik mevrouw Sloopkogel na twee dagen zat ben: omdat het gelijk voor zo lang logeren is (en we niet weten hoe het past) heb ik wel gevraagd om een reserve-adres voor het geval het niet gaat. Gezien het vertrouwen in mij zijn er wel twee reserve-adressen geregeld :8): .

Hoe zit het eigenlijk met zindelijkheid? Een beetje opvoeder heeft zo'n pup op 5,5 maand toch wel zindelijk :hmmm: ?

Niet? Kind is toch opgevoed en een bench gewend?
bram en thijs
Zeer actief

De opvoeder zeker, de pup zelf is de vraag.
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

bram en thijs schreef:De opvoeder zeker, de pup zelf is de vraag.
Op welke vraag is dit een antwoord?
bram en thijs
Zeer actief

Zamunda schreef:
bram en thijs schreef:De opvoeder zeker, de pup zelf is de vraag.
Op welke vraag is dit een antwoord?
Zindelijkheid.
AfbeeldingAfbeelding
alm@
moderator

Zamunda schreef:
Niet? Kind is toch opgevoed en een bench gewend?
Heb je ook gevraagd wat voor een bench? Dit ding heeft ze in pak weg 5 minuten gesloopt :LOL:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

alm@ schreef:Heb je ook gevraagd wat voor een bench? Dit ding heeft ze in pak weg 5 minuten gesloopt :LOL:
Ja, was een grote zei Nomo :19: .

bram en thijs schreef:Zindelijkheid.
Ah.
Zamunda
Zeer actief

Ik heb er trouwens speciaal geen kleedje ingedaan, dan kan ze die niet slopen. Er lag eerst een kussen in, met vulling van veertjes, die heb ik er voor de zekerheid maar uitgehaald.
bram en thijs
Zeer actief

Zamunda schreef:Ik heb er trouwens speciaal geen kleedje ingedaan, dan kan ze die niet slopen. Er lag eerst een kussen in, met vulling van veertjes, die heb ik er voor de zekerheid maar uitgehaald.
Ja. Moet je doen. Als ze eruit mag dan is ze zo verveeld dat ze meteen aan je aanrecht begint.
AfbeeldingAfbeelding
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Een stoffen bench :LOL: ik zie allerlei leuke beelden voor me :LOL:

Ik ben ook héél benieuwd naar de samenweking tussen Ravi en Ayla :cheer: dat kan voor hele leuke momenten en heel veel grijs haar gaan zorgen denk ik :lekkerpuh:

Maar we zijn er om je te steunen hoor :mann: :goeie:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
alm@
moderator

bram en thijs schreef:
Zamunda schreef:Ik heb er trouwens speciaal geen kleedje ingedaan, dan kan ze die niet slopen. Er lag eerst een kussen in, met vulling van veertjes, die heb ik er voor de zekerheid maar uitgehaald.
Ja. Moet je doen. Als ze eruit mag dan is ze zo verveeld dat ze meteen aan je aanrecht begint.
:LOL: als ze horren kan slopen, vrees ik voor dat gazen deurtje ook het ergste :schrik:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

bram en thijs schreef:
Wat gaat ze daarmee doen dan? Mijn aanrecht is van steen dus knappe hond die daar gaatjes in krijgt :pffff: .

Lunatic schreef:Een stoffen bench :LOL: ik zie allerlei leuke beelden voor me :LOL:

Ik ben ook héél benieuwd naar de samenweking tussen Ravi en Ayla :cheer: dat kan voor hele leuke momenten en heel veel grijs haar gaan zorgen denk ik :lekkerpuh:

Ja ik ben ook heel erg benieuwd naar die twee! Ravi de jatter en Ayla de sloper. Als Ravi weer eens op een paraderend drafje naar buiten loopt dan weet je al hoe laat het is, dan heeft hij weer iets gejat :hmmm: . Toen de achterdeur 's nachts open stond kon ik elke ochtend op één klomp de tuin door hinkelen, op zoek naar de andere klomp :roll: .

Gelukkig gaat Ayla 's nachts veilig in die bench, kan zij tenminste niet slopen wat Raaf gejat heeft, dat slaapt een stuk rustiger voor mij :ok: .
alm@
moderator

Lunatic schreef:
Ja echt wel :mann: :cool2: s'avonds onderuit op de bank met een braaf slapend Gandalfje naast mij zal ik allerlei troostende woorden typen :LOL:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

alm@ schreef: :LOL: als ze horren kan slopen, vrees ik voor dat gazen deurtje ook het ergste :schrik:
Ja maar, dat is met een aanloop. In die bench kan de Sloopkogel geen aanloop nemen!
Zamunda
Zeer actief

alm@ schreef:
Lunatic schreef:Maar we zijn er om je te steunen hoor :mann: :goeie:
Ja echt wel :mann: :cool2: s'avonds onderuit op de bank met een braaf slapend Gandalfje naast mij zal ik allerlei troostende woorden typen :LOL:
Als ik straks niet meer op het HF verschijn dan weten jullie dat het aan jullie hatelijke opmerkingen ligt :pffff: .
alm@
moderator

Zamunda schreef:
alm@ schreef: :LOL: als ze horren kan slopen, vrees ik voor dat gazen deurtje ook het ergste :schrik:
Ja maar, dat is met een aanloop. In die bench kan de Sloopkogel geen aanloop nemen!
We gaan het zien. Wel graag foto's :cool2:
Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief

Zamunda schreef:op één klomp de tuin door hinkelen
Is dit de variant op in je nakie lopen of in je nakie lopen op klompen?
AfbeeldingAfbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

In de auto zit ze in een stoffen bench, die is nog heel! Al heeft ze al wel eens de rits opengemaakt :cool2: Het kussen in haar grote bench blijft ze trouwens keurig af. De grote bench is eh... tja, niet van stof :mann:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”