Yari schreef:Waarschuwingen
Gelijktijdige toediening van andere geneesmiddelen zoals corticosteroïden, antibiotica en sommige pijnstillers kunnen het effect van Arthroluxyl C verminderen. Gebruik van kalktabletten samen met Arthroluxyl C wordt afgeraden. Het verdient aanbeveling om Artholuxyl C te combineren met een dieet met een sterk verlaagd suiker gehalte en minder eiwitten. Een dieet met extra mineralen is niet zinvol.[/color]
Niet gaan geven dus Marja!!
Heb je wel eens vaker bijsluiters van medicatie gelezen?! Deze waarschuwing staat er zo'n beetje altijd op. Zal ook wel moeten bij geregistreerde medicatie en dergelijke, omdat een firma anders om het minste of geringste een proces aan zijn broek kan hebben.
Ik gebruik de Arthroluxyl C samen met Rimadyl (is een pijnstiller) en kan duidelijk effect merken wanneer ik één van de twee weg laat. Conclusie: beide middelen werken gewoon.
Dat dieet is natuurlijk helemaal onzin. Staat ook heel vaak op, met name, voedingssupplementen.
Maar het is wel duidelijk; jij bent (op de één of andere manier?! Heb je er ervaring mee?!) geen fan van Arthrolyxul, ik wel, omdat ik dagelijks het effect er van merk bij mijn dog van bijna 7 jaar die op de leeftijd van 13 maanden twee l.p.a. en l.p.c. operaties heeft ondergaan, nu zeer zware arthrose in beide ellebogen heeft, maar nog dagelijks mee kan met boswandelingen van 1 à 1,5 uur.