Is het niet mogelijk om het uit te stellen?Caro schreef:Bah vrijdag wordt hier 36 graden voorspeld en Shep moet op het heetst van de dag, om 13.45 een echo waarbij ze 30 tot 40 minuten op haar rug moet liggen. En geen airco in de dierenartsenpraktijk, het was daar vanmorgen ook al hartstikke warm. Ik zie er enorm tegenop.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Warm weer
Moderator: moderatorteam
Re: Warm weer
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
dit dus, als het niet urgent is gewoon later doen.Neeltje schreef:Is het niet mogelijk om het uit te stellen?Caro schreef:Bah vrijdag wordt hier 36 graden voorspeld en Shep moet op het heetst van de dag, om 13.45 een echo waarbij ze 30 tot 40 minuten op haar rug moet liggen. En geen airco in de dierenartsenpraktijk, het was daar vanmorgen ook al hartstikke warm. Ik zie er enorm tegenop.

- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
- Aantal honden: 1
Ja ik vind het wel urgent. De dierenarts zei niet te lang wachten en in verband met mijn werk, kan ik niet altijd. Dus eigenlijk is het wel fijn dat ze vrijdag nog een plaatsje hebben. Heb veel stress over wat er met haar aan de hand is en zou het mezelf nooit vergeven als ik ergens te laat bij ben geweest omdat ik het heb uitgesteld vanwege het weer. We zullen er echt even doorheen moeten maar fijn is het natuurlijk niet. Zo'n echo is toch al zoveel stress omdat ze op haar rug moet liggen.

- marrieeeb
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Misschien zeg ik iets geks maar misschien rondbellen en uitwijken naar een andere dierenarts (met airco?) is geen optie?
- Caro
- Zeer actief
Je zegt niets geks hoor maar ik heb geen rijbewijs en 3 dierenartsen in de buurt op loopafstand. Toen ik in deze buurt kwam wonen, ben ik eerst bij de 2 andere artsen geweest en in de één had ik geen vertrouwen en de andere is een grote kliniek waar alles snel en zonder aandacht gaat. Ben juist erg blij met de praktijk waar ik nu zit, dus wil echt daar de echo. Maar wie weet is de ruimte waar ze de echo doen wel gekoeld, dat weet ik eigenlijk niet. Ik woon in Breda en de voorspellingen zijn dat het de komende twee weken hier nog erg heet blijft. Daarom wil ik het niet uitstellen want dan ben ik zo weer een aantal weken verder.marrieeeb schreef:Misschien zeg ik iets geks maar misschien rondbellen en uitwijken naar een andere dierenarts (met airco?) is geen optie?

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Frootje schreef:Ik heb zo'n blauwe schelp en ben er gisteren in gaan staan, je ziet inderdaad aan de onderkant dat de schelp beschadigd is omdat 'ie daar niet op berekend was. Maar tot overmaat van ramp ben ik inderdaad ook nog flink onderuit gegaan toen ik eruit wilde stappen, want glad.Zamunda schreef:Had je wel gewild hèCaro. schreef:O dat valt nog mee, ik had verhalen verwacht van omvallen en gebroken pols en enkel en al die ellende![]()
? Nee, verder niks aan de hand maar wel even flink balen, zeker nu de vijver in de tuin droog staat. Pech voor Willem want die is er echt gek op en kan zich de hele dag vermaken in en rond de vijver.
Geen gebroken pols of enkel, maar het was wel even schrikken. Nu weet ik in elk geval dat hij glad is. De honden lijken daar trouwens helemaal geen last van te hebben, maar ze zijn ook redelijk rustig met het badje en springen er niet opeens vanuit volle vaart in of zo.

Heeft Caro. toch nog haar ramptoerisme

- Zamunda
- Zeer actief
Maar als er een reëele kans is op oververhitting dan lijkt me dat ook niet bevorderlijk. Als je dan een keer 's ochtends kunt is dat qua temperatuur wel een stuk gunstiger.Caro schreef:Je zegt niets geks hoor maar ik heb geen rijbewijs en 3 dierenartsen in de buurt op loopafstand. Toen ik in deze buurt kwam wonen, ben ik eerst bij de 2 andere artsen geweest en in de één had ik geen vertrouwen en de andere is een grote kliniek waar alles snel en zonder aandacht gaat. Ben juist erg blij met de praktijk waar ik nu zit, dus wil echt daar de echo. Maar wie weet is de ruimte waar ze de echo doen wel gekoeld, dat weet ik eigenlijk niet. Ik woon in Breda en de voorspellingen zijn dat het de komende twee weken hier nog erg heet blijft. Daarom wil ik het niet uitstellen want dan ben ik zo weer een aantal weken verder.marrieeeb schreef:Misschien zeg ik iets geks maar misschien rondbellen en uitwijken naar een andere dierenarts (met airco?) is geen optie?
-
- Zeer actief
zelf een tafelwaaier meenemen? Altijd beter dan niets.Caro schreef:Je zegt niets geks hoor maar ik heb geen rijbewijs en 3 dierenartsen in de buurt op loopafstand. Toen ik in deze buurt kwam wonen, ben ik eerst bij de 2 andere artsen geweest en in de één had ik geen vertrouwen en de andere is een grote kliniek waar alles snel en zonder aandacht gaat. Ben juist erg blij met de praktijk waar ik nu zit, dus wil echt daar de echo. Maar wie weet is de ruimte waar ze de echo doen wel gekoeld, dat weet ik eigenlijk niet. Ik woon in Breda en de voorspellingen zijn dat het de komende twee weken hier nog erg heet blijft. Daarom wil ik het niet uitstellen want dan ben ik zo weer een aantal weken verder.marrieeeb schreef:Misschien zeg ik iets geks maar misschien rondbellen en uitwijken naar een andere dierenarts (met airco?) is geen optie?
Suzanne
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Gelukkig maarZamunda schreef:Frootje schreef:Ik heb zo'n blauwe schelp en ben er gisteren in gaan staan, je ziet inderdaad aan de onderkant dat de schelp beschadigd is omdat 'ie daar niet op berekend was. Maar tot overmaat van ramp ben ik inderdaad ook nog flink onderuit gegaan toen ik eruit wilde stappen, want glad.Zamunda schreef:Had je wel gewild hèCaro. schreef:O dat valt nog mee, ik had verhalen verwacht van omvallen en gebroken pols en enkel en al die ellende![]()
? Nee, verder niks aan de hand maar wel even flink balen, zeker nu de vijver in de tuin droog staat. Pech voor Willem want die is er echt gek op en kan zich de hele dag vermaken in en rond de vijver.
Geen gebroken pols of enkel, maar het was wel even schrikken. Nu weet ik in elk geval dat hij glad is. De honden lijken daar trouwens helemaal geen last van te hebben, maar ze zijn ook redelijk rustig met het badje en springen er niet opeens vanuit volle vaart in of zo.
![]()
Heeft Caro. toch nog haar ramptoerisme.

Nee hoor, uiteraard ben ik blij dat er niks gebroken is bij jullie (behalve de schelp dan), maar ik vind het wel zielig voor arme Willem

Hier dus nog geen zwembad, die hele zending schijnt later te komen

Voor het eerst niet gewandeld vanmiddag, ik moest naar de fysio en het is echt een oven buiten. Jessie was met d'r domme kop in de bench
gaan liggen op dekens enzo, oefff

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ooh, wat jammer! Ik heb vanochtend ook een zwembadje bij Zooplus besteld, en zojuist de Track&Trace al ontvangen. Morgen wordt het bezorgd. Dus er zijn wel zwembadjes op voorraad. Vooral balen natuurlijk als je een pakketje verwacht (waar je naar uit kijkt) en dan zo'n e-mailbericht ontvangt.Caro. schreef: Bij Zooplus stond ook 'op voorraad', dus ik denk dat het zomaar mogelijk is dat ik ergens anders ook achteraf pas een mailtje krijg dat de levertijd langer is.
De bestelling is nog niet geleverd, dus ik weet nog niet of het zwembadje vandaag wel of niet komt. Zo niet, dan inderdaad maar
richting Bol.com, alhoewel het dan ook donderdag wordt voordat het geleverd wordt.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Wordt je hond erg gestrest van zo te moeten liggen? Anders lijkt het me niet echt een probleem, gewoon liggen en wachten. Bij mij in huis is het ook zo'n 29 graden volgens de thermostaat en daar raken ze ook niet oververhit van liggen
Er wordt zelfs nog gespeeld en gek gedaan, dus zo lang je hond niet heel erg gestrest wordt zal het wel loslopen denk ik.
En anders voor die tijd nog even paar dagen oefenen op het op de rug liggen?

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik zou Zooplus even bellen om een ander op te sturen. Veel makkelijkerCaro. schreef:Gelukkig maarZamunda schreef:Frootje schreef:Ik heb zo'n blauwe schelp en ben er gisteren in gaan staan, je ziet inderdaad aan de onderkant dat de schelp beschadigd is omdat 'ie daar niet op berekend was. Maar tot overmaat van ramp ben ik inderdaad ook nog flink onderuit gegaan toen ik eruit wilde stappen, want glad.Zamunda schreef: Had je wel gewild hè? Nee, verder niks aan de hand maar wel even flink balen, zeker nu de vijver in de tuin droog staat. Pech voor Willem want die is er echt gek op en kan zich de hele dag vermaken in en rond de vijver.
![]()
Heeft Caro. toch nog haar ramptoerisme.
![]()
Nee hoor, uiteraard ben ik blij dat er niks gebroken is bij jullie (behalve de schelp dan), maar ik vind het wel zielig voor arme Willem![]()
Hier dus nog geen zwembad, die hele zending schijnt later te komen![]()
Voor het eerst niet gewandeld vanmiddag, ik moest naar de fysio en het is echt een oven buiten. Jessie was met d'r domme kop in de bench
gaan liggen op dekens enzo, oefffDie heb ik net gekoeld met koude doeken, leek ze eerst lekker te vinden en toen weer stom haha.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Caro
- Zeer actief
Oefenen met op de rug liggen gaat niet denk. Shep lag vroeger namelijk heel veel op haar rug te slapen maar sinds een jaar doet ze dat nooit meer. Ze is nu bijna 12 en heeft beginnende artrose achterpoten. Ik denk dat op haar rug liggen pijnlijk is of in ieder geval niet meer echt relaxed. Anders deed ze dat wel want het was altijd één van haar favoriete houdingen.veertje schreef:Wordt je hond erg gestrest van zo te moeten liggen? Anders lijkt het me niet echt een probleem, gewoon liggen en wachten. Bij mij in huis is het ook zo'n 29 graden volgens de thermostaat en daar raken ze ook niet oververhit van liggenEr wordt zelfs nog gespeeld en gek gedaan, dus zo lang je hond niet heel erg gestrest wordt zal het wel loslopen denk ik.
Ik heb nog nooit een echo bij een hond mee gemaakt. Zouden ze dan niet ergens in liggen met 2 zijkanten zodat ze niet zomaar weer om kunnen rollen? Ik heb geen idee. Maar op zich kan Shep wel goed tegen warmte. Is in Marokko geweest bij 40 graden en in Kroatië bij 38 graden. Maar toen was ze nog wel jonger.
Bij mij binnen is het nu 27 graden en ja net als jouw honden, komt Shep nog met speeltjes aangesleept die gegooid moeten worden.

-
- Zeer actief
ik heb Van Gils gedwongen op de tegelvloer te liggen..... want die liep als een kip zonder kop rond.. wist het even niet meer... dus lijntje erom, hond op de koude tegels en na eerst even afkoelen, slaapt hij nu en is eindelijk rustig , arme schat
Lotje ligt zowat de hele dag nu te slapen en sjokt van het ene hoekje naar het ander. Als ze slaapt heeft ze in ieder geval geen last van de warmte. Kan haast niet wachten totdat we morgenochtend weer vroeg wakker worden en heel even beetje kunnen afkoelen. Maar goed, daarna gaat er nog een schepje bovenop.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ja ze liggen in een zelfde soort houten V als bij heupfoto's.Caro schreef:Zouden ze dan niet ergens in liggen met 2 zijkanten zodat ze niet zomaar weer om kunnen rollen? Ik heb geen idee. Maar op zich kan Shep wel goed tegen warmte. Is in Marokko geweest bij 40 graden en in Kroatië bij 38 graden. Maar toen was ze nog wel jonger.
Bij mij binnen is het nu 27 graden en ja net als jouw honden, komt Shep nog met speeltjes aangesleept die gegooid moeten worden.
Perry heeft onlangs 2x een echo gehad en werd er niet gestressed van. Hij was ook doodziek trouwens, maar ik had de indruk dat hij het wel een prettig gevoel vond.
Maar duurt die echo echt zolang? Beide keren waren ze met Perry echt wel binnen een minuut of 10 klaar en toen hadden ze alle inwendige organen gecheckt.
Gr. Aniek

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Ik heb de honden gewoon 2 dagen eerder bij de oppas gebracht dan gepland.
Niet omdat ze al weg moesten maar de aankomende dagen werk ik gewoon nog op kantoor en ze slapen altijd in de garage. Inmiddels begint het daar zo warm te worden dat ik twijfelde of het wel slim was om ze alleen thuis te laten.
Bij de oppas hebben ze Airco en een bos tuin. Ik denk dat ze daar meer aan hebben momenteel dan aan wachten op mij in een warme garage en smorgens vroeg een boswandeling. Van mij mag de temperatuur snel naar onder de 27. Prff
Niet omdat ze al weg moesten maar de aankomende dagen werk ik gewoon nog op kantoor en ze slapen altijd in de garage. Inmiddels begint het daar zo warm te worden dat ik twijfelde of het wel slim was om ze alleen thuis te laten.
Bij de oppas hebben ze Airco en een bos tuin. Ik denk dat ze daar meer aan hebben momenteel dan aan wachten op mij in een warme garage en smorgens vroeg een boswandeling. Van mij mag de temperatuur snel naar onder de 27. Prff
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
- Actief
Oefenen met op de rug liggen gaat niet denk. Shep lag vroeger namelijk heel veel op haar rug te slapen maar sinds een jaar doet ze dat nooit meer. Ze is nu bijna 12 en heeft beginnende artrose achterpoten. Ik denk dat op haar rug liggen pijnlijk is of in ieder geval niet meer echt relaxed. Anders deed ze dat wel want het was altijd één van haar favoriete houdingen.
Ik heb nog nooit een echo bij een hond mee gemaakt. Zouden ze dan niet ergens in liggen met 2 zijkanten zodat ze niet zomaar weer om kunnen rollen? Ik heb geen idee. Maar op zich kan Shep wel goed tegen warmte. Is in Marokko geweest bij 40 graden en in Kroatië bij 38 graden. Maar toen was ze nog wel jonger.
Bij mij binnen is het nu 27 graden en ja net als jouw honden, komt Shep nog met speeltjes aangesleept die gegooid moeten worden.[/quote]
Bij Ira worden de echo’s of puncties rechtstaand genomen. Zij raakt helemaal in paniek als ze gedwongen wordt te gaan liggen bij de da. Dasnoods gaat de da wel onder haar liggen :-p
En anders moet ze in slaap gedaan worden.
Bij mij binnen is het nu 27 graden en ja net als jouw honden, komt Shep nog met speeltjes aangesleept die gegooid moeten worden.[/quote]
Bij Ira worden de echo’s of puncties rechtstaand genomen. Zij raakt helemaal in paniek als ze gedwongen wordt te gaan liggen bij de da. Dasnoods gaat de da wel onder haar liggen :-p
En anders moet ze in slaap gedaan worden.

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, dat was ook mijn idee, ware het niet dat ik meteen daarop een verzendbevestiging kreeg van DPD (??) dat het pakket verzonden was.malinois schreef:Ik zou Zooplus even bellen om een ander op te sturen. Veel makkelijkerCaro. schreef:
Nee hoor, uiteraard ben ik blij dat er niks gebroken is bij jullie (behalve de schelp dan), maar ik vind het wel zielig voor arme Willem![]()
Hier dus nog geen zwembad, die hele zending schijnt later te komen![]()
gaan liggen op dekens enzo, oefffDie heb ik net gekoeld met koude doeken, leek ze eerst lekker te vinden en toen weer stom haha.
Toen dacht ik nog 'valt wel mee dus', maar hij blijft hangen op 'on transit' (nog niet aangekomen in verzendhuis), pffff...
Dus het pakket was al onderweg toen ik het mailtje kreeg, anders had ik het geannuleerd of inderdaad overlegd wat ze wel konden
leveren.
Er zijn zelfs andere maten nu bijgekomen, staan ook 'op voorraad'?? vreemd, want normaal heb ik nooit problemen met Zooplus.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Jessie ging vanavond ook ineens los na de hele middag min of meer verplichte rust (kluif gegeven en dat soort ongein, maar zeCleva schreef:Mira heeft vanmiddag drie baantjes door de tuin getrokken en daar een half uur zitten hijgen.
Aangelijnd slenterwandelen is hier voor niemand leuk.
moet bewegen en rennen). Toen het vanavond iets afgekoeld was ging ze maar even de overtollige energie eruit racen totdat
ze na zo'n 10 minuten zelf wel inzag dat het toch nog warm was

Hebben we even lekker bovenaan het veld gezeten waar er wind was. Helaas ging ze na een tijdje op zoek naar wat eetbaars,
dus toen maar weer naar huis.
Gaan ze hier vanaf morgen ook nog schapen op de dijk zetten

wandelen met die hitte. Zo slim bij het water en in losloopgebied, hoppa stroomdraad ervoor en je hond kan absoluut niet
meer los

-
- Zeer actief
Wat is er mis met je gezonde verstand gebruiken? ja, honden moeten eruit voor hun behoefte, maar sport en spel staan op een laag pitje nu het zo idioot heet is.
bovendien blijf ik op het heetst van de dag gewoon binnen, mijn honden dus ook.
bovendien blijf ik op het heetst van de dag gewoon binnen, mijn honden dus ook.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
En je maakt jezelf geen zorgen om een fan die in de hens kan schieten.?veertje schreef:Heb de honden hier vanmorgen achter gelaten met een ventilator aan en allemaal een natte handdoek op de grond. Heb wel koelmatten, maar die durf ik niet zonder toezicht te laten liggen ivm de gel erin. Finn is een graver als hij niet lekker ligt, zo zijn al meerdere kussens uiteindelijk bij het vuilnis beland met gaten in het midden. Niet handig als er gel in zit.
Straks doen we denk ik enkel een p&p rondje langs de kerk, daar staan tenminste nog wat bomen. Vanavond maar even het water opzoeken.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja dat is waar, dat zei Pieter ook al 'leert ze het meteen af om daar achteraan te gaan'Cleva schreef:Schapen moeten nu heel vaak verkassen want het gras groeit niet. Kost je bakken met biks en dat is nog niet eens goed voor ze. Krijg je dat gelul weer. Niet fijn aan het begin van de dracht.Caro. schreef: Gaan ze hier vanaf morgen ook nog schapen op de dijk zettenNou, dan weet je dus helemaal niet meer waar je moet
wandelen met die hitte. Zo slim bij het water en in losloopgebied, hoppa stroomdraad ervoor en je hond kan absoluut niet
meer los
Hein en Mira zijn autodidactisch gebleken bij het kennismaken met schapennet met een prikje erop.
Ik zou er niet tussen gaan zitten. Gewoon een stukje vrijheid bieden om kennis met schrikdraad te laten maken. Gaat ie niet dood van, hoor.

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Het zwembadje komt vandaag
Overigens is het hier nu slechts 24 graden en bewolkt, wel benauwd, maar gelukkig is die zon even weg.
Heerlijk kunnen wandelen vanmorgen en Jessie kon even uitgebreid d'r opgekropte energie eruit gooien.

Overigens is het hier nu slechts 24 graden en bewolkt, wel benauwd, maar gelukkig is die zon even weg.
Heerlijk kunnen wandelen vanmorgen en Jessie kon even uitgebreid d'r opgekropte energie eruit gooien.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ik heb hier 2 verschillende action koelmatjes op de grond gelegd maar Oor kijkt me aan of ik gek ben en is lekker op het hoogpolig tapijt gaan liggen
Zelf verrek ik van de hitte maar aan de schaduwkant van de flat is het nog niet zo warm dus ik heb het raam open en daar de ventilator voorgezet. Gaan we lekker in de koele slaapkamer vertoeven tot de zon aan die kant komt. Daarna zijn we de sjaak 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Jawelbouvierpoedel schreef:En je maakt jezelf geen zorgen om een fan die in de hens kan schieten.?veertje schreef:Heb de honden hier vanmorgen achter gelaten met een ventilator aan en allemaal een natte handdoek op de grond. Heb wel koelmatten, maar die durf ik niet zonder toezicht te laten liggen ivm de gel erin. Finn is een graver als hij niet lekker ligt, zo zijn al meerdere kussens uiteindelijk bij het vuilnis beland met gaten in het midden. Niet handig als er gel in zit.
Straks doen we denk ik enkel een p&p rondje langs de kerk, daar staan tenminste nog wat bomen. Vanavond maar even het water opzoeken.

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Hier was het vanochtend zelfs 22 graden met wat regendruppeltjes. Dus hebben we bijna 11,5 km gewandeld. Vooral Gait heeft veel extra meters gemaakt. De komende dagen zullen ze het wel weer met korte wandelingetjes moeten gaan doen. Maar nu hebben ze zich even lekker kunnen uitleven
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
En wij hebben geen water
Een of andere leiding gesprongen, het water is er nu af en nu moet en terras en een deel van het huis opengebroken worden
Tuurlijk precies met 30 graden hitte

Een of andere leiding gesprongen, het water is er nu af en nu moet en terras en een deel van het huis opengebroken worden

- Zamunda
- Zeer actief
.Caro. schreef:En wij hebben geen water![]()
Een of andere leiding gesprongen, het water is er nu af en nu moet en terras en een deel van het huis opengebroken worden![]()

Heb je wel het zwembadje binnen

- Zamunda
- Zeer actief
Frootje schreef:Balen zeg.Caro. schreef:En wij hebben geen water![]()
Een of andere leiding gesprongen, het water is er nu af en nu moet en terras en een deel van het huis opengebroken worden![]()
Tuurlijk precies met 30 graden hitteHopelijk is het snel gerepareerd!
Wij hadden net geen stroom. Er was een storing en we hebben uren zonder gezeten. Ik heb moeten ontbijten met ijs want anders ging dat natuurlijk smelten en dat was zonde geweest.

*gaat morgenochtend de stoppen eruit trekken*