Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Koopzieke hondenbazen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

dre
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door dre »

Heavy schreef:Dat van die lijnen en halsbanden snap ik niet zo goed . Dragen ze dan ook elke dag een andere?
Nope, hier dragen ze de jachtlijntjes het meeste.
Dan nog de lijnen met losse halsbanden, meestal voor trainingen waar ze aangelijnd moeten zijn.
Dan nog de lijnen met losse naamhalsbanden, die banden zijn wat breder en gebruik ik voor wat langere wandelingen aangelijnd, maar waar ze ook los mogen.
En dan de tuigjes voor de echt lange aanlijnwandelingen.
Owh en nog 2 lange lijnen van 10 meter om ze vast te leggen langs de tent oid, aangezien ze er anders vandoor gaan

Maar de jachtlijntjes zijn aan vervanging toe :engel:
Afbeelding
dre
Zeer actief

Ongelezen bericht door dre »

Heavy schreef:
dre schreef:
Heavy schreef:Dat van die lijnen en halsbanden snap ik niet zo goed . Dragen ze dan ook elke dag een andere?
Nope, hier dragen ze de jachtlijntjes het meeste.
Dan nog de lijnen met losse halsbanden, meestal voor trainingen waar ze aangelijnd moeten zijn.
Dan nog de lijnen met losse naamhalsbanden, die banden zijn wat breder en gebruik ik voor wat langere wandelingen aangelijnd, maar waar ze ook los mogen.
En dan de tuigjes voor de echt lange aanlijnwandelingen.
Owh en nog 2 lange lijnen van 10 meter om ze vast te leggen langs de tent oid, aangezien ze er anders vandoor gaan

Maar de jachtlijntjes zijn aan vervanging toe :engel:
Oh maar dat is allemaal praktisch :wink: ik heb ook een tuigje voor Jip en een halsband
Ja ze hebben wel allemaal hun eigen "functie" en meer als dit gaat het niet worden ook.

Vaak zie ik wel mooie halsbanden of lijntjes, maar weet al dat ze toch ergens in een kast gaan eindigen dus kan ik mij inhouden :wink:
Afbeelding
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

ballen hoef ik niet te kopen, die vinden ze wel. ze lopen bij mij aan een jachtlijntje en die heb ik dus ook in overvloed in verschillende kleuren. bij mijn man lopen ze aan een halfcheck met riem. verder koop ik veel snacks om ze bezig te houden als ik een ochtenddienst heb. als we bij de ikea zijn haal ik wel weer knuffels waar een weeshuis blij van zal worden.

ellen
Afbeelding
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Lothian schreef:Het topic begon met Dalí die een jas kreeg voor de kou en nu heeft Lucca een jas tegen de warmte. Stiekem zie ik mijn honden als barbiepoppen die ik aan kan kleden.

Afbeelding
Ik heb ook een barbiehond :cheer: met dezelfde outfit :LOL: Oké, voor Morris had hij een maat groter gemogen, maar het was ook een gevalletje opruiming, dus erg goedkoop, dit is de grootste die er nog is, dus dan doe je het maar met maatje te klein :pffff:

Voelde me gisteren wel zwaar voor schut staan met een hond met een jas aan, maar vooruit. Ding werkt echt goed! Moest 's middags in de hitte echt even een rondje lopen en Morris sjokt met deze temperaturen dan maar wat mee. Nu was hij heerlijk aan het wandelen/rollen etc. Dan maar voor schut lopen!
Wil hem ook eens proberen met het speuren, kijken of het dan ook goed genoeg werkt.
Afbeelding
Ayla vond het ook maar wat handig, zo'n extra waterbron :LOL:
Afbeelding

Verder ben ik met periodes iets te koopziek wat de honden betreft. Meestal valt het wel mee, maar soms vind ik dat ik iets echt nodig heb... Ayla speelt veel en vernield ook nog veel, dus dan mag ik weer eens wat nieuwe speeltjes aanschaffen. Kluiven wordt hier echt heel veel gedaan, dus ik ben vooral mijn geld kwijt aan kluifmateriaal. Dat gaat er echt snel doorheen.
Soooof
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Soooof »

DeDiana schreef:Hier ook hoor. Mila heeft nog steeds dezelfde ballen als toen ze een jonge hond was ;-) Ze is in haar hele zevenjarige leven twee keer een bal kwijtgeraakt, waarvan een omdat ik de bal per ongeluk over een hek gooide :oeps: De andere is onvindbaar verdwenen in een brandnetelbosje in de Peel. De bal laten afpakken gaat haar echt niet gebeuren, maar zij zal ook nooit een bal van een andere hond afpakken. En kwijtraken gebeurt ook niet; ze zoekt net zo lang tot ze de bal weer heeft en anders loopt ze echt niet mee.
Mila vindt wel geregeld ballen van andere honden tijdens de wandelingen, meestal tennisballen, maar daar laat ik ze hier niet mee spelen.
Ik hoef dus zelden nieuwe ballen te kopen :D
Ja we raken ze hier ook alleen maar kwijt door mij, niet door Rex. :mrgreen: En herkenbaar; hij loopt inderdaad niet mee. Ik kan het heen en weer krijgen met m'n 'we gaan naar huis', we gaan naar huis Met! Bal! :pffff:
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Hilde schreef:
Sandra&co schreef:Hóe :LOL: Ik koop alleen voer en af en toe wat droge snacks om te kauwen. Plus 1x in de 2-3 maanden ofzo weer een paar Chuckitballen als ik er nog maar 1 heb. Zou niet weten wat ze nog meer nodig hadden.
Ik weet het ook niet :tongue: Het gaat gewoon vanzelf!

:LOL: Ja zo gaat het hier ook.
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ik ben helemaal niet koopziek, ze hebben een halsband en riem voor de rondjes in de buurt, en een jachtlijn die verder overal voor gebruikt wordt.
Speeltjes slopen ze nooit, af en toe koop ik eens een nieuwe knuffel omdat ik hem leuk vind, laatst zag ik een grote bal met een handvat, leuk voor in de tuin dus meegenomen, vinden ze super leuk, maar verder hoef ik nooit iets te kopen, er gaat nooit iets stuk en tennisballen hebben ze genoeg en bijna elke wandeling vinden ze wel een nieuwe :F:

Hoofdzakelijk is het voer en knaagwerk waar ik geld aan uitgeef :8):
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro

Ongelezen bericht door Lothian »

nomo schreef:
Lothian schreef:Het topic begon met Dalí die een jas kreeg voor de kou en nu heeft Lucca een jas tegen de warmte. Stiekem zie ik mijn honden als barbiepoppen die ik aan kan kleden.

Afbeelding
Ik heb ook een barbiehond :cheer: met dezelfde outfit :LOL: Oké, voor Morris had hij een maat groter gemogen, maar het was ook een gevalletje opruiming, dus erg goedkoop, dit is de grootste die er nog is, dus dan doe je het maar met maatje te klein :pffff:

Voelde me gisteren wel zwaar voor schut staan met een hond met een jas aan, maar vooruit. Ding werkt echt goed! Moest 's middags in de hitte echt even een rondje lopen en Morris sjokt met deze temperaturen dan maar wat mee. Nu was hij heerlijk aan het wandelen/rollen etc. Dan maar voor schut lopen!
Wil hem ook eens proberen met het speuren, kijken of het dan ook goed genoeg werkt.
Afbeelding
Ayla vond het ook maar wat handig, zo'n extra waterbron :LOL:
Afbeelding

Verder ben ik met periodes iets te koopziek wat de honden betreft. Meestal valt het wel mee, maar soms vind ik dat ik iets echt nodig heb... Ayla speelt veel en vernield ook nog veel, dus dan mag ik weer eens wat nieuwe speeltjes aanschaffen. Kluiven wordt hier echt heel veel gedaan, dus ik ben vooral mijn geld kwijt aan kluifmateriaal. Dat gaat er echt snel doorheen.
Jaaa, Lucca en Morris zijn trendsetters :cheer:
Welke maat had je voor Morris? Ik heb het idee dat Lucca juist wel een maatje kleiner had gekund :engel:
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Csiva heeft al een jaar of 4 een koeljas :F:
joyce83
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer en Engelse Springer Spaniel

Ongelezen bericht door joyce83 »

Hier ook teveel spul voor de honden. Eenmaal een goede halsband dan blijven ze die ook dragen... maar eer ik die gevonden heb! Tuigen ook genoeg op voorraad, tja die van mantrailen is ook alleen daarvoor, scheelt heb wel maar 1 lange lijn en 1 iets kortere lange lijn dus niet voor elke hond een eigen.

Winterjasjes heb ik nu ook in elke maat, halsbanden ook maar ja dan komt er een pup en dan wil ik toch iets eigens. Speeltjes valt mee wat ik koop, snacks ook wel. Workshops heb ik soms wel een periode wat meer achter elkaar. Nu is een koelvest in bestelling en twijfel over een leuk tshirt voor mijzelf met mantrailtekst erop.
those we loved don't go away they walk beside us everyday
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

DeDiana schreef:
Soooof schreef:
Persistence schreef:
Sandra&co schreef:Plus 1x in de 2-3 maanden ofzo weer een paar Chuckitballen als ik er nog maar 1 heb.
Ging laatst met een splinternieuwe Chuckitbal op pad, kwam er een zwarte lab aanrauzen, Vic liet van schrik z'n bal los en de lab liet zijn bal vallen, ook een Chuckit toevallig en ging er met de nieuwe vandoor, naar z'n baasje die een paar honderd meter verderop liep.
Toen hadden wij alleen nog zijn afgekauwde lekke Chuckitbal. :oeps:
Het gaat natuurlijk nergens over maar toch... :scratch:
:goeie:

Sorry, dit zou hier echt nóóit gebeuren. Meneer ruikt precies het verschil tussen zijn bal en de bal van een ander, en echt niet dat de ander er met zijn bal van tussen mag gaan. Soms best handig. :engel:
Hier ook hoor. Mila heeft nog steeds dezelfde ballen als toen ze een jonge hond was ;-) Ze is in haar hele zevenjarige leven twee keer een bal kwijtgeraakt, waarvan een omdat ik de bal per ongeluk over een hek gooide :oeps: De andere is onvindbaar verdwenen in een brandnetelbosje in de Peel. De bal laten afpakken gaat haar echt niet gebeuren, maar zij zal ook nooit een bal van een andere hond afpakken. En kwijtraken gebeurt ook niet; ze zoekt net zo lang tot ze de bal weer heeft en anders loopt ze echt niet mee.
Mila vindt wel geregeld ballen van andere honden tijdens de wandelingen, meestal tennisballen, maar daar laat ik ze hier niet mee spelen.
Ik hoef dus zelden nieuwe ballen te kopen :D
Ik wou dat hij wat defensiever naar zijn ballen was, dan hoefde ik niet steeds andere mensen achterna te lopen of een halfuur vangspelletjes te spelen... :19:

Knap hoor Diana, dat record heb ik in 7 maanden tijd al gebroken :LOL: Lopen we over een bruggetje, moet meneer ineens aan de leuning snuffelen, ploink, zo die bal het water in. Ook precíes op het midden van de brug. Die bal zagen we langzaam wegdrijven.
En een andere in de bosjes, gewoon nooit meer terug kunnen vinden. En de andere precies ook door de gaten van een afrastering van een natuurgebied. Er zat prikkeldraad boven en met de langste stok lukte het nét niet. En eentje op het ijs, met m'n buik aan de kant gelegen maar het was te ver weg. En allemaal dure Nerf of Chuckitballen...
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Persistence schreef: Ik wou dat hij wat defensiever naar zijn ballen was, dan hoefde ik niet steeds andere mensen achterna te lopen of een halfuur vangspelletjes te spelen... :19:
Stom als ie is, niko heeft daar wat op bedacht. Bij bezitterige tiepjes of van die gezelligerds met opgestroopte mouwen gaat hij uitgebreid op z'n rug in het gras schurken. Staan ze wat verbaasd te kijken en uiteindelijk lopen ze maar door. Interactie met een negerende hond met vier poten in de lucht is kennelijk raar :mrgreen:
Die hele bal zien ze niet :LOL:
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

dagmar88 schreef:
Persistence schreef: Ik wou dat hij wat defensiever naar zijn ballen was, dan hoefde ik niet steeds andere mensen achterna te lopen of een halfuur vangspelletjes te spelen... :19:
Stom als ie is, niko heeft daar wat op bedacht. Bij bezitterige tiepjes of van die gezelligerds met opgestroopte mouwen gaat hij uitgebreid op z'n rug in het gras schurken. Staan ze wat verbaasd te kijken en uiteindelijk lopen ze maar door. Interactie met een negerende hond met vier poten in de lucht is kennelijk raar :mrgreen:
Die hele bal zien ze niet :LOL:
Of probeert ie ze zo af te leiden met ehm... andere ballen? :engel:
dagmar88
Zeer actief

Persistence schreef: Of probeert ie ze zo af te leiden met ehm... andere ballen? :engel:
Hoeft hij niks voor te doen. Dat zijn inmiddels net twee mezenbollen in een te groot netje.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen

Ongelezen bericht door DeDiana »

Persistence schreef: Knap hoor Diana, dat record heb ik in 7 maanden tijd al gebroken :LOL: Lopen we over een bruggetje, moet meneer ineens aan de leuning snuffelen, ploink, zo die bal het water in. Ook precíes op het midden van de brug. Die bal zagen we langzaam wegdrijven.
En een andere in de bosjes, gewoon nooit meer terug kunnen vinden. En de andere precies ook door de gaten van een afrastering van een natuurgebied. Er zat prikkeldraad boven en met de langste stok lukte het nét niet. En eentje op het ijs, met m'n buik aan de kant gelegen maar het was te ver weg. En allemaal dure Nerf of Chuckitballen...
Ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat een andere hond de bal van Mila afpakte :8): Amy grist wel af en toe een speeltje onder Mila's neus weg, maar bij Mila's bal blijft ze wijselijk uit de buurt.

Mila is ook erg handig om speeltjes van de andere honden op te halen als zij ze niet kunnen vinden of ze bijvoorbeeld te ver in het water liggen. Dus in het algemeen raak ik niet veel kwijt - gisteren nog wel een voerdummy van Amy die ze niet meer kon vinden omdat er veel kroos en lelies op het water lagen en Mila er niet bij was :-(

Het is wel zonde van al die dure ballen ja!
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Wij zijn zeker al een bal of 20 kwijt. Soms drijven ze te ver weg, een keer rolde er een het ijs op, regelmatig gaat een andere hond ermee vandoor. De laatste tijd koop ik ze heel goedkoop via AliExpress.
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Rasta krijgt binnenkort een op maat gemaakte vachtvriendelijke halsband, Anita de trimster had een linkje gekregen via de dierenwinkel waar ze 1 keer in de week werkt en heeft er een voor me besteld :cheer: .
De vrouw moest hem nog maken en ik kom hem natuurlijk hier showen als ie binnen is.
Hmmm :denken: eigenlijk sneu voor Zigske, hij zal mischien dan ook een nieuwe willen?! Ach hij heeft pas nog zijn harnasje gekregen, dakennog wel.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Ik heb van de week bij de action water- en apporteerspeelgoed gekocht.

Mijn honden zwemmen niet en apporteren niet :Q:
dagmar88
Zeer actief

Ik kan het niet laten knuffeltjes voor tibbe mee te nemen.
Maar nu is het genoeg. Hij legt ze 's nachts allemaal om me heen in bed en dan hij zelf nog met z'n roze kip als hoofdkussen.
En een bot en gewei aan het voeteneind.
dagmar88
Zeer actief

veertje schreef:Ik heb van de week bij de action water- en apporteerspeelgoed gekocht.

:LOL:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

dagmar88 schreef:Ik kan het niet laten knuffeltjes voor tibbe mee te nemen.
Maar nu is het genoeg. Hij legt ze 's nachts allemaal om me heen in bed en dan hij zelf nog met z'n roze kip als hoofdkussen.
En een bot en gewei aan het voeteneind.
:I: :I: :I:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Ik probeer me in te houden, maar helaas lukt dat maar zelden.
Zeker bij Cranenbroek valt er vaak op onverklaarbare wijze wel speelgoed in de kar :denken:
Riemen hebben ze ook in overvloed, maar voor Teun en Odie gebruik ik alleen het Tre Ponti tuig, met meestal een korte lijn en soms een 8 meter flex.
Odie heeft nu nog een halsbandje, maar als hij wat groter is, dan krijgt ook hij een Tre Ponti tuig.
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen

Ongelezen bericht door DeDiana »

veertje schreef:Ik heb van de week bij de action water- en apporteerspeelgoed gekocht.

:goeie:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Ik heb een piepende pizza gekocht voor de honden van Veertje, omdat ik 'm zo leuk vond maar Lou niks met speeltjes doet :engel:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Jip heeft drie tuigen, twee halsbanden en vier lijnen in verschillende lengtes. Niet gewoon ‘voor de leuk’ overigens, want ze dienen allemaal een ander doel ;) Maar wat ik wel echt heel leuk vind om te kopen (en te gebruiken, uiteraard :D ) zijn voerballen en voerspelletjes. Onze laatste aankoop was de Trixie Pokerbox, geïnspireerd door het filmpje van Hilde :E:
Laatst gewijzigd door natalie op 18 jul 2018 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Contacteer:

Ongelezen bericht door tycha »

Persistence schreef:
Sandra&co schreef:Plus 1x in de 2-3 maanden ofzo weer een paar Chuckitballen als ik er nog maar 1 heb.
Ging laatst met een splinternieuwe Chuckitbal op pad, kwam er een zwarte lab aanrauzen, Vic liet van schrik z'n bal los en de lab liet zijn bal vallen, ook een Chuckit toevallig en ging er met de nieuwe vandoor, naar z'n baasje die een paar honderd meter verderop liep.
Toen hadden wij alleen nog zijn afgekauwde lekke Chuckitbal. :oeps:
Het gaat natuurlijk nergens over maar toch... :scratch:
Bij mij verdwenen ballen alleen maar in bomen

Verder heb ik voor Triss ook eens een halsband met haar naam en mijn telefoonnummer laten maken, ze heeft alleen nooit een halsband om :mrgreen:
En ik koop heel veeel snoepjes, kluifjes en speeltjes. Mijn man zegt altijd: “heeft ze nog niet genoeg speeltjes?” Maar heb het favoriete speeltje nog niet kunnen vinden, dus gaat er altijd weer iets nieuws mee als ik bij de dierenwinkel kom :mrgreen:
Afbeelding
Groetjes Marja
joyce83
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer en Engelse Springer Spaniel

Ongelezen bericht door joyce83 »

Mickie schreef:Mijn laatste aankoop was een waterspeeltje dat een groot succes is: https://youtu.be/3_BJCDO0w5Y. Moet de actie beperken tot een half uurtje, anders krijgt Toet te veel water binnen. Ze is inmiddels echt bloedfanatiek!
Ik koop niet vaak wat voor ze. Soms een nieuwe knuffel, liefst eentje met een piep erin.
jep hier ook gekocht.... de boxer houd het pootje erop en gaat het dan als leuke drinkbak gebruiken en blijft drinken. De andere raakt in de hyper en gaat het ding uitschelden en probeert erin te bijten.... Had dus ook gehoopt op dezelfde reactie als op het filmpje....
those we loved don't go away they walk beside us everyday
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

natalie schreef:Jip heeft drie tuigen, twee halsbanden en vier lijnen in verschillende lengtes. Niet gewoon ‘voor de leuk’ overigens, want ze dienen allemaal een ander doel ;) Maar wat ik wel echt heel leuk vind om te kopen (en te gebruiken, uiteraard :D ) zijn voerballen en voerspelletjes. Onze laatste aankoop was de Trixie Pokerbox, geïnspireerd door het filmpje van Hilde :E:
Oh my, ik zet zelfs andere mensen aan tot koopziekte :tongue:

Ik heb echt te veel. Het leukste daarvan is dat ik mijn eigen berging in kan lopen en elke keer weer kan denken ‘Hey, wat leuk, dat heb ik ook nog!’. En het ergste: na Beau’s overlijden deed ik echt 90% weg van alle hondenspullen want er zou jarenlang geen hond komen. Na een goed halfjaar deed krullenbol zijn intrede en ging ik weer hamsteren. En ja, hij heeft alles nódig :cool2:
Afbeelding
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli

Ongelezen bericht door Gaia »

Voor Gaia kocht ik eigenlijk weinig tot niets. Voor Jack ben ik van de week even helemaal wild gegaan bij de groothandel. Was zo lekker goedkoop.

Ja, €180,- aan zooi goedkoop.

En het dan nog voor elkaar krijgen om een riem en halsband te vergeten. Daar was ik voor bij de groothandel.
Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik heb inmiddels 4 buddy belts voor Dex aangeschaft allemaal premium of luxe natuurlijk. waarvan er één al te klein is geworden. 2 gewone tuigjes twee riemen een flex lijn maar dat vind ik eigenlijk niet onder koopziek vallen de een riem heb je nodig. Sta op het punt een Susan lanci tas te kopen om in de vakantie de lange wandelingen Dex in te doen. Heel veel speeltjes. Kussentjes en zooi.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”