Met een beetje geluk heb je nog kans om wat veren uit hun bek te plukken, want vleesje delen?? Echt nietbram en thijs schreef:En iedere week verse kippensoep is heel gezond.petra1 schreef: Dat is waar, want Odie is een stuk kleiner dan Teun

Moderator: moderatorteam
Met een beetje geluk heb je nog kans om wat veren uit hun bek te plukken, want vleesje delen?? Echt nietbram en thijs schreef:En iedere week verse kippensoep is heel gezond.petra1 schreef: Dat is waar, want Odie is een stuk kleiner dan Teun
Oh, die is leuk zeg.laeken schreef:Een Duitse jachtterrier en die heet dan Bob
Wat een stelten zeg, lijkt wel een manenwolfLothian schreef:Een of andere buitenlandse vuilnisbak met ongeveer dit uiterlijk en dat is dan een reutje en die noem ik dan Oban.
Fiji zou eerst Ella gaan heten. Past niet. Toen Czusi, maar vond ik t ook niet. Fiji past bij dr. Al wist ik die naam al wel voordat ze geboren wasmijke schreef:
Namen nu al bedenken vind ik echt ráár. Je weet nu toch nog helemaal niet of dat wel bij de volgende hond past?
Ik hoef niet per se 1 ras, maar heb wel een sterke voorkeur voor een bepaald type. Zo lang als jouw lijstje is de mijne dus nietManuma schreef:Ik ben 28, ik ga er vanuit dat ik nog wel 40 jaar heb. Ik wil altijd 2 honden.
Ik vind het zo raar dat mensen 1 ras uit kiezen en daar bij blijven als ze nog helemaal niet zoveel honden hebben gehad. Ik wil namelijk bijna alles wel proberen!
Barzoi, Galgo, Podenco Ibicenco (alles uit een asiel), Grote poedel, Labrador, Alaskan Malamute, Whippet, Boomer, standaard ruwhaar Teckel, Lagotto, Basenji, oooooit een wolfhond, grote herder (al twijfel ik daar steeds meer over, misschien als ik ouder ben) en ik wil wel een staande hond ooit. Ik neig naar de Duitse staande en dan lekker hardlopen en mountainbiken.
Klopt helemaal maar het is cruciaal dat ze een naam hebben in mijn fantasie-belevingmijke schreef:
Namen nu al bedenken vind ik echt ráár. Je weet nu toch nog helemaal niet of dat wel bij de volgende hond past?
Ik snap sowieso echt helemaal geen fluit van die hele poedelragetwinkeltje schreef:Volgens mij wil iedereen maar een poedel ook.
Door dit forum vind ik ze wat leuker maar willen doe ik nog steeds niet