Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat heb jij je hond aangedaan?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ik had me gedoucht, deur dicht, licht uit en lekker tv kijken. Hoor ik op een gegeven moment Gait geluid maken dat hij naar me toe wilde. Dus ik roep hem, maar hij komt maar niet. Blijkt ie dus in de badkamer opgesloten te zitten. En daar is het echt stikdonker als het licht niet brandt. Heb niet gemerkt dat hij de badkamer in gelopen was. Ben dan toch wel blij dat hij wel van zich laat horen op een gegeven moment
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Arlo buitengesloten gisterenavond. Ik wilde naar bed en ik dacht: volgens mij moet hij nog even snel plassen, dus liet hem naar buiten.
Daarna ging ik tandenpoetsen etc. en in bed zette ik een filmpje op en zat dat te kijken, ik had helemaal niet meer aan Arlo gedacht. Toen schrok ik me rot omdat ik een schaduw zag van iemand die in het donker voor mijn raam stond. Dat was dus Arlo die daar met zijn poten op de vensterbank sipjes naar binnen stond te kijken of dat hij ook nog een keer naar binnen mocht :oeps:
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

DeDiana schreef: 04 jul 2021 18:38 Arlo buitengesloten gisterenavond. Ik wilde naar bed en ik dacht: volgens mij moet hij nog even snel plassen, dus liet hem naar buiten.
Daarna ging ik tandenpoetsen etc. en in bed zette ik een filmpje op en zat dat te kijken, ik had helemaal niet meer aan Arlo gedacht. Toen schrok ik me rot omdat ik een schaduw zag van iemand die in het donker voor mijn raam stond. Dat was dus Arlo die daar met zijn poten op de vensterbank sipjes naar binnen stond te kijken of dat hij ook nog een keer naar binnen mocht :oeps:
Goed dat je slaapkamer beneden is :LOL:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Pemba schreef: 04 jul 2021 18:46
DeDiana schreef: 04 jul 2021 18:38 Arlo buitengesloten gisterenavond. Ik wilde naar bed en ik dacht: volgens mij moet hij nog even snel plassen, dus liet hem naar buiten.
Goed dat je slaapkamer beneden is :LOL:
Haha, inderdaad, ik weet niet of hij van zich had laten horen als ik hem niet had gezien. Niet dat buitenslapen hier nu met nachttemperaturen van boven de 20 graden echt een straf is hoor ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”