Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stof tot nadenken
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Stof tot nadenken
Heel pittig krijgen ze hier niet xat eet ik zelf ook niet dus dat is niet zo spannend. Kruiden zitten er wel in dus dat krijgen ze gewoon mee

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
80564M
Ik gok maar zo dat mensen geen groene kruiden bedoelen. Ik deed in elk geval in mijn groenteprutjes ook bewust groene kruiden, inderdaad door hun "medicinale" eigenschappen. Ook paardenbloem bijvoorbeeld.Bonnie F schreef:En wat bedoelen ze dan met kruiden? Pittig zoals rode peper? Of blaadjes basilicum? Of de pastasaus uit een pakje (die volgens mij per definitie voor niemand goed is)?
Veel kruiden hebben een (licht) heilzame werking, zou dat dan voor honden niet gelden?
Maar ja, van mij mocht ze gisteren ook mijn bord chili con carne schoonlikken
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
groene kruiden heb ik in de tuin en die krijgt vixen door haar groentenprutje, scherpe kruiden geef ik niet, zie daar geen toegevoegde waarde is.
restjes van ons krijgt ze niet vaak, niet omdat ze die niet zou mogen hebben, maar omdat ik redelijk afgepast kook en meestal alles opgaat.
maar ik denk dat wat ze goed verdragen en wat niet per hond verschillend is: rietje ging aan de racekak van rauwe eieren, vixen verdraagt ze prima om maar wat te noemen.
is bij mensen net zo: ik ga aan de race van zuurkool, vriendje heeft nergens last van.
restjes van ons krijgt ze niet vaak, niet omdat ze die niet zou mogen hebben, maar omdat ik redelijk afgepast kook en meestal alles opgaat.
maar ik denk dat wat ze goed verdragen en wat niet per hond verschillend is: rietje ging aan de racekak van rauwe eieren, vixen verdraagt ze prima om maar wat te noemen.
is bij mensen net zo: ik ga aan de race van zuurkool, vriendje heeft nergens last van.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love