rotvoetnomo schreef:Ik ben er helaas niet bijDe gebroken voet gooit roet in het eten.
Iedereen die wel gaat... veel plezier!

Moderator: moderatorteam
rotvoetnomo schreef:Ik ben er helaas niet bijDe gebroken voet gooit roet in het eten.
Iedereen die wel gaat... veel plezier!
Zijn prima gelukte foto's toch! Ik vind ze leuk. Ik pik die van Oor er even tussenuit, vooral leuk dat ze al rennend op de foto staatmeriam schreef:Hierbij een link naar een map met foto's die ik heb gemaakt, absoluut geen goede kwaliteit het weer deed rare dingen met het licht maar voor een impressie http://s807.photobucket.com/user/meriam ... 013-5-2017
Ik ook, heb ook zitten twijfelen of ik de foto's wel plaatsen moest.Shibby schreef:Wat een gave foto's!!
Leuk om bekende hondjes zó in actie te zien
Ik moet alleen eerlijk zeggen dat ik echt schrik van hoe mager die roodachtige Stafford/Pitbull is
Nee joh. Het is wat het is en je hebt gewoon echt goede foto's gemaaktmeriam schreef: Ik ook, heb ook zitten twijfelen of ik de foto's wel plaatsen moest.
Je was ook eerste met Doñasirene schreef:Nogmaals dank voor het organiseren van dit gave weekend. De renbaan was geen succes met de nakers maar vandaag hebben Spring en vooral Doña mijn dag weer goedgemaakt. Wat was dat gaaf zeg!
Echt?! Wat gaaf zeg! Ik was al helemaal in de wolken met hoe ze liep hoor, en die blije bekken van die twee_Jules_ schreef:Je was ook eerste met Doñasirene schreef:Nogmaals dank voor het organiseren van dit gave weekend. De renbaan was geen succes met de nakers maar vandaag hebben Spring en vooral Doña mijn dag weer goedgemaakt. Wat was dat gaaf zeg!100 punten! Haha maar je was al weg;p