Moderator: moderatorteam
dan is het "goed". het blijft klote, maar toch fijn dat we zo'n beslissing kunnen nemen.malinois schreef:Ik heb haar in laten slapen... ze was op... die blik in dr ogen zei voldoende. Heel raar misschien maar de twinkeltjes en dr eeuwige lach om dr snuit waren weg... gisteren was er nog niks nu was t klaar....Nanna schreef:Ach, weer zo'n forummonumentje...![]()
Ze heeft wel een mooie leeftijd bereikt. Is ze uit zichzelf gegaan of heb je haar in laten slapen?
Dat gevoel loopt vanzelf in de pas en dan komt de berusting. Maar dat neemt het vreselijke verdriet en gemis niet weg. Nogmaals sterkte!malinois schreef:Allemaal heel erg bedankt voor t medeleven... t doet pijn maar t moest... ze gaf aan dat t op was en wat kan ik anders dan aan haar laatste wens te voldoen... ze was bijna 15 jaar mijn maatje... nu moest ik haar haar rust gunnen...mijn hele gevoel gilde nee maar mn verstand zei dat t moest. Het is leeg... ze wordt erg gemist. Ik hoop dat ze lekker met Xito samen daarboven aan t feesten is....
malinois schreef:Nogmaals bedankt iedereen!
Xena is weer thuis... t is goed zo.
Ze heeft dr verdiende rust. Zelfs na haar dood op t crematorium heeft ze indruk gemaakt werd me verteld met dr 'prachtige waardige grijze snuit...'