Ik heb de chihuahua wel gezien!

Moderator: moderatorteam
Ik zat hem te zoeken! Maar nergens gezien whahaha! Waren ook zoveel hondenManuma schreef:Wij waren er van half 11 tot half 5. Ik heb ook een supergaaf tuig voor Manu gekocht die eindelijk als gegoten zit. Wat was het weer gaaf!
jaaaa dat was leuk he AJAJAJJAdre schreef:maar toen besloten mijn honden het complete veld over de zeik heen te helpen door keihard rondjes te rennen![]()
dus ik had mijn handen even vol
Mijn honden vonden van welJustJoyce schreef:jaaaa dat was leuk he AJAJAJJAdre schreef:maar toen besloten mijn honden het complete veld over de zeik heen te helpen door keihard rondjes te rennen![]()
dus ik had mijn handen even vol
![]()
![]()
![]()
Ik heb je even een foto gePBt volgens mij zijn jullie datManuma schreef:Oja hahaha dat heb ik ook gezien
Gek Joyce, ik heb je ook niet gezien! Sirene inderdaad wel. En ik twijfelde of ik Flamme nou zag, ik wist het niet zeker
We zaten na de run bij de start en even later bij de finish in het veld.
Leuk ik vond alle vrijwilligers zo enthousiast.KarinW schreef:Ik heb jullie allemaal gezien! Stond bij nummer 13 de laatste sloot
Grappig! Heb ik bij jou laten knippen dan?KarinW schreef:Ik heb jullie allemaal gezien! Stond bij nummer 13 de laatste sloot
Dat was die hele groene sloot?KarinW schreef:Ik heb jullie allemaal gezien! Stond bij nummer 13 de laatste sloot
Normaal heb ik hele opgevoede honden die zoiets natuurlijk nooooooooit zouden doen en zo wel gelijk terug zouden komen als ik roepManuma schreef:Oja hahaha dat heb ik ook gezien![]()
Ik stond tot half 1 bij de sloot daarvoorKarinW schreef:Ik heb jullie allemaal gezien! Stond bij nummer 13 de laatste sloot
sirene schreef:Dat was die hele groene sloot?KarinW schreef:Ik heb jullie allemaal gezien! Stond bij nummer 13 de laatste sloot
Toen ik aankwam was het net alsof er nog niemand door geweest was.
Ik heb een hele tijd onder de douche gestaan. Eerst met kleding aan. Toen ik klaar was met douchen kwam er nog kroos uit mijn haar![]()
Echt alle vrijwilligers waren inderdaad super aardig en behulpzaam. Echt geweldig.
Zou zomaar kunnen hihi, stond samen met een manManuma schreef:Grappig! Heb ik bij jou laten knippen dan?KarinW schreef:Ik heb jullie allemaal gezien! Stond bij nummer 13 de laatste sloot
Alle vrijwilligers waren inderdaad superenthousiast, de sfeer was perfect.
Het lijkt mij ook leuk eens fanatiek mee te doenJustJoyce schreef:Volgend jaar wil ik voor een nieuwe PR gaan... dus alles geven en dan kijken wat mijn tijd wordt. Zit te denken om dan misschien in de Outdoor Valley klasse te lopen.
Ja inderdaad ik dus ook! en zal misschien niet hele eind volhouden... maar ik wil dan een keer alles geven wat ik heb.Manuma schreef:Het lijkt mij ook leuk eens fanatiek mee te doenJustJoyce schreef:Volgend jaar wil ik voor een nieuwe PR gaan... dus alles geven en dan kijken wat mijn tijd wordt. Zit te denken om dan misschien in de Outdoor Valley klasse te lopen.Manu vindt dat heel leuk en ik wil wel eens zien hoe we dat vinden met alleen elkaar.
Als ik het hardlopen volhoud
Ja haha! Met een hoofd als een tomaat finishen en je knieën niet meer voelenJustJoyce schreef:Ja inderdaad ik dus ook! en zal misschien niet hele eind volhouden... maar ik wil dan een keer alles geven wat ik heb.Manuma schreef:Het lijkt mij ook leuk eens fanatiek mee te doenJustJoyce schreef:Volgend jaar wil ik voor een nieuwe PR gaan... dus alles geven en dan kijken wat mijn tijd wordt. Zit te denken om dan misschien in de Outdoor Valley klasse te lopen.Manu vindt dat heel leuk en ik wil wel eens zien hoe we dat vinden met alleen elkaar.
Spierpijn heb ik sowiesohahaha.... loop er vandaag bij alsof ik 2 houten poten heb .....
Kuiten werken niet mee
Ja daarom!Manuma schreef:Ja haha! Met een hoofd als een tomaat finishen en je knieën niet meer voelenJustJoyce schreef:Ja inderdaad ik dus ook! en zal misschien niet hele eind volhouden... maar ik wil dan een keer alles geven wat ik heb.Manuma schreef:Het lijkt mij ook leuk eens fanatiek mee te doenJustJoyce schreef:Volgend jaar wil ik voor een nieuwe PR gaan... dus alles geven en dan kijken wat mijn tijd wordt. Zit te denken om dan misschien in de Outdoor Valley klasse te lopen.Manu vindt dat heel leuk en ik wil wel eens zien hoe we dat vinden met alleen elkaar.
Spierpijn heb ik sowiesohahaha.... loop er vandaag bij alsof ik 2 houten poten heb .....
Kuiten werken niet mee
Ik heb geeneens spierpijnIk had dus beter gekund, ik wil eens zien wat ons lukt en ook dat kan met een heleboel lol
Vandaar dat ik tot 3 keer toe moest remmen?Manuma schreef: Ik heb geeneens spierpijnIk had dus beter gekund, ik wil eens zien wat ons lukt en ook dat kan met een heleboel lol
Ik ren niet hard, mijn enkels gaan dan kapot. Ik heb na zondag ook 3 dagen gezwikt dankzij die stomme banden.Sulluna schreef:Vandaar dat ik tot 3 keer toe moest remmen?Manuma schreef: Ik heb geeneens spierpijnIk had dus beter gekund, ik wil eens zien wat ons lukt en ook dat kan met een heleboel lol
![]()
![]()